Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 juli 2013, 16:25   #21
Clicquot
Lokaal Raadslid
 
Clicquot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2011
Berichten: 382
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Nu kunnen wij uit een overheidspapier van een buurland wel vermoeden dat wij er veel dikker in zitten en dat onze bestuurderen het totnogtoe probeerden dicht te dekken....
wij zitten er tussen voor bijna 52% hé... en geen 'haan' die er om kraait.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Dat er problemen waren is niks nieuws,dat er niemand anders dan de belastingsbetaler zal veroordeeld worden weten we ook(dat wordt feitelijk door de kiezer beslist en we moeten geen illusies hebben),maar HOE GROOT zijn de financiele problemen voor Belgie?
514 miljard euries ofte 50K€ per inwoner... boemtjakalakka!
Clicquot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2013, 10:03   #22
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.395
Standaard Beste medeburgers, Het zit dieper dan jullie met zijn allen denken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre Bekijk bericht
Mijn beste Raspoutine,

Ik heb begrip voor uw verontwaardiging. Maar we moeten niet alleen de toplui alle verwijt toesturen maar ook alle verantwoordelijken van de ‘lagere regionen’ en vooral… de burger. Ik ben jarenlang gemeenteraadslid geweest en ben zowat alles gewoon geworden. Het is ongelooflijk hoe dom een meerderheid (en oppositie) binnen een gemeenteraad kan handelen. Neem nu die Gemeentelijke Holding in verband met Dexia. Zo’n drie �* 4 jaar geleden kwam er een voorstel om zich in te schrijven voor een kapitaalsverhoging van de Gemeentelijke Holding. Reden: de nakende problemen bij Dexia. De gemeente kon waarden kopen die een ‘jaarlijks’ dividend zouden opleveren aan 13%.

Ik viel bijna van mijn stoel toen ik het hoorde. De gangbare rente was op dat ogenblik rond de 2 �* 3%. Dus meer dan verdacht. Toen ik opwierp dat het om DIVIDENDEN ging en dus NIET over COUPONS begon iedereen mij koe-ogen aan te kijken. Dividenden worden alleen uitbetaald wanneer er winst is, terwijl coupons een verplichting zijn die altijd moeten uitbetaald worden. Kunt ge geloven dat 80% van de commissieleden van Financiën zelfs niet wisten waarover ik het had! Onnodig te zeggen dat in de gemeenteraad de volledige meerderheid (NVA incluis) dat voorstel goedkeurde.

Daarbij bleef het niet. Een tijdje later kregen we een voorstel van een kapitaalsverhoging van Fluxys. Het ging over zo’n 800.000 euro in onze begroting. Het is toch logisch dat ge naar een businessplan vraagt bij een dergelijk voorstel! Wel, heu… dat was er niet. Na veel zagen kreeg ik tenslotte van iemand van de meerderheid het ‘businessplan’. Wel, tenminste wat hij dacht dat het een businessplan was. Het was een persmededeling van 5 pagina’s. … Dat was het businessplan!
Naderhand, op de gemeenteraad begon ik mij toch af te vragen of dat nu eens eindelijk gedaan was met op alles en nog wat in te tekenen en dat het eens tijd begon te worden om na te denken… Resultaat: Geen debat en men ging over tot de orde van de dag.

Ik stel het volgende voor. Het wordt tijd dat de kiezer zich laat roeren.
Iedereen heeft zijn stem geplaatst op een kandidaat bij de laatste verkiezingen. Wanneer iets u niet bevalt, stuur een nota naar diegene die gij mandaat hebt gegeven. Indien hij het zout op zijn patatten waard is, dan zal hij u een antwoord geven. Ik heb zo al een opmerking naar mijn mandataris gestuurd aangaande een probleem in de gemeente. Ik heb geen antwoord gekregen, dus stem ik daar ook niet meer op… en ik zorg dat dit met de nodige luister bekend gemaakt wordt.

En dat zouden we meer moeten, doen met al onze mandatarissen!…
BOODSCHAP VAN OPENBAAR NUT IN DRUKLETTERS LEESBAAR VOOR IEDEREEN..

IK DENK DAT WIJ IN DEZE VOLDOENDE ELEMENTEN IN HANDEN HEBBEN GEKREGEN OM MET ALLE KRACHT TE STELLEN DAT DE PARTIJBESTUREN ZONDER ENIGE MOGELIJKE BETWISTING IN DEZE DE GANSE VERANTWOORDELIJK DRAGEN.

DIEGENE DIE DENKT DAT DE BENOEMINGEN -BESLISSINGEN – STRATEGIE- BIJ DEXIA -GEMEENTELIJKE HOLDING EN ARCO NIET WERD GENOMEN DOOR DE PARTIJBESTUREN DIE LAAT IK VERDER DROMEN.

HETZELFDE GELDT VOOR DE 13 % LENING WAT KUNNEN DE BESTUURSLEDEN VAN DE GEMEENTELIJKE HOLDING-ARCO – EN ZELF DE LOKALE BESTUREN NOG DOEN ALS DE BESLISSING TELKENS VAN HOGEROP - DE PARTIJEN KOMEN.

ALS ZIJ DE PARTIJAFGEVAARDIGDE DE INSTRUCTIES NIET VOLGEN DAN WORDEN ZIJ ZOALS ELKE OPPOSITIE OP DE KANT GEZET-VERVANGEN EN KOMT HUN NAAM NIET MEER OP EEN KIESLIJST. IN EEN WOORD << ZIJ WORDEN POLITIEK WERKLOOS>>

EN ZOALS IEDEREEN HET HEEFT KUNNEN VASTSTELLEN ZIJN ER IN POLITIEK MEER DAN VOLDOENDE VERVANGERS DIE BEREID ZIJN ALLES WAT HET PARTIJBESTUUR VRAAGT ZONDER MEER UIT TE VOEREN. DEXIA IS DAAR EEN SCHREINEND VOORBEELD VAN.

DUS IS HET PROBLEEM BIJ ONS EEN ZAAK VAN PURE “DEMOCRATIE” WAAR NOOIT SAMEN AAN GEWERKT IS. EEN GERINGD PARTIJBESTUUR HEEFT ALTIJD ALLES IN HANDEN GEHOUDEN ZONDER ZICHZELF MAAR TERUG IN VRAAG TE GAAN STELLEN.

ZIJ BEHOREN TOT DE 19 EEUW EN VROEGER – MISSCHIEN WEL MIDDELEEUWS.

ZIJ DIE DE PARTIJBESTUREN BENOEMEN-WIE MAAKT ER DEEL VAN EEN CONGRES?

WIE ZORGT ERVOOR DAT DE STIJL EN ZIJ KUNNEN AANBLIJVEN?

ZOLANG MILITANTEN EN BEPAALDE GROTE STEMHOUDERS HUN ZIN KRIJGEN KAN ALLES BLIJVEN DOORGAAN MET ONHERSTELBARE FOUTEN EN VERMINDERING VAN DE WELVAART VOOR DE VOLGENDE GENERATIES;

VOLKSVERTEGENWOORDIGERS DIE IN HUN RESPECTIEVELIJK PARLEMENTEN HET VRIJE WOORD NIET HEBBEN IS EEN GEMISTE KANS;
INDIEN IEDEREEN OP HET SPREEKGESTOELTE ZOU KUNNEN BRENGEN WAT HIJ GOED ACHT VOOR ONZE SAMENLEVING DAN HADDEN WIJ VANDAAG MET DIE GROTE DEBATTEN VEEL VERDER GESTAAN.

DIT LATEN BEPERKEN DOOR HET BUREAU EN BEPAALDE FRACTIELEIDERS IS DE ONDERGANG VAN DE DEMOCRATIE EN VAN ELKE MOGELIJKE POSITIEVE EVOLUTIE ZONDER REVOLUTIE.

TELKENS WERDEN ER IN DE PARLEMENTEN AFLEIDINGEN GEBRACHT DIE ALS ENIG DOEL HADDEN DE WEEKELIJKSE HOOFDTHEMA'S DIE BIJ DE BEVOLKING LEEFDEN NAAR DE SCHADUW TE VERPLAATSEN.

DIT ZIJN DE GEMISTE KANSEN DIE ALLEEN MAAR KUNNEN LEIDEN TOT ACHTERSTAND VAN EEN NATIE, EEN VOLK.

WAARBIJ DE NIEUWE GENERATIES DIE TE WEINIG OF NIET AAN HET WOORD ZIJN GEKOMEN ALLE KANSEN MISSEN OM GROTE POLITICI TE WORDEN.

DAT IS DE ENIGE MANIER DAT DE PARTIJBESTUREN HEBBEN GEVONDEN OM ALLEEN AAN DE MACHT TE BLIJVEN.

WAARBIJ MEN IN DEZE KAN CONCLUDEREN DAT BEPAALDE POLITICI ALLEEN NOGMAAR PARTIJ-MEELOPERS ZIJN DIE HET UITSLUISTEND DOEN VOOR HET POSTJE EN DE POEN DIE ZIJ ER SOWIEZO, GOED OF SLECHT VOOR KRIJGEN..

HET KERN-KABINET DAT ZIJ LIEFST ZOUDEN WILLEN SAMENSTELLEN MET PARTIJVOORZITTERS IS DAAR EVENEENS EEN TRIEST VOORBEELD VAN.

INDIEN ALLES BESPROKEN ZOU WORDEN IN DE VOLTALIGE MINISTERRAAD ZOU MEN ER ALLEEN MAAR GEZAMELIJK VAN KUNNEN LEREN EN VAN ALLES DESKUNDIG OP DE HOOGTE TE BLIJVEN.

VERVOLGENS EN TOT CONCLUSIE HEB IK KUNNEN VASTSTELLEN DAT DE MEDIA IN DEZE ZEKER NIET VRIJUIT GAAT. ZIJ ZIJN MEE VERANTWOORDELIJK VANAF HET OGENBLIK DAT ZIJ BEPAALDE ZAKEN NIET NAAR HET PUBLIEK DOMEIN BRENGEN.
ER ZOU NA GRONDIGE ANALYSE VOOR HET ALGEMEEN BELANG ALTIJD NAAR EEN KLOKKENLUIDER MOETEN GELUISTERD WORDEN.
DAT BEPAALDE MEDIAMENSEN OP EEN ZEKER OGENBLIK VAN HUN CARRIERE MEER OFF DE RECORD IN VOORRAAD HEBBEN OMDAT ZIJ ALTIJD HEBBEN GEKOZEN VOOR BUITENLANDSE MISSIES MET EEN MINISTER IS EEN SCHANDE BINNEN HUN EIGEN EGOISME;
WELK NIET ALLEEN ONS LAND NAAR DE MISERIE EN HET BETALEN VAN REKENINGEN WAARVOOR WIJ GEEN SCHULD AAN HEBBEN TEWEEG HEBBEN GEBRACHT. OP GEEN ENKEL OGENBLIK HEBBEN ZIJ ER AAN GEDACHT DAT DE KINDEREN VAN ALLE REKENINGEN ZELF HUN EIGEN KINDEREN OF KLEINKINDEREN GING ZIJN.
DUS NET ZOALS DE POLITICI DIE SOMMIGEN HEBBEN GEDIEND HEBBEN ZIJ ALLEEN MAAR GETOOND WELKE BEPËRKTE VISIE ZIJ WEL HEBBEN.

TOT OP HET PUNT DAT ZELF VANDAAG ER NOG NIEMAND MERKT HOE SLECHT HET GESTELD IS MET ONZE AARDE.
DAT WIJ MORGEN EEN ZON ZOUDEN HEBBEN DIE ONS TOT OP HET BEEN VERBRAND OF DAT WIJ ZONDER ZUURSTOF KOMEN TE STAAN VINDEN ZIJ GEEN NIEUWS.

AL WAT TELT VOOR HEN IS HET “MOMENTUM” NET ZOALS BIJ DE POLITIEK KLASSE ZONDER POLITIEKE MOED DIE NOOIT HEBBEN OVERLEGD WELK VOORDEEL HET BRENGEN VAN “GOEDE WETTEN” WEL ZOU KUNNEN GEBRACHT HEBBEN TEGENOVER HET PARTIJ VOORDUREND “GESJOEMEL” MET “IEDEREEN KENT ONS”.

STEMMENKOPERIJ BESTAAT DUS OOK IN HET GRIEKENLAND VAN HET NOORDEN NET ZOALS “APARTHEID” NIET ALLEEN BESTAAT IN ZUID-AFRICA.

HET GANSE TUSSEN DE “JUDASSEN” VAN EUROPA EN DEZE VAN DE VAKBONDEN VAN HETWELKE HET VOLK “EERLIJKE” VERWACHTINGEN HAD.

MIJN EIGEN TUSSENKOMSTEN BLIJVEN MAAR KOMEN OMDAT IK BINNEN ALLE NIVEAU VAN DIT LAND HEB KUNNEN VASTSTELLEN HOE ERG HET WEL WAS.
OOK DAAROM HEB IK MOETEN VASTSTELLEN DAT BUITEN EEN REVOLUTIE ER MAAR EEN VREEDZAME WEG IS DIE DIT GANSE POLITIEK & PROFITARIAAT KAN STOPPEN EEN ONAFHANKELIJK VLAANDEREN IS.

ALS MEN ZIET HOEVEEL STEUN UIT POLITIEKE HOEK HET KONINGSHUIS PLOTSELING HEEFT GEKREGEN ZODANIG DAT HET BELGIË VAN DE POSTJES ZOU BLIJVEN BESTAAN, DAN WEET MEN GENOEG.

DE VERGRIJZING BESTAAT UIT DE UITBATELING VAN 70 % ONBETAALBARE PENSIOENEN EN 30 % VOOR HET GEWONE VOLK.

EEN ONAFHANKELIJK VLAANDEREN ZAL DIE OPKUIS VOOR HAAR MOETEN NEMEN. WIE HEEFT ER WERKELIJK RECHT EN OP HOEVEEL EN ZIJN ZE DAN ALLEMAAL BETAALBAAR?
HET BELANG VAN DE ENKELING ZAL IN EEN ONAFHANKELIJK VLAANDEREN PLAATSMAKEN VOOR HET ALGEMEEN BELANG.

ALLEEN DEZE VORM VAN ALGEMEEN BELANG WELKE DEZE VAN “IEDEREEN KENT ONS” UITSLUIT ZAL VOOR WELVAART ZORGEN VOOR IEDEREEN BUITEN ELKE “APARTHEID”.

HET IS NIET ALLEEN ONS LAND, HET IS OOK ONZE WERELD IN DEWELKE INDIEN ALLE GRONDSTOFFEN DIE GOD ONS HEEFT GEGEVEN VAN ONS ALLEN ZOUDEN ZIJN WIJ WAARSCHIJNLIJK NIET ZOUDEN MOETEN WERKEN. EEEN DIENSTVERLENING ZOU VOLSTAAN.
VANWAAR DE VRAAG HOELANG GAAN WIJ ONZE WERELD NOG IN HANDEN LATEN VAN DIE 1 PROCENT, HOELANG VOOR DAT WIJ VAN GODSGESCHENK GAAN GENIETEN?
DIE VRAAG IS TOT JULLIE ALLEN GERICHT...

IK VRAAG HIER OM AAN ALLE MENSEN VAN GOEDE WIL DEZE BOODSCHAP TE VERKONDIGEN EN VAN ER NAARTOE TE HANDELEN IN HET BELANG VAN DE VOLGENDE GENERATIES, ONZE KINDEREN EN KLEINKINDEREN.

HOU UW GELD ONDERTUSSEN IN HANDBEREIK VOOR UW GEZIN GA NIET IN OM HET VAST TE LEGGEN VOOR JAREN WAARBIJ HET BIJ PROBEMEN NIET MEER BESCHIKBAAR ZOU ZIJN.

U HEBT VOLDOENDE BETAALD VOOR HUN CRISIS, LAAT DEZE POLITIEK DIE ZELF SCHULD HEEFT EN DAAROM GEEN WAARHEID KON BRENGEN OVER DEXIA EN DE SOUVEREINE SCHULDEN MAAR CREPEREN?
WIJ HET VOLK ZULLEN ER SAMEN UIT KOMEN.
MAAR EERST MOETEN DEZE DIE DIT ALLEMAAL HEBBEN VEROORZAAKT VERWIJDERD WORDEN; DAAROM IS UW STEM IN 2014 ZO BELANGRIJK DENK ER ZORGVULDIG OVER NA.

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 31 juli 2013 om 10:19.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2013, 16:54   #23
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
BOODSCHAP VAN OPENBAAR NUT IN DRUKLETTERS LEESBAAR VOOR IEDEREEN..

IK DENK DAT WIJ IN DEZE VOLDOENDE ELEMENTEN IN HANDEN HEBBEN GEKREGEN OM MET ALLE KRACHT TE STELLEN DAT DE PARTIJBESTUREN ZONDER ENIGE MOGELIJKE BETWISTING IN DEZE DE GANSE VERANTWOORDELIJK DRAGEN.

DIEGENE DIE DENKT DAT DE BENOEMINGEN -BESLISSINGEN – STRATEGIE- BIJ DEXIA -GEMEENTELIJKE HOLDING EN ARCO NIET WERD GENOMEN DOOR DE PARTIJBESTUREN DIE LAAT IK VERDER DROMEN.

HETZELFDE GELDT VOOR DE 13 % LENING WAT KUNNEN DE BESTUURSLEDEN VAN DE GEMEENTELIJKE HOLDING-ARCO – EN ZELF DE LOKALE BESTUREN NOG DOEN ALS DE BESLISSING TELKENS VAN HOGEROP - DE PARTIJEN KOMEN.

ALS ZIJ DE PARTIJAFGEVAARDIGDE DE INSTRUCTIES NIET VOLGEN DAN WORDEN ZIJ ZOALS ELKE OPPOSITIE OP DE KANT GEZET-VERVANGEN EN KOMT HUN NAAM NIET MEER OP EEN KIESLIJST. IN EEN WOORD << ZIJ WORDEN POLITIEK WERKLOOS>>

EN ZOALS IEDEREEN HET HEEFT KUNNEN VASTSTELLEN ZIJN ER IN POLITIEK MEER DAN VOLDOENDE VERVANGERS DIE BEREID ZIJN ALLES WAT HET PARTIJBESTUUR VRAAGT ZONDER MEER UIT TE VOEREN. DEXIA IS DAAR EEN SCHREINEND VOORBEELD VAN.

DUS IS HET PROBLEEM BIJ ONS EEN ZAAK VAN PURE “DEMOCRATIE” WAAR NOOIT SAMEN AAN GEWERKT IS. EEN GERINGD PARTIJBESTUUR HEEFT ALTIJD ALLES IN HANDEN GEHOUDEN ZONDER ZICHZELF MAAR TERUG IN VRAAG TE GAAN STELLEN.

ZIJ BEHOREN TOT DE 19 EEUW EN VROEGER – MISSCHIEN WEL MIDDELEEUWS.

ZIJ DIE DE PARTIJBESTUREN BENOEMEN-WIE MAAKT ER DEEL VAN EEN CONGRES?

WIE ZORGT ERVOOR DAT DE STIJL EN ZIJ KUNNEN AANBLIJVEN?

ZOLANG MILITANTEN EN BEPAALDE GROTE STEMHOUDERS HUN ZIN KRIJGEN KAN ALLES BLIJVEN DOORGAAN MET ONHERSTELBARE FOUTEN EN VERMINDERING VAN DE WELVAART VOOR DE VOLGENDE GENERATIES;

VOLKSVERTEGENWOORDIGERS DIE IN HUN RESPECTIEVELIJK PARLEMENTEN HET VRIJE WOORD NIET HEBBEN IS EEN GEMISTE KANS;
INDIEN IEDEREEN OP HET SPREEKGESTOELTE ZOU KUNNEN BRENGEN WAT HIJ GOED ACHT VOOR ONZE SAMENLEVING DAN HADDEN WIJ VANDAAG MET DIE GROTE DEBATTEN VEEL VERDER GESTAAN.

DIT LATEN BEPERKEN DOOR HET BUREAU EN BEPAALDE FRACTIELEIDERS IS DE ONDERGANG VAN DE DEMOCRATIE EN VAN ELKE MOGELIJKE POSITIEVE EVOLUTIE ZONDER REVOLUTIE.

TELKENS WERDEN ER IN DE PARLEMENTEN AFLEIDINGEN GEBRACHT DIE ALS ENIG DOEL HADDEN DE WEEKELIJKSE HOOFDTHEMA'S DIE BIJ DE BEVOLKING LEEFDEN NAAR DE SCHADUW TE VERPLAATSEN.

DIT ZIJN DE GEMISTE KANSEN DIE ALLEEN MAAR KUNNEN LEIDEN TOT ACHTERSTAND VAN EEN NATIE, EEN VOLK.

WAARBIJ DE NIEUWE GENERATIES DIE TE WEINIG OF NIET AAN HET WOORD ZIJN GEKOMEN ALLE KANSEN MISSEN OM GROTE POLITICI TE WORDEN.

DAT IS DE ENIGE MANIER DAT DE PARTIJBESTUREN HEBBEN GEVONDEN OM ALLEEN AAN DE MACHT TE BLIJVEN.

WAARBIJ MEN IN DEZE KAN CONCLUDEREN DAT BEPAALDE POLITICI ALLEEN NOGMAAR PARTIJ-MEELOPERS ZIJN DIE HET UITSLUISTEND DOEN VOOR HET POSTJE EN DE POEN DIE ZIJ ER SOWIEZO, GOED OF SLECHT VOOR KRIJGEN..

HET KERN-KABINET DAT ZIJ LIEFST ZOUDEN WILLEN SAMENSTELLEN MET PARTIJVOORZITTERS IS DAAR EVENEENS EEN TRIEST VOORBEELD VAN.

INDIEN ALLES BESPROKEN ZOU WORDEN IN DE VOLTALIGE MINISTERRAAD ZOU MEN ER ALLEEN MAAR GEZAMELIJK VAN KUNNEN LEREN EN VAN ALLES DESKUNDIG OP DE HOOGTE TE BLIJVEN.

VERVOLGENS EN TOT CONCLUSIE HEB IK KUNNEN VASTSTELLEN DAT DE MEDIA IN DEZE ZEKER NIET VRIJUIT GAAT. ZIJ ZIJN MEE VERANTWOORDELIJK VANAF HET OGENBLIK DAT ZIJ BEPAALDE ZAKEN NIET NAAR HET PUBLIEK DOMEIN BRENGEN.
ER ZOU NA GRONDIGE ANALYSE VOOR HET ALGEMEEN BELANG ALTIJD NAAR EEN KLOKKENLUIDER MOETEN GELUISTERD WORDEN.
DAT BEPAALDE MEDIAMENSEN OP EEN ZEKER OGENBLIK VAN HUN CARRIERE MEER OFF DE RECORD IN VOORRAAD HEBBEN OMDAT ZIJ ALTIJD HEBBEN GEKOZEN VOOR BUITENLANDSE MISSIES MET EEN MINISTER IS EEN SCHANDE BINNEN HUN EIGEN EGOISME;
WELK NIET ALLEEN ONS LAND NAAR DE MISERIE EN HET BETALEN VAN REKENINGEN WAARVOOR WIJ GEEN SCHULD AAN HEBBEN TEWEEG HEBBEN GEBRACHT. OP GEEN ENKEL OGENBLIK HEBBEN ZIJ ER AAN GEDACHT DAT DE KINDEREN VAN ALLE REKENINGEN ZELF HUN EIGEN KINDEREN OF KLEINKINDEREN GING ZIJN.
DUS NET ZOALS DE POLITICI DIE SOMMIGEN HEBBEN GEDIEND HEBBEN ZIJ ALLEEN MAAR GETOOND WELKE BEPËRKTE VISIE ZIJ WEL HEBBEN.

TOT OP HET PUNT DAT ZELF VANDAAG ER NOG NIEMAND MERKT HOE SLECHT HET GESTELD IS MET ONZE AARDE.
DAT WIJ MORGEN EEN ZON ZOUDEN HEBBEN DIE ONS TOT OP HET BEEN VERBRAND OF DAT WIJ ZONDER ZUURSTOF KOMEN TE STAAN VINDEN ZIJ GEEN NIEUWS.

AL WAT TELT VOOR HEN IS HET “MOMENTUM” NET ZOALS BIJ DE POLITIEK KLASSE ZONDER POLITIEKE MOED DIE NOOIT HEBBEN OVERLEGD WELK VOORDEEL HET BRENGEN VAN “GOEDE WETTEN” WEL ZOU KUNNEN GEBRACHT HEBBEN TEGENOVER HET PARTIJ VOORDUREND “GESJOEMEL” MET “IEDEREEN KENT ONS”.

STEMMENKOPERIJ BESTAAT DUS OOK IN HET GRIEKENLAND VAN HET NOORDEN NET ZOALS “APARTHEID” NIET ALLEEN BESTAAT IN ZUID-AFRICA.

HET GANSE TUSSEN DE “JUDASSEN” VAN EUROPA EN DEZE VAN DE VAKBONDEN VAN HETWELKE HET VOLK “EERLIJKE” VERWACHTINGEN HAD.

MIJN EIGEN TUSSENKOMSTEN BLIJVEN MAAR KOMEN OMDAT IK BINNEN ALLE NIVEAU VAN DIT LAND HEB KUNNEN VASTSTELLEN HOE ERG HET WEL WAS.
OOK DAAROM HEB IK MOETEN VASTSTELLEN DAT BUITEN EEN REVOLUTIE ER MAAR EEN VREEDZAME WEG IS DIE DIT GANSE POLITIEK & PROFITARIAAT KAN STOPPEN EEN ONAFHANKELIJK VLAANDEREN IS.

ALS MEN ZIET HOEVEEL STEUN UIT POLITIEKE HOEK HET KONINGSHUIS PLOTSELING HEEFT GEKREGEN ZODANIG DAT HET BELGIË VAN DE POSTJES ZOU BLIJVEN BESTAAN, DAN WEET MEN GENOEG.

DE VERGRIJZING BESTAAT UIT DE UITBATELING VAN 70 % ONBETAALBARE PENSIOENEN EN 30 % VOOR HET GEWONE VOLK.

EEN ONAFHANKELIJK VLAANDEREN ZAL DIE OPKUIS VOOR HAAR MOETEN NEMEN. WIE HEEFT ER WERKELIJK RECHT EN OP HOEVEEL EN ZIJN ZE DAN ALLEMAAL BETAALBAAR?
HET BELANG VAN DE ENKELING ZAL IN EEN ONAFHANKELIJK VLAANDEREN PLAATSMAKEN VOOR HET ALGEMEEN BELANG.

ALLEEN DEZE VORM VAN ALGEMEEN BELANG WELKE DEZE VAN “IEDEREEN KENT ONS” UITSLUIT ZAL VOOR WELVAART ZORGEN VOOR IEDEREEN BUITEN ELKE “APARTHEID”.

HET IS NIET ALLEEN ONS LAND, HET IS OOK ONZE WERELD IN DEWELKE INDIEN ALLE GRONDSTOFFEN DIE GOD ONS HEEFT GEGEVEN VAN ONS ALLEN ZOUDEN ZIJN WIJ WAARSCHIJNLIJK NIET ZOUDEN MOETEN WERKEN. EEEN DIENSTVERLENING ZOU VOLSTAAN.
VANWAAR DE VRAAG HOELANG GAAN WIJ ONZE WERELD NOG IN HANDEN LATEN VAN DIE 1 PROCENT, HOELANG VOOR DAT WIJ VAN GODSGESCHENK GAAN GENIETEN?
DIE VRAAG IS TOT JULLIE ALLEN GERICHT...

IK VRAAG HIER OM AAN ALLE MENSEN VAN GOEDE WIL DEZE BOODSCHAP TE VERKONDIGEN EN VAN ER NAARTOE TE HANDELEN IN HET BELANG VAN DE VOLGENDE GENERATIES, ONZE KINDEREN EN KLEINKINDEREN.

HOU UW GELD ONDERTUSSEN IN HANDBEREIK VOOR UW GEZIN GA NIET IN OM HET VAST TE LEGGEN VOOR JAREN WAARBIJ HET BIJ PROBEMEN NIET MEER BESCHIKBAAR ZOU ZIJN.

U HEBT VOLDOENDE BETAALD VOOR HUN CRISIS, LAAT DEZE POLITIEK DIE ZELF SCHULD HEEFT EN DAAROM GEEN WAARHEID KON BRENGEN OVER DEXIA EN DE SOUVEREINE SCHULDEN MAAR CREPEREN?
WIJ HET VOLK ZULLEN ER SAMEN UIT KOMEN.
MAAR EERST MOETEN DEZE DIE DIT ALLEMAAL HEBBEN VEROORZAAKT VERWIJDERD WORDEN; DAAROM IS UW STEM IN 2014 ZO BELANGRIJK DENK ER ZORGVULDIG OVER NA.
Niet leesbaar in grote letters.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2013, 16:54   #24
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
BOODSCHAP VAN OPENBAAR NUT IN DRUKLETTERS LEESBAAR VOOR IEDEREEN..

IK DENK DAT WIJ IN DEZE VOLDOENDE ELEMENTEN IN HANDEN HEBBEN GEKREGEN OM MET ALLE KRACHT TE STELLEN DAT DE PARTIJBESTUREN ZONDER ENIGE MOGELIJKE BETWISTING IN DEZE DE GANSE VERANTWOORDELIJK DRAGEN.

DIEGENE DIE DENKT DAT DE BENOEMINGEN -BESLISSINGEN – STRATEGIE- BIJ DEXIA -GEMEENTELIJKE HOLDING EN ARCO NIET WERD GENOMEN DOOR DE PARTIJBESTUREN DIE LAAT IK VERDER DROMEN.

HETZELFDE GELDT VOOR DE 13 % LENING WAT KUNNEN DE BESTUURSLEDEN VAN DE GEMEENTELIJKE HOLDING-ARCO – EN ZELF DE LOKALE BESTUREN NOG DOEN ALS DE BESLISSING TELKENS VAN HOGEROP - DE PARTIJEN KOMEN.

ALS ZIJ DE PARTIJAFGEVAARDIGDE DE INSTRUCTIES NIET VOLGEN DAN WORDEN ZIJ ZOALS ELKE OPPOSITIE OP DE KANT GEZET-VERVANGEN EN KOMT HUN NAAM NIET MEER OP EEN KIESLIJST. IN EEN WOORD << ZIJ WORDEN POLITIEK WERKLOOS>>

EN ZOALS IEDEREEN HET HEEFT KUNNEN VASTSTELLEN ZIJN ER IN POLITIEK MEER DAN VOLDOENDE VERVANGERS DIE BEREID ZIJN ALLES WAT HET PARTIJBESTUUR VRAAGT ZONDER MEER UIT TE VOEREN. DEXIA IS DAAR EEN SCHREINEND VOORBEELD VAN.

DUS IS HET PROBLEEM BIJ ONS EEN ZAAK VAN PURE “DEMOCRATIE” WAAR NOOIT SAMEN AAN GEWERKT IS. EEN GERINGD PARTIJBESTUUR HEEFT ALTIJD ALLES IN HANDEN GEHOUDEN ZONDER ZICHZELF MAAR TERUG IN VRAAG TE GAAN STELLEN.

ZIJ BEHOREN TOT DE 19 EEUW EN VROEGER – MISSCHIEN WEL MIDDELEEUWS.

ZIJ DIE DE PARTIJBESTUREN BENOEMEN-WIE MAAKT ER DEEL VAN EEN CONGRES?

WIE ZORGT ERVOOR DAT DE STIJL EN ZIJ KUNNEN AANBLIJVEN?

ZOLANG MILITANTEN EN BEPAALDE GROTE STEMHOUDERS HUN ZIN KRIJGEN KAN ALLES BLIJVEN DOORGAAN MET ONHERSTELBARE FOUTEN EN VERMINDERING VAN DE WELVAART VOOR DE VOLGENDE GENERATIES;

VOLKSVERTEGENWOORDIGERS DIE IN HUN RESPECTIEVELIJK PARLEMENTEN HET VRIJE WOORD NIET HEBBEN IS EEN GEMISTE KANS;
INDIEN IEDEREEN OP HET SPREEKGESTOELTE ZOU KUNNEN BRENGEN WAT HIJ GOED ACHT VOOR ONZE SAMENLEVING DAN HADDEN WIJ VANDAAG MET DIE GROTE DEBATTEN VEEL VERDER GESTAAN.

DIT LATEN BEPERKEN DOOR HET BUREAU EN BEPAALDE FRACTIELEIDERS IS DE ONDERGANG VAN DE DEMOCRATIE EN VAN ELKE MOGELIJKE POSITIEVE EVOLUTIE ZONDER REVOLUTIE.

TELKENS WERDEN ER IN DE PARLEMENTEN AFLEIDINGEN GEBRACHT DIE ALS ENIG DOEL HADDEN DE WEEKELIJKSE HOOFDTHEMA'S DIE BIJ DE BEVOLKING LEEFDEN NAAR DE SCHADUW TE VERPLAATSEN.

DIT ZIJN DE GEMISTE KANSEN DIE ALLEEN MAAR KUNNEN LEIDEN TOT ACHTERSTAND VAN EEN NATIE, EEN VOLK.

WAARBIJ DE NIEUWE GENERATIES DIE TE WEINIG OF NIET AAN HET WOORD ZIJN GEKOMEN ALLE KANSEN MISSEN OM GROTE POLITICI TE WORDEN.

DAT IS DE ENIGE MANIER DAT DE PARTIJBESTUREN HEBBEN GEVONDEN OM ALLEEN AAN DE MACHT TE BLIJVEN.

WAARBIJ MEN IN DEZE KAN CONCLUDEREN DAT BEPAALDE POLITICI ALLEEN NOGMAAR PARTIJ-MEELOPERS ZIJN DIE HET UITSLUISTEND DOEN VOOR HET POSTJE EN DE POEN DIE ZIJ ER SOWIEZO, GOED OF SLECHT VOOR KRIJGEN..

HET KERN-KABINET DAT ZIJ LIEFST ZOUDEN WILLEN SAMENSTELLEN MET PARTIJVOORZITTERS IS DAAR EVENEENS EEN TRIEST VOORBEELD VAN.

INDIEN ALLES BESPROKEN ZOU WORDEN IN DE VOLTALIGE MINISTERRAAD ZOU MEN ER ALLEEN MAAR GEZAMELIJK VAN KUNNEN LEREN EN VAN ALLES DESKUNDIG OP DE HOOGTE TE BLIJVEN.

VERVOLGENS EN TOT CONCLUSIE HEB IK KUNNEN VASTSTELLEN DAT DE MEDIA IN DEZE ZEKER NIET VRIJUIT GAAT. ZIJ ZIJN MEE VERANTWOORDELIJK VANAF HET OGENBLIK DAT ZIJ BEPAALDE ZAKEN NIET NAAR HET PUBLIEK DOMEIN BRENGEN.
ER ZOU NA GRONDIGE ANALYSE VOOR HET ALGEMEEN BELANG ALTIJD NAAR EEN KLOKKENLUIDER MOETEN GELUISTERD WORDEN.
DAT BEPAALDE MEDIAMENSEN OP EEN ZEKER OGENBLIK VAN HUN CARRIERE MEER OFF DE RECORD IN VOORRAAD HEBBEN OMDAT ZIJ ALTIJD HEBBEN GEKOZEN VOOR BUITENLANDSE MISSIES MET EEN MINISTER IS EEN SCHANDE BINNEN HUN EIGEN EGOISME;
WELK NIET ALLEEN ONS LAND NAAR DE MISERIE EN HET BETALEN VAN REKENINGEN WAARVOOR WIJ GEEN SCHULD AAN HEBBEN TEWEEG HEBBEN GEBRACHT. OP GEEN ENKEL OGENBLIK HEBBEN ZIJ ER AAN GEDACHT DAT DE KINDEREN VAN ALLE REKENINGEN ZELF HUN EIGEN KINDEREN OF KLEINKINDEREN GING ZIJN.
DUS NET ZOALS DE POLITICI DIE SOMMIGEN HEBBEN GEDIEND HEBBEN ZIJ ALLEEN MAAR GETOOND WELKE BEPËRKTE VISIE ZIJ WEL HEBBEN.

TOT OP HET PUNT DAT ZELF VANDAAG ER NOG NIEMAND MERKT HOE SLECHT HET GESTELD IS MET ONZE AARDE.
DAT WIJ MORGEN EEN ZON ZOUDEN HEBBEN DIE ONS TOT OP HET BEEN VERBRAND OF DAT WIJ ZONDER ZUURSTOF KOMEN TE STAAN VINDEN ZIJ GEEN NIEUWS.

AL WAT TELT VOOR HEN IS HET “MOMENTUM” NET ZOALS BIJ DE POLITIEK KLASSE ZONDER POLITIEKE MOED DIE NOOIT HEBBEN OVERLEGD WELK VOORDEEL HET BRENGEN VAN “GOEDE WETTEN” WEL ZOU KUNNEN GEBRACHT HEBBEN TEGENOVER HET PARTIJ VOORDUREND “GESJOEMEL” MET “IEDEREEN KENT ONS”.

STEMMENKOPERIJ BESTAAT DUS OOK IN HET GRIEKENLAND VAN HET NOORDEN NET ZOALS “APARTHEID” NIET ALLEEN BESTAAT IN ZUID-AFRICA.

HET GANSE TUSSEN DE “JUDASSEN” VAN EUROPA EN DEZE VAN DE VAKBONDEN VAN HETWELKE HET VOLK “EERLIJKE” VERWACHTINGEN HAD.

MIJN EIGEN TUSSENKOMSTEN BLIJVEN MAAR KOMEN OMDAT IK BINNEN ALLE NIVEAU VAN DIT LAND HEB KUNNEN VASTSTELLEN HOE ERG HET WEL WAS.
OOK DAAROM HEB IK MOETEN VASTSTELLEN DAT BUITEN EEN REVOLUTIE ER MAAR EEN VREEDZAME WEG IS DIE DIT GANSE POLITIEK & PROFITARIAAT KAN STOPPEN EEN ONAFHANKELIJK VLAANDEREN IS.

ALS MEN ZIET HOEVEEL STEUN UIT POLITIEKE HOEK HET KONINGSHUIS PLOTSELING HEEFT GEKREGEN ZODANIG DAT HET BELGIË VAN DE POSTJES ZOU BLIJVEN BESTAAN, DAN WEET MEN GENOEG.

DE VERGRIJZING BESTAAT UIT DE UITBATELING VAN 70 % ONBETAALBARE PENSIOENEN EN 30 % VOOR HET GEWONE VOLK.

EEN ONAFHANKELIJK VLAANDEREN ZAL DIE OPKUIS VOOR HAAR MOETEN NEMEN. WIE HEEFT ER WERKELIJK RECHT EN OP HOEVEEL EN ZIJN ZE DAN ALLEMAAL BETAALBAAR?
HET BELANG VAN DE ENKELING ZAL IN EEN ONAFHANKELIJK VLAANDEREN PLAATSMAKEN VOOR HET ALGEMEEN BELANG.

ALLEEN DEZE VORM VAN ALGEMEEN BELANG WELKE DEZE VAN “IEDEREEN KENT ONS” UITSLUIT ZAL VOOR WELVAART ZORGEN VOOR IEDEREEN BUITEN ELKE “APARTHEID”.

HET IS NIET ALLEEN ONS LAND, HET IS OOK ONZE WERELD IN DEWELKE INDIEN ALLE GRONDSTOFFEN DIE GOD ONS HEEFT GEGEVEN VAN ONS ALLEN ZOUDEN ZIJN WIJ WAARSCHIJNLIJK NIET ZOUDEN MOETEN WERKEN. EEEN DIENSTVERLENING ZOU VOLSTAAN.
VANWAAR DE VRAAG HOELANG GAAN WIJ ONZE WERELD NOG IN HANDEN LATEN VAN DIE 1 PROCENT, HOELANG VOOR DAT WIJ VAN GODSGESCHENK GAAN GENIETEN?
DIE VRAAG IS TOT JULLIE ALLEN GERICHT...

IK VRAAG HIER OM AAN ALLE MENSEN VAN GOEDE WIL DEZE BOODSCHAP TE VERKONDIGEN EN VAN ER NAARTOE TE HANDELEN IN HET BELANG VAN DE VOLGENDE GENERATIES, ONZE KINDEREN EN KLEINKINDEREN.

HOU UW GELD ONDERTUSSEN IN HANDBEREIK VOOR UW GEZIN GA NIET IN OM HET VAST TE LEGGEN VOOR JAREN WAARBIJ HET BIJ PROBEMEN NIET MEER BESCHIKBAAR ZOU ZIJN.

U HEBT VOLDOENDE BETAALD VOOR HUN CRISIS, LAAT DEZE POLITIEK DIE ZELF SCHULD HEEFT EN DAAROM GEEN WAARHEID KON BRENGEN OVER DEXIA EN DE SOUVEREINE SCHULDEN MAAR CREPEREN?
WIJ HET VOLK ZULLEN ER SAMEN UIT KOMEN.
MAAR EERST MOETEN DEZE DIE DIT ALLEMAAL HEBBEN VEROORZAAKT VERWIJDERD WORDEN; DAAROM IS UW STEM IN 2014 ZO BELANGRIJK DENK ER ZORGVULDIG OVER NA.
Niet leesbaar in grote letters.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2013, 18:28   #25
simply the best
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 juli 2013
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Niet leesbaar in grote letters.
boodschap van openbaar nut in drukletters leesbaar voor iedereen..

ik denk dat wij in deze voldoende elementen in handen hebben gekregen om met alle kracht te stellen dat de partijbesturen zonder enige mogelijke betwisting in deze de ganse verantwoordelijk dragen.

diegene die denkt dat de benoemingen -beslissingen – strategie- bij dexia -gemeentelijke holding en arco niet werd genomen door de partijbesturen die laat ik verder dromen.

hetzelfde geldt voor de 13 % lening wat kunnen de bestuursleden van de gemeentelijke holding-arco – en zelf de lokale besturen nog doen als de beslissing telkens van hogerop - de partijen komen.

als zij de partijafgevaardigde de instructies niet volgen dan worden zij zoals elke oppositie op de kant gezet-vervangen en komt hun naam niet meer op een kieslijst. in een woord << zij worden politiek werkloos>>

en zoals iedereen het heeft kunnen vaststellen zijn er in politiek meer dan voldoende vervangers die bereid zijn alles wat het partijbestuur vraagt zonder meer uit te voeren. dexia is daar een schreinend voorbeeld van.

dus is het probleem bij ons een zaak van pure “democratie” waar nooit samen aan gewerkt is. een geringd partijbestuur heeft altijd alles in handen gehouden zonder zichzelf maar terug in vraag te gaan stellen.

zij behoren tot de 19 eeuw en vroeger – misschien wel middeleeuws.

zij die de partijbesturen benoemen-wie maakt er deel van een congres?

wie zorgt ervoor dat de stijl en zij kunnen aanblijven?

zolang militanten en bepaalde grote stemhouders hun zin krijgen kan alles blijven doorgaan met onherstelbare fouten en vermindering van de welvaart voor de volgende generaties;

volksvertegenwoordigers die in hun respectievelijk parlementen het vrije woord niet hebben is een gemiste kans;
indien iedereen op het spreekgestoelte zou kunnen brengen wat hij goed acht voor onze samenleving dan hadden wij vandaag met die grote debatten veel verder gestaan.

dit laten beperken door het bureau en bepaalde fractieleiders is de ondergang van de democratie en van elke mogelijke positieve evolutie zonder revolutie.

telkens werden er in de parlementen afleidingen gebracht die als enig doel hadden de weekelijkse hoofdthema's die bij de bevolking leefden naar de schaduw te verplaatsen.

dit zijn de gemiste kansen die alleen maar kunnen leiden tot achterstand van een natie, een volk.

waarbij de nieuwe generaties die te weinig of niet aan het woord zijn gekomen alle kansen missen om grote politici te worden.

dat is de enige manier dat de partijbesturen hebben gevonden om alleen aan de macht te blijven.

waarbij men in deze kan concluderen dat bepaalde politici alleen nogmaar partij-meelopers zijn die het uitsluistend doen voor het postje en de poen die zij er sowiezo, goed of slecht voor krijgen..

het kern-kabinet dat zij liefst zouden willen samenstellen met partijvoorzitters is daar eveneens een triest voorbeeld van.

indien alles besproken zou worden in de voltalige ministerraad zou men er alleen maar gezamelijk van kunnen leren en van alles deskundig op de hoogte te blijven.

vervolgens en tot conclusie heb ik kunnen vaststellen dat de media in deze zeker niet vrijuit gaat. zij zijn mee verantwoordelijk vanaf het ogenblik dat zij bepaalde zaken niet naar het publiek domein brengen.
er zou na grondige analyse voor het algemeen belang altijd naar een klokkenluider moeten geluisterd worden.
dat bepaalde mediamensen op een zeker ogenblik van hun carriere meer off de record in voorraad hebben omdat zij altijd hebben gekozen voor buitenlandse missies met een minister is een schande binnen hun eigen egoisme;
welk niet alleen ons land naar de miserie en het betalen van rekeningen waarvoor wij geen schuld aan hebben teweeg hebben gebracht. op geen enkel ogenblik hebben zij er aan gedacht dat de kinderen van alle rekeningen zelf hun eigen kinderen of kleinkinderen ging zijn.
dus net zoals de politici die sommigen hebben gediend hebben zij alleen maar getoond welke bepërkte visie zij wel hebben.

tot op het punt dat zelf vandaag er nog niemand merkt hoe slecht het gesteld is met onze aarde.
dat wij morgen een zon zouden hebben die ons tot op het been verbrand of dat wij zonder zuurstof komen te staan vinden zij geen nieuws.

al wat telt voor hen is het “momentum” net zoals bij de politiek klasse zonder politieke moed die nooit hebben overlegd welk voordeel het brengen van “goede wetten” wel zou kunnen gebracht hebben tegenover het partij voordurend “gesjoemel” met “iedereen kent ons”.

stemmenkoperij bestaat dus ook in het griekenland van het noorden net zoals “apartheid” niet alleen bestaat in zuid-africa.

het ganse tussen de “judassen” van europa en deze van de vakbonden van hetwelke het volk “eerlijke” verwachtingen had.

mijn eigen tussenkomsten blijven maar komen omdat ik binnen alle niveau van dit land heb kunnen vaststellen hoe erg het wel was.
ook daarom heb ik moeten vaststellen dat buiten een revolutie er maar een vreedzame weg is die dit ganse politiek & profitariaat kan stoppen een onafhankelijk vlaanderen is.

als men ziet hoeveel steun uit politieke hoek het koningshuis plotseling heeft gekregen zodanig dat het belgië van de postjes zou blijven bestaan, dan weet men genoeg.

de vergrijzing bestaat uit de uitbateling van 70 % onbetaalbare pensioenen en 30 % voor het gewone volk.

een onafhankelijk vlaanderen zal die opkuis voor haar moeten nemen. wie heeft er werkelijk recht en op hoeveel en zijn ze dan allemaal betaalbaar?
het belang van de enkeling zal in een onafhankelijk vlaanderen plaatsmaken voor het algemeen belang.

alleen deze vorm van algemeen belang welke deze van “iedereen kent ons” uitsluit zal voor welvaart zorgen voor iedereen buiten elke “apartheid”.

het is niet alleen ons land, het is ook onze wereld in dewelke indien alle grondstoffen die god ons heeft gegeven van ons allen zouden zijn wij waarschijnlijk niet zouden moeten werken. eeen dienstverlening zou volstaan.
vanwaar de vraag hoelang gaan wij onze wereld nog in handen laten van die 1 procent, hoelang voor dat wij van godsgeschenk gaan genieten?
die vraag is tot jullie allen gericht...

ik vraag hier om aan alle mensen van goede wil deze boodschap te verkondigen en van er naartoe te handelen in het belang van de volgende generaties, onze kinderen en kleinkinderen.

hou uw geld ondertussen in handbereik voor uw gezin ga niet in om het vast te leggen voor jaren waarbij het bij probemen niet meer beschikbaar zou zijn.

u hebt voldoende betaald voor hun crisis, laat deze politiek die zelf schuld heeft en daarom geen waarheid kon brengen over dexia en de souvereine schulden maar creperen?
wij het volk zullen er samen uit komen.
maar eerst moeten deze die dit allemaal hebben veroorzaakt verwijderd worden; daarom is uw stem in 2014 zo belangrijk denk er zorgvuldig over na.

simply the best is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2013, 10:13   #26
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.395
Standaard Niet voor deze die het niet graag lezen bedoeld of toch...

Niet leesbaar voor mensen van slechte wil of deze die betrokken zijn bij de voordelen die de besproken "apartheid of profitariaat" aanspreekt...


Ook het franse rekenhof kreeg geen reactie van de West-Vlaamse boer (beelden kleding bij het VTM optreden) die het net zoals zijn landgenoten het alleen maar deed voor de poen en de postjes (stock option voor een onafhankelijke bestuurder..)

http://www.tijd.be/nieuws/opinie_col...80796-7116.art

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...parlement.aspx

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 1 augustus 2013 om 10:38.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2013, 10:05   #27
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.395
Standaard Aanmoedigende woorden van "behoorlijk bestuur".

De minister bewijst hier hoe vakkundig hij wel is.

Hopelijk krijgen wij nu regelmatig iets te horen over de Dexia & de restbank of beter gezegd de bad bank die al haar geheimen tot zover mee in het graf ging nemen.

Geen parlementaire onderzoekscommissie
-automatische décharge voor zeer bekende bstuurders...
-hoorzittingen en verdere stappen ingehouden door de familie Van Rompuy (Eric) alsook elk debat op Vlaams niveau dit om bepaalde bestuurders buiten schot te laten for ever en ever...

Misschien dat, hij als voorzitter van de COM FIN (tijdelijk) ontslag had moeten nemen uit hoofde van belangenvermenging.

Of door een zuiver geweten, net zoals Koning Boudewijn even in de onmogelijkheid gesteld worden om zijn voorzitterschpa uit te oefenen.

Dan hadden wij een correcte Van Rompuy gehad... van behoorlijk bestuur

Het is duidelijk dat de ganse CD&V klik het dossier Dexia door Arco en al de rest niet wilde loslaten uit schrik dat de lijken gingen vallen.

Hoe hebben die bestuursleden van Dexia-Gemeentelijke Holding- Arco- ACW geleefd wat voor voordelen hebben zij allemaal gekregen?

Buiten op reis te gaan naar Monaco alleen maar op toplocaties en plaatsen.


Door de automatische décharge die zij elkander hebben gegeven blijft dit allemaal zonder antwoord voor het volk terwijl dat het over publiek geld ging.

Wie heeft zijn lening bij Dexia en consoorten nooit terugbetaald is ook een goede vraag?

En aan welke rentevoet?



Tegen eventuele koersdalingen moet de minister niet met inzitten deze is toch al aan de bodem.
Gelijk welk commentaar zal daar buiten deze dat alles positief is geregeld zonder dat de waarborgen dienen aangesproken te worden, niets aan veranderen.

Nu maar afwachten wat er met de 200 miljard die zij nog te goed heeft gaat gebeuren..

http://www.standaard.be/cnt/dmf20130807_00684154


Hopelijk beseft de verstandige man (ondertussen) dat bonusssen of extratjes zelf aan vrienden niet kunnen.


Dit zou alleen maar de stembussen van 2014 in gevaar brengen voor zijn partij en niet alleen de zijne... Arco is voldoende

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 7 augustus 2013 om 10:18.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2013, 10:53   #28
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.395
Standaard Redding Dexia - De vraag anders stellen

Hebt u het ook gehoord in terzake van 12.08.13.

Citaat Yves Leterme << Politiek treft geen schuld>>

Arme Van de Cloot die maar niet genoeg water binnen kreeg om zich niet in die zin van Yves te verslikken

Herman Van Rompuy-Karel De Gucht- Dehaene zijn geen idioten.

Als dit zo is dat de "idioten" geen schuld dragen, waarom kon (mocht) er dan geen onderzoekscommissie komen?


Niemand die er aan denkt om de vraag anders te gaan stellen.

<< Wat ging er gebeuren indien Yves Leterme als ACW man zijn Dexia en achterban niet gered had?>>

Niet ingewikkeld om te brgijpen als je de reactie van de vakbonden hebt gezien op de aanval van Straffe Hendrik op de ambtenaren.

"Kom op een andere dag terug was de booschap..."

Met de redding van Dexia of beter gezegd de redding van spaarcenten van politici en ambtenaren ging er indien anders beslist zijn vanaf de volgende dag een bankrun komen en vermits het geld er niet meer was een regelrechte "revolutie".

Neem een ambtenaar of politici alles af maar blijft van zijn geld is de boodschap en nog altijd.

Het volk alleen betaald de crisis-kinderen en kleinkideren de welvaart van voor 2007 is foutsie...

Het land ging in rep en roer staan, alleen ambtenaren kunnen dat vandaag nog..

Het ging het einde van alles zijn met alle lijken die uit de kasten gingen vallen.


Wanneer gaan de "idioten" die dat wel allemaal hebben veroorzaakt door hebzucht dit gaan "bichten" als goede gelovige?

In the USA laten ze een stad failliet gaan waarom doen onze liberalen niet hetzelfde bij ons?

http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...iet-gaan.dhtml

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 14 augustus 2013 om 10:54.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2013, 16:13   #29
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.395
Standaard Astrid, waarom hebben wij zoveel betaald voor iets dat niet werkt?

Erg benieuwd wat er met al die klachten gaat gebeuren, ook deze van Jean-Marie dedevcker en deze van N-VA.
Misschien zal men aan deze kunnen zien "eerlijk" of wie "charlatans" zijn voor altijd?

Hier volgt een bewijs van goed bestuur, waarom andere steden en gemeenten niet volgen is ook een goede vraag. Het gaat toch over publiek geld of niet.
Zijn zij niet verplicht van alles te doen?

http://www.standaard.be/cnt/dmf20130429_00560974


PS

Waarom kreeg deze zoveel geld voor de "Astrid" brol is een vraag waar ik nog altijd geen antwoord op heb gekregen van de pers of terzake. komt het nog of is het "so what"?

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 15 augustus 2013 om 16:16.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2013, 12:21   #30
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.395
Standaard Wanneer het stof niet meer kan gaan liggen, wanneer de schande alles overstijgt..

Terwijl dat het met Luc Coene muis stil is komt deze op de voorpagina..

Het is dus tijd om het dossier van Guy Quaden uit zijn eigen wil, boven te halen:

Laat ons samen op zoek gaan, quid: positief, quid negatief?

Welk zijn de lonen dat de publieke man tot nu toe van de belastingbetaler mocht ontvangen. Gaat het bij de NBB over 290.000 euro of meer en wat is zijn huidig pensioen?

En wat is er met al het goud gebeurd van de belgen binnen de deuren van deze merkwaardige instelling dat de nationale bank heet en die niets te maken heeft met winst maken...?

Hij komt namelijk achter een pensioensupplement en echt waar... bij Belfluis.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Guy_Quaden

http://economie.trends.levif.be/_peo...en-banque.html

http://www.7sur7.be/7s7/fr/1536/Econ...fin-mars.dhtml

http://www.nbb.be/pub/01_00_00_00_00...uaden.htm?l=fr

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 29 augustus 2013 om 12:22.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2013, 12:56   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.240
Standaard

Guy Quaden werd politiek benoemd dankzij zijn lidkaart van de PS.

Je gelooft toch zelf niet dat die vòòr 2014 het vuur aan de schenen zal worden gelegd?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2013, 10:50   #32
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.395
Standaard ZIjn politieke wereld en dat is het...alleen bij de anderen zijn er fouten.

Reyers laat gisteren avond.

Toonde in alle duidelijkheid dat Vanackere nog altijd in zijn eigen wereld leeft.

Wil maar niet begrijpen dat wanneer hij het roer van Reynders heeft overgenomen hij aan het FIN een ander manier van werken kon invoeren.

Iedereen weet dat hij dat niet deed, Chastel had schijnbaar nog altijd meer te zeggen dan hem.

Zelf met alle waarborgen die zijn departement heeft moeten uitschrijven voor Dexia weet hij van niets.

Als je niet gaat kijken hoe kan je dan slecht handelen?


Dus onder zijn beleid dezelfde houding, geen pottenkijkers bij het Dexia "gesjoemel" die voor een beter dividend voor het ACW en consorten allerlei producten hebben samengesteld om steden en gemeenten nog beter op te lichten.

Swaps-default swaps- En verkozene, je moet het niet lezen, gewoon tekenen het heeft de fiat van hogerop... u weet wel over wie ik het heb...

Ook de speculatie tegen het eigen Dexia, daar weet hij ook van niets.

Is die man partijbewust blind?

Heeft hij dan nooit gehoord over "het algemeen belang dienen"?


Misschien gaat Steven dan toch beter naar het onderwijs met de hoop dat hij zijn 'jonge) leerlingen niet het leven zal insturen vol bedrog over hoe het net zoals bij Dexia werkelijk was en is.

Dus in geen geval "formidable" maar "minable"...


Net zoals de laatste match van de "Belgische duivels" zij hadden moeten winnen aangezien ze met zo een ploeg niet deden geeft aan dat brave Wilmots het niet gaat halen. Net zoals België!

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 17 oktober 2013 om 10:55.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2013, 11:02   #33
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

We zullen zien.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2013, 17:51   #34
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Breaking News.


Het is lang, te lang stil geweest rond deze zaak.

Tijd om te verklaren dat de BBI niets gevonden heeft en het ACV geen fraude heeft gepleegd.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2013, 18:26   #35
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Breaking News.


Het is lang, te lang stil geweest rond deze zaak.

Tijd om te verklaren dat de BBI niets gevonden heeft en het ACV geen fraude heeft gepleegd.
Voil�* !

"Na grondig onderzoek volgt de Bijzondere Belastingsinspectie (BBI) de beschuldigingen van fraude niet", zo meldt het ACW in een persbericht.

Citaat:

"Geen sprake van fraude bij ACW"


"ACW heeft altijd gehandeld volgens de instructies van de fiscus.
De conclusie van de controles in 2004, 2006 en 2009 blijven dus ongewijzigd", zo meldt ACW-voorzitter Patrick Develtere in het communiqué.

"Dat is een grote opsteker voor de leden, vrijwilligers en medewerkers van het ACW.
Zij zijn in de eerste plaats bezig met concrete projecten. Zij hebben baat bij deze duidelijkheid.
De duidelijkheid in het BBI-dossier is ook belangrijk voor de tekening van het nieuwe ACW. We bereiden volop ons vernieuwingscongres van juni 2014 voor."
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-bij-ACW.dhtml

Twee vraagjes :

1) Waarom komt dit bericht eerst via het ACV en niet via de bevoegde diensten? (BBI)

2) Als alles zo eenvoudig was en zo duidelijk, waarom heeft het dan zo lang geduurd om het vast te stellen ?
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2013, 19:09   #36
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Heeft Develtere voor zijn beurt gesproken ?

Ze waren wel erg snel de jongens van het ACV.

Men hoopt dat de eerste communicatie wel het langst zal blijven nawerken.
De perceptie weet je wel.

Nu is het weer aan de N-VA.
Citaat:
N-VA: ‘BBI geeft ons gelijk’

N-VA-Kamerlid Peter Dedecker ziet in het afgeronde BBI-onderzoek een bewijs van zijn gelijk.

“Het ACW betaalde volkomen onterecht geen euro belastingen op de miljoenen die ze binnenkreeg uit Dexia”, zegt hij.
Dat het ACW bereid is 9,5 miljoen euro belastingen bij te betalen, zegt volgens Dedecker ook genoeg.



De Bijzondere Belastingsinspectie (BBI) heeft geen fraude vastgesteld bij het ACW. Maar de christelijke werknemersbeweging moet wel 9,5 miljoen euro aan belastingen bijbetalen.

Terwijl ACW-voorzitter Patrick Develtere tevreden is dat de fiscus “niet meegaat in het verhaal van fraude”, vindt N-VA-Kamerlid Peter Dedecker dat de BBI hem toch gelijk geeft.
“Het ACW betaalde volkomen onterecht geen euro belastingen op de miljoenen die ze binnenkreeg uit Dexia”, aldus Dedecker.

De N-VA’er, die zelf geen inzage had in de beslissing van de BBI, wijst er ook op dat het enkel gaat om de periode 2010-2012.
“Over de periode voor 2010 moet er van een veelvoud aan onterecht niet-betaalde belasting sprake zijn”, stelt Dedecker.

Hij vindt het ook veelzeggend dat het ACW zich neerlegt bij het bijbetalen van 9,5 miljoen euro aan belastingen. “Dat toont aan dat men er met 9,5 miljoen euro bijkomende belasting al bij al nog goed vanaf komt”.

Naast het fiscale onderzoek loopt er ook nog een strafrechtelijk onderzoek naar misbruik van vennootschapsgoederen en belangenvermenging in hoofde van het ACW ten nadele van de 800.000 gedupeerde Arco-coöperanten. Dedecker hoopt dat er ook daar snel duidelijkheid is.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20131216_00890290


__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 16 december 2013 om 19:10.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2013, 19:18   #37
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poupehan Bekijk bericht
We zijn wel onschuldig maar we moeten wel 9,50 miljoen bijbetalen voor de periode 2010-2012.

Dat komt er van als men fiscaal niet goed geadviseerd/bijgestaan wordt.
(heeft onze de huidige minister van financiën niet voor het ACW gewerkt)

____________________

Opmerkelijk is dat Geens ook vennoot is van een advocatenkantoor dat nog voor het ACW heeft gewerkt.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...tiek/1.1565841
Bij Bois Sauvages en co noemen ze dat een minnelijke schikking.
Maw, voor die periode is de BBI met het ACW overeengekomen om een minnelijke schikking te treffen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2013, 19:36   #38
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Wat een klucht. In het VTM nieuws werd er met geen woord gerept over die 9,5 miljoen die ze moeten betalen. Op die manier komen ze er zeer goedkoop, verdacht goedkoop van af. Dit wil dus waarschijnlijk zeggen dat ze safe zitten voor de periode voor 2010. Het lijkt me duidelijk dat er wel degelijk sprake is van fraude.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2014, 15:21   #39
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.395
Standaard Mag "Het Rekenhof" optreden of is zij buiten spel net zoals de liga mensenrechten?

Deze publicatie van 18 juli 2013 gaat over de triest bekende Dexia Crédit local.
Ze komt van het Franse “La Cour des Comptes” die in haar inleiding het volgende stelde:

http://www.ccomptes.fr/fr/Publicatio...es-persistants

Dexia : un sinistre coûteux, des risques persistants

18/07/2013 SERVICES-COMMERCE Cour des comptes

La Cour des comptes a rendu public, le 18 juillet 2013, un rapport sur Dexia : un sinistre coûteux, des risques persistants. Le groupe bancaire privé franco-belge, confronté �* une crise de liquidités, a fait l’objet d’interventions publiques �* partir d’octobre 2008. La Cour des comptes, compétente �* compter de cette date pour contrôler sa filiale française, a décidé d’examiner les conditions de création et de développement de cette banque, l’impact de son échec sur les finances publiques et les responsabilités en cause. N’étant pas en capacité d’appréhender le volet belge la Cour limite ses observations �* la partie française de Dexia.

• Dexia : un sinistre coûteux, des risques persistants (PDF, 946,39 kB)

Merkwaardige passage die stelt dat Frankrijk zijn werk kan doen voor wat het Franse gedeelte betreft maar dat zij niet bevoegd is voor het Belgische deel.

Dus gingen wij met zijn allen denken dat er een Belgische tussenkomst van "Het Rekenhof " zou komen dit vanaf het ogenblik dat er publiek geld ingezet wordt.

Publiek geld in Dexia & , wie kan dat ontkennen?

««La Cour des comptes, compétente �* compter de cette date pour contrôler sa filiale française, a décidé d’examiner les conditions de création et de développement de cette banque, l’impact de son échec sur les finances publiques et les responsabilités en cause. N’étant pas en capacité d’appréhender le volet belge la Cour limite ses observations �* la partie française de Dexia.»»

Einde citaat

Dit zou wel eens kunnen zeggen voor een gezond verstand, dat Dexia en Belfius op elk ogenblik kunnen worden gecontroleerd door ons Rekenhof.

Aangezien het duidelijk is dat zij net zoveel in België aan het volksinfuus liggen.

Aangezien dat bepaalde ministers nog altijd twijfelen over het karakter van dit duidelijk geworden “overheidsbedrijf” en of het wel in leven is gebleven met “publiek geld”, kan de juridische dienst van Het Rekenhof dat misschien duidelijk maken.


En aan haar werk beginnen bij al deze die vandaag alleen nogmaar in leven zijn of overleven, dankzij het “publiek geld”.

Wil u, beste belastinbetaler, weten waarom u zoveel belastingen moet betalen en waar dat geld allemaal naartoe gaat..

Het is natuurlijk minder leuk te vernemen dat onze Steden en Gemeenten dezelfde kwalificatie krijgen dan in Frankrijk:

Daar noemt men ze: “Dexia et les vaches �* lait »


De vraag is alleen maar, welke leden (politieke zeker incluis) van raden van bestuur hebben het mogelijk gemaakt dat onze Steden en Gemeenten gemelkt werden tot de laatste druppel.

Wat hebben zij ervoor gekregen, een lage rentevoet op leningen, een reis naar Mnaco of wat?

Quid: Gemeentelijke Holding?

Aandeelhouders die alleen maar aan dividenden en macht over Dexia denken, ACW inbegrepen.

En die dan nog “onschuldig” pleiten, waarborgen opeisen en onmiddellijk terug gaan Belfius bankieren.

De stront komt er dus opnieuw aan.

Op de schuldvraag hoeft er voor het volk geen antwoordt te komen, een groep die elke vorm van onderzoek weigert is "schuldig" op alle vragen.

Zo simpel is het!

De kosten en schuld van Sabena zitten nog altijd in de doofpot of Dexia en Fortis die gesneuveld is door Dexia komt er al aan en heeft nu al een opvolger Belfluis…

Hoe groot kan de schande van een land en politiek zijn/worden?

Als men weet dat er tussen die mensen er zijn die de grenzen overstekken met een reispas van "minister van Staat" dan weet men genoeg over voor wat je in dit land wordt beloond...


Gelukkig zal het "stof" nooit meer gaan liggen, daarvoor moeten wij die deze boel niet verder willen onderhouden en een einde maken aan België.

En als N-VA en Bart De Wever na/met TRAM 3 -4 het volk opnieuw gaat "bedriegen" dan zal er een "revolutie" komen.

Wij brave mensen zullen op dat ogenblik niet anders kunnen om dan zelf de welvaart van onze kinderen en kleinkinderen, terug te halen.

Blijf daar aan denken beste Bart, als formateur of verkenner of geen compromissen die schadelijk zijn voor Vlaanderen!

Geen collaboratie!

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 3 februari 2014 om 15:28.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2014, 07:21   #40
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.395
Standaard In Frankrijk is er voor " het volk" nog hoop

Het Dexia monster -De « charlatans » blijven er over zwijgen.

Nu met Belfius die een tweede bad bank wil (omdat Dexia 1 niet alles heeft meegenomen) vandaag goed voor 12.5 miljard in te schrijven bij de staatsschuld van morgen die nog zoveel moet inhalen.

Maar toch niet ontvet in eigen midden!

Maar tegen morgen komt er bij het aangekondigde bedrag nog wel wat bij...

Zij zullen, verlies van publiek geld of niet, geen gerechtelijke stappen ondernemen tegen hun vrienden politieke familie.

Nochtans staan zij, die slecht hun werk hebben gedaan-het vol bedrogen hebben nu al te bedelen voor uw stem.

Net alsof dat er niets gebeurd is.


Gelukkig doen ze het in Frankrijk beter daar roepen zij iedereen op tot aanbreng van informatie.

Lees verder in de volgende snelkoppeling **

In Frankrijk die ons al verschillende “revoluties” gaf (maar die wij zelf door bedrog hebben laten gaan) en die dat morgen misschien wel eens opnieuw zou kunnen doen, gebeurd het meer volgens het algemeen belang.

Er zijn reacties, maakt niet uit wie er allemaal betrokken was/is…

Les municipales et les emprunts toxiques
• Le scandale des emprunts toxiques : six ans après, que sont-ils devenus ? Visuel interactif
• Comment voir si votre ville a des emprunts toxiques Vidéo
• Comment enquêter sur les emprunts toxiques d'une commune


*****

http://www.lemonde.fr/les-decodeurs/...4_4355770.html


En opnieuw zag ik er tijdens mijn verwachte nachtrust een paar branden.

««Te Christelijk om de waarheid te zeggen? »»

Kan dit?

Deze keer ging het in het bijzonder over een man en een vrouw – Francis en Francine ik kan ze dan ook alleen maar thuisbrengen in volgend verband en U?

Nochtans waren de "gedachten" van RASPOUTINE er al bij op 30.06.08 zo goed als 2-3 maanden voor dat de "crisis" die feitelijk in 2007 al opgang was publiek gemaakt werd.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=108574

Verder over Frans en Francine de volksbedriegers

Het is niet omdat je volgens de instructies van een bepaalde partij (en) werkt dat dit rechtsgeldig is tot in het oneinde..
Dat je het deed voor poen en eigen macht in een andere zaak die dichter bij de waarheid staat.

Aan de schandpaal met die mensen, maar nee zij hebben de partij gediend dus blijven ze in dienst.

En u gaat beste burger voor die partijen stemmen-Open-VLD- CDenV - SP-A?

En de N-VA die er met Geert Bourgeois zat op te kijken maar zweeg!!!

Dat geloof je toch zelf niet.

http://trends.knack.be/economie/opin...5124251793.htm

http://www.dewereldmorgen.be/artikel...500-euro-bonus

http://trends.knack.be/economie/nieu...0378749920.htm

http://www.knack.be/nieuws/8220-fran...ion-44477.html


Waarom zeggen die mensen gewoonweg niet aan het publiek wie de opdrachtgevers waren. Enig middel vandaag om niet te in brand te staan...

Ondertussen stelde Merkel in de “Bundestag” in verband met Oekraïne het volgende sprekende over Poetin.


««Hij stelt het recht van de sterkste boven de sterkte van het recht en laat eenzijdige belangen voorgaan…»»

Over welk recht hebt u het frau Merkel?

Dat dat zou moeten bestaan buiten alle politieke "discriminatie" of het recht voorkomend uit alle politieke benoemingen. Die van het recht een rotzooi hebben gemaakt.

Over hetwelke Frau Merkel?

Alles is in jullie “schurkenwereld “ in handen zelf het recht kan men niet meer halen.
Het is allemaal in jullie “eenzijdige belangen”…

http://forum.politics.be/showthread.php?t=198999

http://forum.politics.be/showthread.php?t=198293


http://forum.politics.be/showthread.php?t=87890

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 14 maart 2014 om 07:47.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be