![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 19/02 Wie hip wil zijn, moet een hoofddoek dragen
Hoofddoekjes en schotse ruiten zijn dé modetrends van het najaar bij Dolce en Gabbana. ![]() Het ontwerpersduo showde gisteren in Milaan zijn nieuwe collectie. Met zowat 100 catwalkshows en evenveel presentaties in showrooms is de Milanese modeweek het slachtoffer aan het worden van zijn eigen succes. Dolce & Gabbana hebben zichzelf dan wel van de officiële showkalender geschrapt, hun twee shows behoren wel degelijk tot de ‘hot tickets’ van de tsjokvolle week. Giorgio Armani heeft al zowel zijn Emporio- collectie als zijn Armani-hoofdcollectie geshowd. In de jongerencollectie Emporio is black back. Weliswaar met toetsen fuchsia, violet en smaragd. “Maar zwart is nooit echt weggeweest”, constateert monsieur Armani. Verder zijn de ruiten troef volgende herfst en winter bij Dolce & Gabbana. Het ontwerpersduo viel gisteren op met kleding in bonte Schotse ruiten, maar ook met foulards op de hoofden van de modellen. GVA _______________________ Hopelijk komt die trend erdoor! Ten eerste: de vlaggestok van islam zal niet meer zo opvallen in de straatbeeld ten tweede: de puberbekeerlingskes lijken "normaal" als ze zich niet meer kunnen verkleden maar gewoon "de mode" volgen ten derde: de bettina-hoofddoek-geysens en de mieke-hoofddoek-vogels zullen met een andere stunt moeten afkomen wil iemand ze nog bekijken ten vierde: ineens heet "hoofddoek" gewoon terug FOULARD ten vijfde: Het laat me denken aan dat skandinavische land waar de koning het goede voorbeeld gaf tijdens WOII en zelf met een gele ster rondliep, gevolgd door het grootste gedeelte van de bevolking (was dat Denemarken niet???? tiens tiens). Niets dan goed nieuws dus! Ik offer mezelf er desnoods voor op: mijn krulhaar is niet bestand tegen zelfs maar een uurtje "foulard"... daar ga ik nog iets op moeten vinden. Hem totaal niet meer afzetten of zo? Ook niet op het werk? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zo zo
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van een obsessie gesproken
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Al die aandacht voor de islam, terwijl niemand de reële trend ziet waartoe dit artikel als bewijs kan dienen: de Schotten nemen Europa over
![]() And I, for one, welcome our new Gaelic overlords.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie wil er nu hip zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn lievelingsschilderij:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Polly: draag jij nog van die Punkkleding?
![]()
![]() |
#9 |
|
![]() Ja, ik ben puber gebleven, nou goed?!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je absolute leeftijd is dus 18?
![]()
![]() |
#11 |
|
![]() Nee, 28.
![]() Geen punkkleding meer hier. ps: Heb je Nina Hagen gezien op die youtube met dat haarknippen joh. Dat kan toch niet! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ode aan Herman Brood: http://www.youtube.com/watch?v=IO5qW...eature=related
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() http://nl.youtube.com/watch?v=ANphRkGVLj8
don't get me started. Overjaarse punk is pathetisch en ordinair in my eyes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Circe, zo obsessief bezig zijn is volgens mij niet zo gezond hoor.
Laatst gewijzigd door fox : 19 februari 2008 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben trouwens al lid geworden van BOEH! maar dan in de kaffer versie: BOEF! (Baas over Eigen Foulard)... We twijfelden nog even maar FOEH! (Foulard over eigen Haar) vonden we niet goed klinken. POEF! (patron over eigen Foulard) leek ook niet geslaagd. Iemand opperde nog even stilletjes: "FOEF" (Foulard Over Elke Feministe) ... maar dat werd onmiddellijk afgevoerd.... Waarom eigenlijk? ![]() Het viel weer op dat er op de vergadering een paar "jongeren" zaten die als voorstel "HOER" riepen. (ik vermoed dat dit "Haar op eigen Reet" betekende? ).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 februari 2008 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() ik vind het juist heerlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |