![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jean-Marie Dedecker (VLD) - 8 tot 14 maart "Ze noemen hem een pitbull en daar is hij best trots op. Samen met Hugo Coveliers verzet hij zich met hand en tand tegen sommige van hogerhand gedicteerde wetten. Herhaaldelijk kwam de Oostendse coach in het nieuws, vooral inzake de (verkeers)veiligh |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Zou u een wetsvoorstel steunen dat stelt dat een deficitaire begroting per definitie dmv een referendum moet worden goedgekeurd door de bevolking? Zou u zo'n voorstel willen indienen? Ik zou wel eens willen zien wie daar tegen is.
Mvg |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Neen,want dat lost niets op.Zo zouden momenteel 13 van de 15 EU landen een referendum moeten organiseren op deze basis.Dit zou leiden tot een nooit geziene vertrouwenscrisis en dito economische recessie.Als het slecht gaat moet men soms onpopulaire maatregelen nemen.Probeer dat maar door te drukken met een referendum.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Referenda behoren van onderaf te komen.
Als de mensen het willen. Niet als de politieke kaste haar verantwoordelijkheid wil afschuiven.
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als het slecht gaat moet men dus een tekort op de begroting kunnen toestaan? Mij goed, enkel als de bevolking akkoord gaat. Ik zou in ieder geval tegenstemmen. Ik zie trouwens niet in waar u het recht vandaan zou halen om maatregelen te nemen die tegen de wil van de bevolking ingaan. Communicatie met God? |
||
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Juist,directe democratie op vraag van de bevolking.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is dat ook een wortel om de ezel gaande te houden zoals het afschaffen van Dehaenes BBSZ, waar paars nu ook al zolang zijn handjes in wast?
![]() |