![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Een islamitische buschauffeur heeft in Groot-Brittannië passagiers de bus uitgezet omdat hij wilde bidden. De blanke, tot moslim bekeerde man rolde zijn gebedsmatje uit en begon zijn ritueel terwijl passagiers buiten vol ongeloof toekeken.
''Wat ben je in hemelsnaam aan het doen? Ik kom te laat op mijn werk'', klaagde een vrouw. Na enkele minuten stond de moslim weer op en vroeg de passagiers weer plaats te nemen. Zij weigerden omdat ze dachten dat het om een extremist ging. Bovendien zagen zij een rugtas liggen. De slachtoffers moesten twintig minuten wachten op de volgende bus. De werkgever van de man zei de zaak te zullen onderzoeken. http://www.nieuwnieuws.nl/archives/r...k_moet_bi.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 maart 2008 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ziet U wel dat Lévy, de linkse Franse filosoof (wel een echte) gelijk heeft...
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 29 maart 2008 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Daarmee gaat u aan de essentie van het voorval voorbij: de mensen werden de bus uitgezet opdat die meneer zou kunnen bidden. Maar u vindt dat wel in orde, lijkt het.
Dat deze lieden er niet happig op waren om met dezelfde bus hun reis voort te zetten, is bepaald niet verwonderlijk te noemen. De reden daarvan wordt toch vermeld, nietwaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() wil je zeggen dat je dit goedkeurt ??
![]() Zelfs al rookt hij een sigaret, ik denk niet dat chauffeurs dat mogen als er mensen wachten en de tijd verstreken is om te rijden naar de volgende halte. Bidden kan hij zoveel als hij wilt, maar niet tijdens de werkuren en zeker niet als dit contractueel niet mag tijdens de werkuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus, een buschauffeur die zijn job niet goed doet.
Wereldnieuws.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Juist een scene uit In de Goria
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Dergelijke incidenten - en de moslim in kwestie gaat hier echt in de fout- leiden er toe dat de heersende klasse arbeidsreglementen kan verstrengen, hetgeen uiteindelijk als een boomerang de volLedige arbeidersklasse treft. Allemaal heel nefast. ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Op Utube staan fragmenten uit 'In de Gloria' met engelstalige onderschriften als waar gebeurd.
De grens is flinterdun, in beide richtingen.
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() De werkgever zal het geval 'onderzoeken.' Wedden dat hij niets durft doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat is eigenlijk het nut van deze topic?
Optie 1: Een moslim die zijn werk niet goed doet in diskrediet brengen? Optie2: Of een buschauffeur die zijn werk niet goed doet in diskrediet brengen? Ik gok op het eerste: een volgend "polarisatie-fait-divers-draadje" in het welgekende stramien: <insert targeted minority here> betrapt tijdens <insert bad behavior here> En voila we hebben weer een moslim in een kwaad daglicht gezet... Neen Groene Chinees , dit gaat gewoon over een buschauffeur die zijn werkt niet goed doet... Indien je de tweede optie beoogde had je immers net zo goed dit kunnen posten: http://www.cbc.ca/canada/calgary/sto...us-driver.html Of heb je niks tegen Canadese buschauffeurs die hun werk nog veel slechter doen? Ik ben zeker dat wanneer Ahmed M. uit B. volgende week zijn duitse herder laat inslapen omdat hij zijn pootje heeft gebroken op 7 plaatsen boven het kniegewricht, dat er hier iemand een topic opent met de titel "Moslim mishandelt dier tot de dood erop volgt' Mensen toch.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Simpel, die dwaas ontslaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ok Rob, volgende keer maak ik mijn absurdistische absurditeiten nog absurder! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weigeren verder te rijden in die bus -(en dan klagen over het ongemak d�*�*rvan) omdat die chauffeur zijn job niet correct deed is belachelijk. (belachelijker dan die chauffeur!) De keren dat ik zoiets meemaakte in Tunesië was ik even verwonderd en toen haalde ik de schouders op. Zulke weigering verder mee te rijden zou gerechtvaardigd zijn indien de man gevaarlijk reed, passagiers beledigde of zo, niet omdat hij een incorrect maar onschadelijk gedrag toonde. Laatst gewijzigd door filosoof : 31 maart 2008 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 31 maart 2008 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Volgens mij zijn vrome moslims tegen euthanasie, idd. een eigenschap die hen ongunstig doet lijken op de doorsnee blanke tsjeef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Nah, niet echt ![]() Jij hebt gelijk: die 3e optie had ik moeten meeleveren met het bouwpakket... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
A bus driver who was 13 times over the legal alcohol limit A former school bus driver who was charged with DUI
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
'Buschauffeur gebruikt zijn geloof om zijn werk niet goed te doen en brengt zo dit geloof (wederom) in diskrediet'. Stel u voor dat een katholieke buschauffeur tijdens een schooluitstap al de aanwezige moslimkinderen uit de bus zet omdat hij ter communie wil gaan zonder dat de 'ongelovigen' hierbij mogen aanwezig zijn, het zou uw verzuurdheid en intolerantie voor dergelijke feiten prikkelen, geef toe. Iedereen die trouwens op die bus zat, kan perfect een schadevergoeding wegens verloren tijd/gemiste afspraken vorderen van de werkgever van deze chauffeur. Daar we in een democratische rechtsstaat leven, zouden enkel extremisten dit mogelijks kunnen beschouwen als een vorm van racisme. Laatst gewijzigd door Wimpeus : 31 maart 2008 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |