![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Orgineel gebeurd hoor!
Heel lang geleden moest in het Koninkrijk België naar een begrafenis van een oom die ongelukkiger wijze met een Belgische vrouw was getrouwd, omdat hij bij haar in de duinen van Cadzand op een verloren zaterdagmiddag in het jaar Gods 1955 een kind had verwekt en niet lang daarna onder druk van zijn ouders naar België moest vluchten en daar niet veel later aan een afschuwelijke ziekte is overleden. Via diverse zeer slechte wegen vol kuilen en vol met vreemsoortige auto's gefabriceerd in Oostbloklanden met gedeukte wit-rode kentekenplaten, die allemaal onder een vaal grijze poederachtige, wellicht radio-actieve aanslag zaten kwam ik in het dorpje Zottegem aan, en haaste me naar de lokale begraafplaats. Daar zag ik bij de ingang een buitengewoon roestige Lada staan in soort kleur van net niet bedorven pindakaas, waarop aan de voor- en achterkant met ijzerdraad twee primitieve spoilers waren gemonteerd. De eigenaar van die Lada stond bij een frietkot - in België is het de normaalste zaak van de wereld dat er een frietkot bij een begraafplaats staat, wij nemen koffie met cake, de Belgen een zak patat na een begrafenis - een hele grote zak onwelriekende patat te verorberen. Ik vroeg de man in heel beschaafd Nederlands waarom een Lada spoilers nodig zou hebben. Een Lada is namelijke een niet zo snelle automobiel met slechts vier versnellingen en is eigenlijk een slechte kopie van de Italiaans Fiat 1500. Daarop antwoorde de arme man, die waarschijnlijk zowel lichamelijk als geestelijk niet helemaal volwaardig was en bovendien in het bezit was van een varkenskop van een varken dat illegaal uit Tsjernobyl is geimporteerd, dat hij dat moest van zijnen huischvrouw. Ik keek achterom naar de Lada en inderdaad, daar zat op de voorbank, naast de bestuurdersstoel, ene vrouw die nog lelijker was dan hare ook niet zo knappe echtgenoot. Bovendien zaten er op de met een vale deken bedekte achterbank vier evenzo lelijke kinderen, die schrokkend eveneens uit één zak patat aan het eten waren. Na de begrafenis spoedde ik me in mijn snelle automobiel van Franse makelij zo snel mogelijk via de nog steeds zeer slechte wegen vol kuilen en bedekt met door aftandse vrachtwagens verloren kasseien, snel naar het Vaderland. Lang leve het Vaderland
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je hier een korte samenvatting van? of een foto?
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog nooit een frietkot aan een kerkhof zien staan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Nou, Derk, d�*t overleefde je moedig!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb net voor de vijfde keer "Een circusjongen" van Gerard Reve gelezen.
http://www.scholieren.com/boekverslagen/2048
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie verknoeit er nu een mooie auto door er spoilers op te zetten?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga even Derkerig doen en er mijn jeugdjaren tegenplaatsen...
http://www.youtube.com/watch?v=b8hbU4a7YwM |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Als 't er een tennisbal op de trekhaak zat, was het wel de sportversie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=QzPhlZaY-Gc
De remix jaren later ![]() ![]() Waar is de tijd dat we nog geloofden in onbegrensde vooruitgang en onbegrensde energie ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 juni 2008 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voltanken verdubbelde de waarde van de auto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=ZAnEmrkm_6s
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben dol op Nederland. Ik hou ook van de Nederlandse mensen, maar put a.u.b. geen beeld van hen uit wat van die verdomde voice-overs op youtube. Die zijn echt hatelijk. Bah... Ik ga weer eens naar het origineel kijken. (nou ja... die remix... die doet me weer denken aan die goeie scenes).
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 juni 2008 om 00:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Eén foto. Van die vrouw die nog lelijker was dan hare ook niet zo knappe echtgenoot:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze mevrouw, ik schat haar op een jaar of 110, was echt nog knap vergeleken met dat arme wezentje uit Zottegem!
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Haha, gefopt! Het is geen mevrouw. Het is een fossiel van de uitgestorven Fabuloscrivendus Royalus Haarlakius, een soort die vroeger op mensen parasiteerde. Te bewonderen in de kelders van het Museum voor Natuurwetenschappen
|
![]() |
![]() |