![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: zijn Moslims racisten? | |||
Ja, Moslims zijn racisten |
![]() ![]() ![]() |
30 | 65,22% |
Ja, Moslims zijn racisten maar ze weten het zelf niet |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,87% |
Nee, Moslims zijn geen racisten |
![]() ![]() ![]() |
11 | 23,91% |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Sommigen mogen wel ongestraft verklaren dat ik zelf niet weet hoe racistisch ik wel ben, maar mag je hier ook ongestraft verklaren dat Moslims racisten zijn?
We zullen het eens proberen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Maar wat bedoelt u nu met 'ras'?" etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Illwill verklaart, dat moslims racisten zijn. Dat is racisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als racisme gezien wordt als onderscheid tussen mensen op basis van overtuiging dan kun je er moeilijk omheen dat aanhangers van een religie die dit als basisvoorschrift heeft racistische trekjes hebben!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Last Mohican verklaart, dat moslims racisten zijn. Dat is racisme.[/quote]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Het hangt er allemaal van af wat men onder 'moslims' en 'racisme' verstaat. Als men ongelijkheid op basis van geloof als racisme beschouwd dan is de islam inderdaad racistisch en iemand die dit geloof volgens het boekje volgt kan dan niet anders dan racistisch zijn. Een ware moslim is volgens de huidige interpretatie van 'racisme' dus wel degelijk een racist. Moslims kunnen leven met ondergeschikte niet-moslims niet met gelijkberechtigde niet-moslims. Koenraad Elst De fatwa tegen Urbain Vermeulen http://www.google.co.uk/search?hl=en...ermeulen&meta= De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst. Koenraad Elst De Islam voor Ongelovigen http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 26 september 2008 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() De ogen van bvb een Osama Bin Hiding zijn helemaal niet angstaanjagend en wreed net zomin als dat de ogen van de misdadiger van een 'profeet' angstaanjagend en wreed waren. Indien u osama in levende lijve zou tegenkomen dan zou u dat een zeer vriendelijke moslim vinden.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eno 2 ik durf me best uitspreken.
Sommige moslims minachten anderen omdat het in hun ogen geen gelovigen zijn, of moslims die geen echte moslims zijn, ze minacten vrouwen uit eigen en andere culturen, mensen met andere huidskleur,seksuele geaardheid en beroepen zich al of niet op hun geloof om dit te rechtvaardigen Andere moslims doen dit dan weer niet en zijn het dus oneens met een aantal beginsels van de leer. Toch vinden ze zichzelf moslim. Het ligt dus aan het standpunt van de aanhangers van de leer; duidelijk zo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Weer een geniale poll met genoeg ruimte voor nuance! Leve politics!
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Vermits moslims mensen zijn zou het mij sterk verbazen indien er geen moslims zouden zijn die racistisch zijn en moslims die niet racistisch zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Allemaal goed en wel, maar het is toch vooral die blik hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Zo giftig en bedreigend hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onnozele enquête die uitgaat van een veralgemening.
Er zullen inderdaad wel racisten onder moslims zitten, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal racist zijn. Zelfde zou zijn om enquête te houden over het feit dat Belgen racist zijn ja dan nee. Men kan niet iedereen over dezelfde kam scheren. De zoveelste rechtse rommelpost. Same shit, different day.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds zijzelf het woord racisme gebruiken voor alles wat niet in hun kraam past zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Moslims "mogen geen" rascisten zijn, maar of dat er nu zelf rascisten zijn bij de moslims, ik denk van wel, zolang "moslims" mensen zijn !