![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geen AVV-VVK meer, maar wel nog steeds de zelfbenoemde kwaliteitskrant...
Dit soort "nieuws" lijkt me anders wel thuis te horen in boulevard vodden. Djeezes... |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Alles hangt ervan af wat men schrijft, hoe men het schrijft en waar men het plaatst in de krant. |
|
|
|
|
|
|
#3 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
PS: ben geen PSw-fan voor alle duidelijkheid, maar ik kan niet tegen dit soort sluipwesp-journaille.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 maart 2009 om 10:42. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Dit soort artikels lijkt mij inderdaad geen plaats te hebben in een krant die een kwaliteitskrant tracht te zijn.
|
|
|
#5 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een page 3 pin-up daarentegen zou in een kwaliteitskrant niet misstaan...
(Miss Staan)
|
|
|
#6 |
|
Gouverneur
|
Veel geluk met een kwaliteitskrant te runnen zonder soft/emo-nieuws
En begrijp me niet verkeerd: ik ben evenzeer tegen dit soort nieuws gekant als gij, maar met de economische druk die tegenwoordig op de media ligt kan het moeilijk anders. Subsidies zijn een oplossing, maar dan zit ge weer met meer staatsinvloed enz. Laatst gewijzigd door captain jack : 15 maart 2009 om 15:28. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Een krant - om het even welke krant die toch wat wil verkopen - moet tussen al het trieste nieuws een minimum aan small talk en gossip plaatsen, anders koopt geen kat die krant nog. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vreemdeling
|
Kwaliteitskrant, boulevardkrant, of rioolpers, het maakt allemaal niet uit. Wat ik uit het artikel onthoud is dat je van roken pancreaskanker kan krijgen. Weer iets bijgeleerd door een kwaliteitskrant te lezen.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Gouverneur
|
Ja, weet ik. Ik had beter 'meer subsidies' geschreven, maar goed.
Persoonlijk geloof ik trouwens ook niet dat subsidies altijd tot meer staatsinvloed moeten leiden, maar dan moet deze subsidiëring deftig gereglementeerd worden. Als ik me niet vergis kunnen we op dat vlak heel wat van de scandinavische landen leren (hoewel het in vergelijking met andere landen nog vrij goed met onze pers gesteld is). Laatst gewijzigd door captain jack : 15 maart 2009 om 22:01. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor mij is de vlaamse pers is elk geval overwegend links gericht (en de subsidiebron in vlaanderen is nu per ongeluk ook links). De kranten worden door de machthebbers teveel bezien als een "opvoedingsinstrument" ipv "een kritische kijk op de maatschappij" die ze zouden moeten zijn. |
|
|
|
|