![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gisteren mijn belastingsaangifte online doorgestuurd. Vandaag bedenk ik me plots dat ik het KI van mijn huis niet heb vermeld. Weet iemand of dit nog rechtgezet kan worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik heb dat ook niet vermeld, kon niet vinden waar ik dat moest invullen. Ze zoeken het zelf wel uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Wat erger is... ben vergeten in te vullen hoeveel ik betaald heb voor naschoolse opvang. Nu ja vergeten... heb dat papier pas een paar dagen geleden gekregen en toen was mijn aangifte al weg.
![]() Wat een gedoe toch ook met die aangifte steeds. Laatst gewijzigd door debbie : 26 juni 2009 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb de mijn vanmorgen binnen gedragen en ga dus terugtrekken ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() schrijven per post, maar ook via die e-mail link bij contact kan je dat... gevolg zal er komen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahzo, dat mochten ze dan wel eens zeggen.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik moet het nog invullen
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 26 juni 2009 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wist niet eens dat de belastingen een KI van een woning moeten weten, vroeger of nu, dat lijkt me ook volledig onlogisch. Dat weten ze toch op het kadaster, waarom zou ik dat nog eens moeten gaan invullen? Enfin, ik ben toch wel erg blij met Tax On Web. Je kan echt een aantal simulaties laten runnen om een optimale aangifte te doen. Ik krijg een bedrag terug met 4 cijfertjes. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 26 juni 2009 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel moeilijk, dat vind ik ook.
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ge kunt wel naar de belastingen gaan om uitleg te vragen blijkbaar.
Fijn trouwens om dat nu pas te lezen nadat ik vorige week een uur bij een niet-gratis consulent gezeten heb. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze morgen lag mijn aanslag er: mijn vorige! Weer zoveel maanden gratis krediet gegeven aan de Staat: pas uitvoerbaar in september.... Laatst gewijzigd door filosoof : 26 juni 2009 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Wanneer je bv. een 2e woning hebt dien je dit niet-geïndexeerd KI te vermelden in code 1106/2106. Deze vrijstelling van aangifte van het KI is wel niet van toepassing als er intresten in de aangifte vermeld (kunnen) worden van leningen die door de belastingplichtige werden afgesloten om de eigen woning te werven/behouden en die aangegaan zijn: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Ge kunt daardoor nochtans een leuke belastingvermindering voor krijgen. Ge kunt in totaal 11,20 € per opvangdag en per kind aftrekken. (in te vullen in code 1384.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 juni 2009 om 12:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ingediend, ik moet betalen
![]() maw, ik heb op kosten van de staat interesten gekregen ![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |