![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ja, ik weet het, rijkelijk laat maar ik volg die dingen op tv niet.
Maar wat er mij is opgevallen in wat ik er van opvang : het zijn uitgerekend die deelnemers die de bestaande wetgeving flagrant aan hun laars lappen die winnen. Beetje vreemd, niet ? Je zou verwachten dat zoiets tot een onmiddelijke diskwalificatie leidt, maar nee. Of moet ik zeggen : integendeel ?
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Heu... Deelnemers... aan wat?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() over wat gaat het eigenlijk ?
Laatst gewijzigd door Rudy : 29 juni 2009 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
zou het kunnen dat de titel 'mijn degoutant' een parodie is op het 'mijn restaurant'? het is maar een idee he. vrede, redwasp
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkiezingen, neem ik aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, het gaat allicht over Mijn Restaurant waarvan al eens wordt beweerd dat de winnaars niet al te hygiënisch zouden zijn. Nogal populair dat tv-programma hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() En we gaan door op datzelfde élan :
"Tandje bie of tandje ut"
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kwestie van duidelijke coherente zinnen te leren vormen waardoor de bedoeling duidelijk(er) overkomt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn Restaurant is een leuk, goed gemaakt TV-programma. Als ik kan en als ik eraan denk, volg ik het wel halvelings en het verveelt geen seconde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is zoals met de meeste "reality"shows , puur voyeurisme Laatst gewijzigd door Cdude : 11 mei 2010 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het interessante aan Mijn Restaurant is dat het eens een blik werpt op de vele radertjes die een restaurant doen lopen, van zaalpersoneel tot keukenpersoneel en alles wat erbij komt kijken. Het wedstrijdelement zelf interesseert me niet, maar het ergert me ook niet. Er zijn mensen die een gloeiende hekel hebben aan Mijn Restaurant, maar als ik hen vraag waarom, blijven ze het antwoord eigenlijk schuldig en wordt er iets gemompeld van "VTM slecht" en "puur commerce". Ik denk persoonlijk dat de overdreven aandacht van de media inzake Mijn Restaurant onbewust een heleboel mensen op de zenuwen werkt. In dat opzicht begrijp ik het wel, want de aandacht is zeker overdreven. |
|
![]() |
![]() |