![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel keer en vooral hoe lang is men nu al aan het zeggen dat het 5 voor 12 is op het vlak van de klimaatsverandering? Dit zijn ze al 10 jaar aan het zeggen...is het niet stilletjesaan al 1 voor 12 of zelfs al 12h?
Volgend jaar komen ze weer af é, na de zoveelste bijeenkomst van wetenschappers die zeggen dat het 5 voor 12 is. Misschien kunnen deze eens beter zeggen dat het 12h is en dat het nu is of te laat. Misschien dat de politiek dat wakker schiet.
Laatst gewijzigd door illwill : 26 oktober 2009 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heel irrationeel verklaar ik dat ik geloof dat het al lang te laat is (bekijk de laatste filmbeelden over de groenlandse gletschers bvb maar eens). Recent las ik ergens dat er nog 3 Katrina's moeten overgewaaid komen in het Zuid-Oosten van de USA alvorens het aanwezige kiesvee aan een klimaatsverandering gaat geloven... Wel ik ook dat geloof ik niet : het water mag de modale maldiviër aan de lippen staan : In Dallas (Texas) geloven ze eerder in een samenzwering van de NWO danb in een klimaatswijziging.....
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het klok jaarlijks 1 uur voor en later word geschoven, mja dan blijft het 5 voor 12 he.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lezen van de openingspost duurde in realiteit minder dan een minuut. Toch voelde het aan als een kwartier.. Go figure.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Waar moet de politiek op schieten?
Of is het de politie die hij meent te bedoelen? Is Illwill al zat zo vroeg op de avond? Tzijn geen manieren. Laatst gewijzigd door parcifal : 26 oktober 2009 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hebde hem? Vijf minuten politieke moed ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Weg, weg, weg, val ons er niet mee lastig. Anders hebt ge weer van die extremen die zeggen: Den helft van de mensen afslachten ![]()
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan, maar dit gaat over het slapen van de politici.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar toen heeft de federale regering een belangenconflict ingediend tegen de klimaatverandering (vanwege de financiele crisis). Binnen de regering had niemand 5 minuten politieke moed om voor een beter klimaat te ijveren. PS: men kan altijd een belangenconflict indienen om bepaalde problemen 120 dagen te verschuiven. Di Rupo zei dat men beter kan wachten op een sereen klimaat voordat men dit thema weer ter discussie stelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is werkelijk een probleem.
En ik als mens sta er al te dikwijls bij stil. Simpel is mijn bestaan, maar ik denk wel degelijk na over het bestaan. Als ge als godgezegende boomknuffelaar 's morgens naar uw werk vertrekt en ge ziet de dampen de lucht instijgen op de industriezone. Voel ik me stiekem een beetje schuldig. Der hangt verandering in de lucht en het is hedendaags werkelijk moeilijk er nog naast te kijken. Ik vraag me dan ook als mens af, waarom wij anno 2010 bijna nog altijd afhankelijk zijn van de meest vervuilende energiebronnen. (op kernernergie na, maar waar gaat een mens naartoe met al dat kernafval he) Het voelt ook vrij verouderd en ik denk dat we als mens lang veel verder hadden kunnen staan.