![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Linken moet ik niet geven, 't staat toch in alle kranten.
Eerst het mooie Nederlands; ze gaan daar op het paleis toch eens wat senten moeten uitgeven voor een raadgever op taalgebied; ik bied mij aan, voor weinig geld: 100 € per uur, plus verplaatsingkosten. Citaat:
Waarom zegt Hij niet dat hij denkt aan al die mensen die hun baan verloren ... bla bla ... en eerlijkheidshalve eraan toevoegt, dat hij die bedenking vooral maakt op zijn nieuw yacht, waar hij veel ontspannener kan nadenken over het harde leven .... Citaat:
Want het kan toch niet dat Hij ons politiek zou trachten te beïnvloeden ...???? Of zou Hij toch denken dat wij minder mogen denken en betrachten dan de Schotten, Catalanen, Basken, Valencianen (Calpé bestaat niet meer, 't is Calp geworden !!), Corsicanen enzovoorts ... Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() onzen berre begint echt bang te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kerstboodschap mag in elk geval niet aanhoord worden door 5% van de allochtone belgen, die kerstmis in de banvloek geslagen hebben.. Over tolerantie gesproken, moet dat niet bidirectioneel zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Eerst uw oorlog met de letter C oplossen en stop alstemblief met de letter J achter de letter S te zetten, ik krijg daar tandpijn van ![]() Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mo, wie kan het gelul van die koning wat schelen, zeg?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Mij! this met mijn geld dat die kloot aant lullen is.
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 25 december 2009 om 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is het nog altijd uw geld dat u kan schelen, en niet wat die loopt de kwetteren. Wat? Als hij zou kwetteren naar uw goesting, dan speelt uw geld geen rol meer of wat?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Ah maar wacht, TV Albert & studio hebben ze met uw geld al voor u gekocht... dus misschien toch es kijken
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ej? 'k Snap het verband niet... Trouwens, ik heb geen tv.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() het bouwen van die boot heeft meer arbeidsplaatsen opgeleverd dan het op de bank laten staan van dat geld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]()
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() Waar kan ik ergens de toespraak van Berreken bezien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() nu nog wachten op zijn nieuwsjaarsbrief, zodat hij daarna, naar aloude traditie, zelf juist het tegenovergestelde doet;
Solidair zijn met de werklozen : zelf een opslag van 7% sober leven : aankoop van een jacht van enkele miljoenen enz enz
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals afgestudeerde universitairen, die op dit moment geen werk door aanwervingsstops (lees: nieuwe jobs enkel via outsourcing zoals bv. HP dit doet, of een Colruyt). Wat je schrijft strookt ook niet met die gast in uw avatar, in Rusland verkopen is in de Rusland produceren... ken uw eigen ideologie eens hé ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
"Katalanen, Basken, Valensianen (Kalpee bestaat niet meer, 't is Calp geworden !!), Korsikanen enzovoorts ..." ![]() |
|
![]() |
![]() |