Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 december 2009, 04:14   #1
Jedd
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2008
Berichten: 3.629
Standaard De grote bakfietsendraad

ik heb besloten me een bakfiets aan te schaffen om af en toe eens relatief kleine dingen te kunnen vervoeren.


het is uiteraard niet de bedoeling er echt grote afstanden mee af te leggen, ik wil er vooral mee naar de supermarkt kunnen.

En eventueel eens per jaar een km of vijftig mee fietsen. Mét bagage.


Ik heb echter totaal geen ervaring met die dingen : zijn er mensen die me de voor- en nadelen van de tweewielige vs de driewielige modellen (zie foto's onder) kunnen vertellen ?






het tweede model lijkt me iets te zijn waar je niet echt mee kan fietsen. Toch ?
Jedd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2009, 07:58   #2
Loki
Parlementsvoorzitter
 
Loki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2008
Berichten: 2.273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jedd Bekijk bericht
ik heb besloten me een bakfiets aan te schaffen om af en toe eens relatief kleine dingen te kunnen vervoeren.


het is uiteraard niet de bedoeling er echt grote afstanden mee af te leggen, ik wil er vooral mee naar de supermarkt kunnen.

En eventueel eens per jaar een km of vijftig mee fietsen. Mét bagage.


Ik heb echter totaal geen ervaring met die dingen : zijn er mensen die me de voor- en nadelen van de tweewielige vs de driewielige modellen (zie foto's onder) kunnen vertellen ?






het tweede model lijkt me iets te zijn waar je niet echt mee kan fietsen. Toch ?