![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Zo zou het eigenlijk er moeten uitzien...
En eventueel een opschrift erbij...Verzin ze maar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Of deze kan ook;
Een hartaanval voor België ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Of misschien deze!
(u mag ze rustig ctrl-c) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Al die belachelijke belgische propaganda op het web verdient wat tegenwind.
Ze plaatsen geen argumenten maar emoties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ik ben liever hard voor België. Wat heeft België voor ons Vlamingen ooit gedaan?
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wij hebben mogen Frans spreken. toch mooi?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, Eyskens is nog zo'n Vlaamse politicus van de oude stempel. Zo van die mensen die vinden dat Vlaanderen altijd maar moet toegeven opdat België zou kunnen blijven bestaan. De mogelijkheid dat Vlaanderen het been stijf zou houden en dat het een keer de Franstaligen zouden zijn die plooien, dat gaat het bevattingsvermogen van de man gewoon te boven. Eyskens heeft nooit iets anders gekend dan geven en toegeven. En op zijn leeftijd gaat hij ook niet meer veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 7 mei 2010 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat we misschien wel een tweede Tsjechië en een tweede Slovakije hadden kunnen zijn ipv een tweede Kosovo; die gedachte is bij hem nog niet opgekomen.
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vraag mij af welke invloed deze idd volledig Belgisch vermolmde gedachten van deze heren invloed hebben gehad op zijn keuze ... hij had Eyskens daar nog bij moeten vragen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nagels met koppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk er niet over de driekleur ergens te ctrl-c'en.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze boden ons genereus de 'kans' om deel te worden van de glorieuze Francophonie, maar Germaansche ratten zijnde moesten we dat natuurlijk weer afslaan om ons 'patois' te blijven spreken. Typisch voor onverdraagzamen als wij dat we er op staan onze duidelijk inferieure taal en cultuur te behouden.
La Belgique sera latine ou elle ne sera pas. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In dat geval: elle ne sera pas (of elle ne sera plus, zoals ge wilt)
![]()
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We mogen blij zijn dat we er belastingen aan mogen betalen zodat het zou kunnen blijven pronken met z'n Bruxelles = capitale de l'optimisme, z'n lidmaatschap van la Francophonie, z'n wit-rode plaques de matricule, z'n démocratie équlibrée, z'n aftandse monarchie en z'n pacificatie-model van m'n botten. Het leert ons wat tolérance is, négocier, en solidarité. En het zorgt er in z'n oneindige goedheid voor dat we niet in een nóg kleiner landje leven. Je zou je voor minder aan bier te pletter zuipen, frieten en pralines en Luikse wafels vreten tot je d'r in stikt, en uit volle borst met Sandra Kim de Brabanconne meezingen (liefst in 't Frans, want da's ten minste een táál). "Touche pas �* mon pays!"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 7 mei 2010 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben ook hard voor België. Heel hard! Het heeft de Vlamingen ontvoerd uit hun vaderland, hun mogelijkheden gedwarsboomd en het heeft hen belet zich te ontwikkelen tot een glansrijke, middel-Europese staat. Meer heeft het niet gedaan.
|
![]() |
![]() |