![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Insiders weten al langer dan vandaag dat de voorzitter van de BUB, Hans Van De Cauter, een extremist is. Zo beweerde hij onlangs dat de N-VA een racistische partij is.
Op vraag van ondergetekende, via PB gesteld aan de voorzitter om hierop publiek de daad bij het woord te voegen en de N-VA een proces aan te doen, reageerde hij niet. Muisstil bleef het. Ik bleef aandringen, tot de afgang voor de BUB te groot werd en er iemand moest reageren om de electorale ramp die reeds voorhanden is, niet nog te versterken. Citaat:
![]() Een openlijke revolte tegen de voorzitter, die blijkbaar niet meer bekwaam wordt geacht het partijstandpunt te verkondigen (nl. dat de N-VA racistisch is, is plots geen partijstandpunt meer) en te verdedigen (wat hij overigens niet deed, want hij zweeg als vermoord). Begint men eindelijk in te zien, na een vorige split omwille van het dictatoriale gedrag van de voorzitter, dat de man negatieve public relations is voor zijn partijtje? Deze paleisrevolutie toont aan van wel.
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Doe nu niet belachelijk.. Alsof alle cd&v'ers het met Leterme eens zijn of alle n-va'ers met Bourgeois
![]() Er zijn wel betere argumenten om te lachen met de BuB, niet ? |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#5 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Tantist, het is welletjes geweest...achter die gebruikersnamen zitten ook mensen met echte gevoelens. (hoewel zij dat zelf over anderen ook wel eens vergeten)
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iedereen weet dat de BUB geen samenhangend geheel is. De partijleden doen maar wat, mogen verkondigen wat ze willen... En als er dan gewezen wordt op de tegenspraak, doen ze het af als "eigen mening".
Tja, gemakkelijk. Let's face it: de BUB is geen politieke partij, maar een microclubje nostalgische belgicisten rond de extremist Hans VDC, die dit clubje uit pure frustratie (omdat er simpelweg geen belgicistische politieke partij best�*�*t ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ....de BUB is...... maar een microclubje nostalgische belgicisten rond de extremist Hans VDC
Klopt als een bus, maar juist daarom beleven we er veel plezier aan. ![]()
#10 |
Schepen
|
![]() Inderdaad Knuppel, we mogen blij zijn dat er zo'n figuren op het forum zijn, zonder hen was het leven een stuk saaier hier
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() Is het niet in alle partijen een beetje van dat ???
voorbeelden genoeg VLD : Coveliers en De Decker CD&V : Weyts NVA : de oude vrienden van Morel in Deurne Spa : Van duppen enz.. laat al deze mensen toch hun mening op 13 juni beslist de kiezer wel
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tantist, ge zijt vervelend.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Luister liever naar Zeno!, die legt de vinger op de wonde: Citaat:
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh... het eerste dat eigenlijk bij mij opkwam was: who cares?
![]() |
#16 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het zou bijvoorbeeld ook belachelijk zijn als morgen Geert Bourgeois zou zeggen dat hij een royalist is, en dat deze toch zou aanblijven als voorzitter van de niveanen. |
||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tantist, de bovenvernoemde kopstukken van het Vlaams Blok zijn gewoon niet representatief voor gans de maatschappij!
![]()
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeg ik niet, maar als je sommigen hier hoort, lijkt het wel alsof de hele wereld aan de voeten van Dewinter en Vanhecke ligt.