![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Goed gevonden
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Segseg, ene keer per maand mijn wachtwoord vervangen, dat is wat te veel van het goeie ze.
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iedere dag een ander
![]() |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Idd, dan krijg je als resultaat dat users hun paswoord op een post-it-je schrijven en het naast hun monitor plakken. Je hebt dan minder ipv meer security geimplementeerd. Been there, seen that. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan zou ik dat ook op een post-it zetten.
|
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of die ook nog eens met dagcodes moeten werken, ... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn paswoord is 2DikkeTettenCupH. Dat is vast en zeker ultra secuur.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 17 januari 2015 om 18:56. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Minister
|
![]() |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb daar een systeem voor bedacht, zodat ik, moest ik mijn paswoord vergeten zijn, dit steeds opnieuw kan berekenen. Het is vrij simpel hoor, het heeft iets te maken met de datum en het alfabet. Ik ga het natuurlijk niet uit de doeken doen, want dan kent iedereen het en dat is ook niet de bedoeling. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarbij moeten er minsten 2 cijfers en minstens twee letters in staan, het paswoord moet minstens 6 karakters hebben. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij ons is het zelfs verboden te stoefklagen over paswoorden.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hahahahahaha humor
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Banneling
|
Mijn paswoord is 34/34
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
IkGaDieVanOnsStraksEensPakken is niet te raden of te kraken de volgende 100 jaar. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
lol, er was een tijd dat ik als paswoord het liedje/deuntje nam dat ik op dat moment aan het belusiteren was ... Simpel maar efficient
Of een blad uit een boek, en daar telkens de eerste 3 woorden uit, + mijn magic number "7" op het eind |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat doet me denken aan een voorvalletje jaren geleden toen ik bij één van de belangrijke petrochemische bedrijven werkte. Eén van de hoge heren daar, een belangrijke figuur maar een absolute nul als het om computers ging, was een keer zijn paswoord vergeten. Er was daar een strenge privacy policy, van hogerhand was ons in memo's duidelijk gemaakt dat paswoorden strikt geheim moesten blijven.
Hij had al 3 keer mogelijke paswoorden geprobeerd en kon niet meer in het systeem. Helpdesk en secretaresse moesten eraan te pas komen. Uiteindelijk hielp iemand van de helpdesk hem op een ogenblik dat zijn secretaresse even weg was om iemand te ontvangen. Zij dacht dat zij daarna terug naar haar baas moest maar dat hoefde niet meer. Dus brulde haar baas door de gang : "'t Is in orde, zulle Natalieke, ik heb er een nieuw 't is ........." ![]() Ja, nu weet ik dat paswoord niet meer, maar toen wist de hele gang het en moest hij weer een nieuw paswoord instellen
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toen wij opgroeiden bestonden er geen PC's, laat staan dat je een wachtwoord nodig had. Ik zie de eerste computer(sturings)kasten nog zo voor mij staan. immense kasten met veel flikkerende lampjes. Nu doet een PLC met zeer geringe afmetingen 100 keer meer en 100 keer sneller. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|