![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms duurt het lang vooraleer mensenrechtenschendingen boven water komen.
Bijvoorbeeld het infecteren van gevangenen en soldaten met geslachtsziekten in Guatemala door de VS (onderzoek zie http://www.wellesley.edu/WomenSt/fac_reverby.html) en dat ná het ondertekenen Nurenberg waardoor dit soort van praktijken veroordeeld werden. artikel over deze experimenten: CIA's Unethical Research Ignored Guatemalan Research Horrors and US Hypocrisy Citaat:
Voor meer info over het gebruik van foltering en experimenten op mensen door de VS na 9/11 zie het meer dan 600 paginas tellende rapport van de Physicians for Human Rights :http://phrtorturepapers.org/ Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 oktober 2010 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die experimenten met bacteriële injecties op Guatemalteken werden ook op ander sites vermeld met dezelfde jaartallen. Je mag dus wel aannemen dat deze juist zijn en dat het geen 'wilde' beschuldigingen betreft.
Daar gaan we dus weer. We weten inmiddels in ruime kring dat de VS een crimineel land is dat gebruik van alle denkbare middelen toestaat om eigen belang en eigen doel te steunen en te bereiken. Deze praktijken gaan tot op heden nog gewoon door. Als je de moeite neemt om al dat feitenmateriaal te lezen dan moet je kunnen begrijpen dat er nog maar weinig mensen zijn die nog maar iets van respect kunnen opbrengen voor de VS en haar criminele organisaties.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker niet. De VS overheid ontkent de feiten niet die nu boven water gekomen zijn anders zou ze er ook niet over spreken dat Obama zich 'mogelijkerwijze' zal verontschuldigen voor deze misdaden...maar staat er iets van in uw krant???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De praktijken van de VS beginnen meer en meer af te glijden naar Nazi-toestanden.
De wereldpolitiemacht lijkt tegenwoordig meer op een werelddictatuur. Met een "defensie"budget van een paar honderd miljard Dollar kan je natuurlijk wel wat. Ik begin er steeds somberder en somberder naar te kijken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() @ Johan
Nee, ik las het op de site van een VS blogger ("Blog") waar ik puur bij toeval op stootte. Er is nog iets anders: een aantal jaren geleden wilde ik meer informatie hebben over de dood van Ofra Haza, een Yemenitisch-Joodse zangeres uit een orthodox-Joodse familie. Met eigen kapitaal heeft zij een soort docudrama gemaakt over de ruil van 5000 Yemenitisch-Joodse kinderen, een film dus. De gemaakte film is verschwunden, Ofra Haza is aan een onwaarschijnlijke ziekte overleden. Er is een Israëlische blogger/journalist die mij regelmatig voorziet van nieuws uit Israël al;s ik daarom vraag. Mijn eigen kanalen zijn inmiddels dood of geëmigreerd naar de VS. Hij beweert dat dit verhaal waar is en dat Ofra Haza geïnjecteerd is met het aidsvirus waaraan zij dus ook overleden is. Ze had "iets" met Peres. Nu ken ik Peres persoonlijk maar uiteraard kan ik onder de huidige omstandigheden moeilijk vragen wat er precies met Ofra Haza geburd is en of dat verhaal van die 5000 Yemenitische kinderen waar is. Want hoe krijg je een dergelijk groot aantal kids ongemerkt in de States. De kinderen zouden zijn gebruikt op de NTZ, ongeveer in dezelfde periode als de Guatemalteekse misdrijven door de overheid van de VS gepleegd. Israëlisch zijn bijzonder rancuneus, of kunnen dat zijn wanneer je ze in discrediet brengt en dat tezamen met de evenzeer rancuneuze instelling van de Yanken zet ik deze missie niet door tenzij ik ooit eens op de waarheid stuit. Nogmaals, Er wordt hier gesproken over Guatemala maar er zijn natuurlijk nog veel meer voorbeelden te noemen. Met name de toestand in het Chili van de '60er jaren en de staatsgreep en dood van Allende. Van het laatste weet ik iets omdat mijn studiegenoot en kamergenoot in die tijd een Chileen was. Zijn vader exploiteerde een groot busbedrijf die van zuid naar noord reed.
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U.S. Apologizes for Syphilis Tests in Guatemala By DONALD G. McNEIL Jr. NYT, Published: October 1, 2010 http://www.nytimes.com/2010/10/02/he...html?th&emc=th Ik zag het recentelijk. Laatst gewijzigd door filosoof : 7 oktober 2010 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.conspiracyarchive.com/Commentary/Ofra.htm Barry Chamish had het er ook over. Laatst gewijzigd door filosoof : 7 oktober 2010 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() @ Filosoof
Ja, ik ken hem en sta op zijn mailing list. Hij was een van degenen die mij de contactpersonen noemden die ik kon raadplegen. Barry noemde een paar feiten en die bleken bij nadere verificatie voor 90% juist te zijn. Ofra was eind 30 toen ze trouwde (onder pressie van haar familie) en had nog nooit met een man het bed gedeeld. Dat laatste weet ik uit wel zeer betrouwbare bron. Haar opgedrongen echtgenoot was een figuur die met een been in de onderwereld stond. Ze heeft zelfs nog een kind gekregen. Er is een wat mistige situatie met Peres. Ze zong op de uitreiking van de Nobelprijs voor de vrede en dat moet voor haar een vreselijke ervaring geweest zijn. Ten tijde van haar leven (en nu ook nog) was ze in Israël ongelooflijk populair en vandaar dat de overheid haar betrokkenheid bij de queeste naar de waarheid omtrent de Yemenitische kinderen niet zo kon waarderen. Toch, al heeft het weinig zin meer, zou ik de waarheid willen weten. Maar ik ga er niet naar graven want je trapt regelrecht in de slangenkuil van CIA en Mossad en aanverwanten. Het motief aan de zijde van Israël was duidelijk. Ze hadden geld en wapens nodig. Aan de kan van de VS is het raden ook niet moeilijk, met name als je iets omtrent de geschiedenis van de kernbom en het NTZ weet. Heel wat Amerikanen die in die contreien woonden zijn besmet geraakt en aan kanker of anderszins overleden.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Met een gigantissche korrel zout te nemen.typisch anti amerikaanse agitprop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Te belachelijk voor woorden
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Er is een omslagpunt geweest waar Israël een totaal andere koers is gaan varen dan dat het ooit deed, of had gedaan.
Ik denk dat het omslagpunt de dood van Rabin was. Beslui ten worden in Israël niet individueel genomen maar binnen een bepaalde groep. In Amerika weet niemand van elkaar binnen grote, maffieuze organisaties, wie wat doet. Er zijn momenteel meer dan 1200 anti-terroristische eenheden bezig met ........... vul het maar in. Het ziet er naar uit dat er enorme bedragen verdwijnen in bestrijding van louter paranoïde denkbeelden ten aanzien van eventuele terroristen. Lieden die een grote risicofactor met zich meebrengen komen moeiteloos de VS binnen en Pipo de Clown uit Deventer, die met vakantie wil, moet door een oerwoud van ambtenarij. Met andere woorden: een dubbele moraliteit van een volk waarvan de leiders aan de waanzin ten prooi zijn. Intussen leven 1,500.000 NY ers op de rand van de afgrond. De gaarkeukens, 1300 in getal draaien overuren. Land van de toekomst? Hoeveel wc papier wil je hebben?
![]() |
#13 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door roodhaar : 9 oktober 2010 om 20:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik begin iets van een zinsbouw te herkennen ..............
![]() |
#16 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet dikwijls -zoniet altijd- de spacie na het einde van een zin. Al in zijn eerste post hier. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 9 oktober 2010 om 21:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik denk dat zijn toetsenbord versleten is. Al die verbanningen en nicks ......
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 10 oktober 2010 om 23:15. |
![]() |
![]() |