![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Toch wel straf. Ergens dacht ik wel dat het idd mogelijk is om anonieme nicks op internetfora te ontmaskeren. Volgens de VRT heeft het Clubbestuur het supportersforum laten onderzoeken. Mijn vragen:
1. Heeft het Club-bestuur dan werkelijk alle negatieve reacties op dat forum laten uitpluizen? (lijkt me toch ook wel een schoolvoorbeeld van paranoia) 2. Welk een kosten en moeite heeft dat bestuur wel niet moeten doen om dit alles te achterhalen? Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 20 februari 2011 om 19:52. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nu heb ik Stijnen altijd al een loser gevonden, maar dit gaat wel heel ver...
http://www.youtube.com/watch?v=XGF4i...eature=related
|
|
|
#3 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Zo moeilijk lijkt me dit niet hé. Als ie eerst gaat posten met een andere nick, en daarna toevallig eens een mail verzend met zijn eigen naam. Dan blijft zijn ip nog steeds dezelfde. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Minister
|
Hij post daar op een onofficieel forum voor Club Brugge supporters.
Hij was misschien nog de enige in heel de wereld die Stijnen ophemelde waardoor het zo hard opviel ? |
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 20 februari 2011 om 21:10. |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
Dood en begraven.
Dat soort losers kan elke club missen. Ik heb hem ooit nog zien vechten tegen een eigen ploeg"maat" op het veld. |
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
|
Citaat:
http://img576.imageshack.us/img576/1...nstijnenp1.png http://img809.imageshack.us/img809/1...nstijnenp2.png http://img403.imageshack.us/img403/1...nstijnenp3.png
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 20 februari 2011 om 21:35. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Burgemeester
|
Het toont wel nog maar eens aan hoe wereldvreemd die sportlui wel zijn. Dacht hij nu écht dat dat niet ging uitkomen?
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat ik me wel afvraag is hoe Club Brugge zomaar kan controleren van wie bepaalde berichten komen op een forum waarmee ze niks te maken hebben...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
2
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En Stijnen is nu ook niet de meest intelligente persoon die zijn mond kan houden. Hij zal wel ergens zijn mond voorbij gepraat hebben. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Stijnen ![]() Tenminste geen zo'n droge mossel als die nieuwe voorzitter van Brugge. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 21 februari 2011 om 22:52. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Staatssecretaris
|
Lossen van vertrouwelijke info mag inderdaad niet, maar afgeven van collega's valt onder vrije meningsuiting.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Staatssecretaris
|
Wat telt zijn de prestaties, collega's hebben geen recht iemand te weren dat hangt af van het bestuur. In de samenleving worden nu ook eenmaal mensen samengeduwd die elkaar niet kunnen uitstaan.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als één van de schakels het team beschimpt, dan ondermijn je de prestaties van dat team punt. Een rotte appel in een team presteert niet, dus aus! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Staatssecretaris
|
Afgeven betekent niet dat je een zwakke schakel bent, ik praat nu niet over Stijnen want ken de ballen van voetbal, maar imo is de kwaliteit van iemand belangrijker als hoe die in de groep ligt. Kan goed mogelijk zijn dat die persoon gelijk heeft of de rest van de groep gewoon incompetent is.
|
|
|
|