![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Een denkoefening voor een toekomstig onafhankelijk Vlaanderen?
Men moet immers ergens plaatsjes vinden voor de vrijgekomen politici en ambtenaren. Laten we wat meer provincies maken. Kunnen we daar die mensen kwijt. ![]()
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Afschaffen... die provincies... ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 23 maart 2011 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mechelen bij Brussel?
Goed bezig...
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Zonder me over de 'denkoefening' zelf uit te spreken, laten ze hier wel een enorme kans liggen om de nieuwe deelgebieden een nieuwe naam te geven.
Persoonlijk stoor ik me enorm aan de benaming 'Europrovincie'. Laat men het toch gewoon West-Brabant noemen. En Vlaams-Brabant veranderen in Oost-Brabant. De Kempen kan er voor mij door, maar liever hoorde ik Midden-Brabant. De andere benamingen kunnen mijn goedkeuring krijgen.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA is duidelijk de taart aan het verdelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een Euro-provincie. Right.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van wie komt dit voorstel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Weet niet wie het gemaakt heeft maar het was in opdracht van de Vlaamse regering. Zou wel verticaal geklasseerd zijn. Goed besteed Vlaams geld dus
![]()
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ![]() Brussel : 1 burgemeester met college betaald en verkozen; districtsraden onbezoldigd en verkozen Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 23 maart 2011 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een aantal belachelijke namen (Zuid-Vlaanderen, Euro-provincie)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deel gewoon op zoals De Lijn dat doet en pak de voornaamste stad uit die regio: WEST-VLAANDEREN - regio Kust (Oostende) - regio Brugge (Brugge) - regio Kortrijk (Kortrijk) - regio Ieper-Roeselare (Roeselare) OOST-VLAANDEREN - regio Gent (Gent) - regio Vlaamse Ardennen (Oudenaarde) - regio Dender (Aalst) - regio Waasland (St-Niklaas) VLAAMS-BRABANT - regio Pajottenland (Halle) - regio Klein-Brabant/Brussel (Vilvoorde) - regio Leuven (Leuven) - regio Hageland (Tienen) En de andere 2 provincies ken ik niet uit het hoofd, maar die deelt men alleszins ook in 4. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() dit gaat in se over een corridor en taalverhoudingen binnen provincies, me dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() waarom geen 3 provincies?
- Vlaanderen (Oost- en West-Vlaanderen) - Zuid-Brabant (Antwerpen en Vlaams-Brabant) - West-Limburg dit is nogmaals het bewijs dat Vlaanderen België verder zet! ipv deftig te besparen op postjes gewoon de postjes behouden en desnoods vermeerderen. logisch dat er weinig mensen pro-Vlaanderen zijn in Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Shadowke : 23 maart 2011 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() En maar postjes bijcreëren. Smerig ziek land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel typich dat het er 9 zijn.... hieruit blijkt een verdoken verlangen naar een mini belziek. Het is niet te filmen, echt ziekelijk van sommige denkers. ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom werd Limburg zo goed als ongemoeid gelaten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, bleek een "hoogst individueel idee van een werknemer van Vlabest".
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |