![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei,
ze hebben het door ... Wie nog niet teveel aangetast is door het extremisme, en een ontluizingsperiode kan overleven ... die maakt een kans. Punt van discussie: alleen een ezel verandert nooit van gedacht. 't Is een hard spel, de politiek. Maar dit is toch geen oneerlijke concurrentie. link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110526_066 titel: Gerolf Annemans: 'N-VA is op rooftocht' samenvatting: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begrijp dat je daar erg trots op bent, maar een keer volstaat wel.
Laatst gewijzigd door Steve_M : 26 mei 2011 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geen slechte zaak. Zo geraakt de partij gezuiverd van de laatste opportunisten. Wat overblijft, is een trouwe groep van ideologisch gedreven militanten, die hun loyaliteit beloond zullen zien als het VB onvermijdelijk weer begint te stijgen. Eén tegenvallend verkiezingsresultaat van de N-VA, echter, en die pudding zakt in elkaar.
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 26 mei 2011 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze willen wat te graag lukken, heb ik soms de indruk, het is de strijd tegen het VB die primair blijkt, en niet die tegen Belgie. Dat kan alleen maar fout lopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben ik de enige die zie dat N-VA steeds vaker in het gelijk wordt gesteld? Een paar weken geleden probeerde men N-VA voor vorte vis te verslijten. Nu zie ik toch iets anders. Er zijn nog wel een paar dissidenten als De klucht, maar die worden steeds vaker op hun plaats gezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie eigenlijk niemand nog die daarmee bezig is binnen N-VA? Iets die geen relevantie meer heeft kun je toch niet tegen "strijden"? Laatst gewijzigd door giserke : 26 mei 2011 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat de N-VA zoveel leden had bijgekregen? Is daar niet genoeg volk tussen om lijsten te vullen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft het AB daarmee te maken?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rooftocht?
Euh... en welke partij deelt er messen uit!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En misschien zal dit morgen ook met N-VA gebeuren, ik zal de champagne alvast koud zetten, zoals ze zo graag zeggen bij Vlaams Belang. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga eens advokaat van de duivel spelen.
Stel dat het VB écht in het project Vlaanderen onafhankelijk gelooft, dan doekt die partij zichzelf op, en geeft zijn leden en sympathisanten als afscheid een stemadvies mee... Ik hoop uiteraard dat eigenbelang en volharden in de boosheid blijft primeren. Divide et impera, you know....
![]() |