![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb net 'kinderen van de arbat' uit en vond het een bangelijk boek. Ik vroeg me nu af of het de moeite is om z'n andere boeken ook te lezen.
Klopt alles wat hij schrijft trouwens of is er veel fictie bij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks van, wat in het boek staat over de lotgevallen van het stalinisme in de Arbat-buurt , de repressie, het geweld, de vernieling, etc... Zo ging het ook echt in de reppresiejaren met Stalin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Het is wel raar dat de schrijver zo goed de gedachten van Stalin doorgronde. Hij heeft die toch niet persoonlijk gekend?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Niet schelden, hé? ![]() BTW: het zijn volgens AF veronderstellingen, volgens jou vaststellingen, ik blijf bij conclusies. Het zijn besluiten die naar mijn mening voortspruiten uit zijn waarnemingen. |
||
![]() |
![]() |