![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Politiek blijft de burger maar mager interesseren.
De gemiddelde kijkcijfers liggen rond de 300.000. Op 6.000 000 Vlamingen is dat bitter weinig. Zeggen dat de Vlaming zen stem laat afhangen van de leugens en belofte's in TV debatten is dus flauwe kul. Het ergste vanal vind ik het kappen op andermans ideeën. Iedereen weet, dat ze bereid zijn om met elk van hun tegenstanders het bed in te duiken. (met uitzondering van het VB) En daar ergert de burger volgens mij zich het meeste aan. Nu maken ze mekaar publiekelijk af, en volgende week maken ze trouwplannen. Zo'n dergelijke show's zou men dan "au serieux" moeten nemen. ![]() De 'volksjury' zou beter oordelen welke partij"EN" zij als voogd willen hebben. Je kan bijvoorbeeld een goede 'vader' in de VlD zien, maar een slecht beleid krijgen, wanneer deze 'trouwt' met de SP-a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het maakt niet zoveel uit, onze democratie is toch maar een schaamlapje voor het bloeden.
De postjes zijn verdeeld, de computers geprogrammeerd, de zondebokken uitgeloot. En het zijn idealisten en idioten die dat niet zien.
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als ik collega's zie zijn er toch bijna de helft die het gezien hebben !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Ten eerste ist al zever dat de kleine partijen er niet bij zitten, die hebben ook een campagne weet ge
![]() Btw, Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() tja er is wat overconsumptie op dit moment he, vele mensen hebben ook hun geloof verloren in de politiek, en dan constant met de politiek geconfronteerd worden, je zou het voor minder beu worden...
ikzelf vind de politiek de allerleukste soap om te volgen, beter dan neighbours of weet ik veel wat, al die intriges, de beloftes, de ruzies, al de ingetrokken staarten, de manipulaties door de media ... je moet ervan houden zeker? |
![]() |
![]() |