![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Beheers vanaf nu niet al te laks
uw snelheid, promille en verkeerstaks. Men maakt het u diets in amper één flits. Uw advocaat snelt wel toe per fax. ![]() "Ne lichtgrijze monovolume met ne sticker van VTM" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
of om Eno een pootje te lichten Als je rijd met de "fits" moet je niet bang zijn voor een flits Voor gezichtsherkenning niet goed maar met je nummerplaat ben je de kloet een proces met nummerplaat dat staat gezichtsherkenning is echter geen toeverlaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() En stel dat je bezwaar indiende tegen je rijtaks ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niettemin. Besef wel dat ik een logboek bijhoud van jullie rijmfouten, dat ik ten gepasten tijde naar de Eno2-advocaat doorspeel, die dan de Junior-advocaat daarmee er kan van weerhouden mij een proces aan te doen wegens kwatrijn-gespam, waar Junior mij mee bedreigd heeft. Ik ben trouwens van plan om over te schakelen naar limericks. Aangezien ik zelfs niet rijd met een kinderwagen of een fiets Betekent deze nieuwe limerick voor mij helemaal niks. Ik ben wel een fervent autohater Kreeg van het verkeer een terminale kater En mijn boetes als stapper betaal ik met (waardeloze) limericks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zullen ze dat ook innen voor de verrijkers
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal die wielklem worst wezen ...
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Lijkt mij niet mogelijk als je op wettelijke wijze je belasting betwist hebt en men het bezwaarschrift niet behandeld heeft.
Als men de auto dan ook nog in beslag neemt, onmiddellijk procedure en eisen van schadevergoeding per dag. Gaat de staat een aardige duit kosten als ze dat proberen. Zou zelfs mijn echtgenote kunnen thuis laten en eisen dat zij het loon betalen omdat ze niet op haar werk raakte als ze de auto ten onrechte in beslag nemen. hmm |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat is uw natte droom, geen kontroles meer ? Er zijn nu al een 100000 wagens op de weg zonder verkeerstaks, verzekering of tech. kontrole. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel als het er zoveel zijn, en die rijden ook allemaal rond zonder verzekering, tech. kontrole, verkeerstaks en wat weet ik nog allemaal, dan zijn het er wel 200.000. Maar dacht wel dat we ze niet mee moeten rekenen.
Waarmee het probleem van de 100.000 helaas nog niet opgelost is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat de overheid gewoon de belstingen en lasten zoals de sociale zekerheid, taksen etc voor zichzelf moet betalen als voor de gemeenschap In feite is dat allemaal een NULOPERATIE, maar dat legt dan het probleem waar het ligt... Dus als de sociale lasten opgedreven worden, dan ziet de overheid zijn eigen budgetten ontsporen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inderdaad gelijkschakeling van alle statuten, privé wat omhoog en ambtenaren omlaag en iedereen betaalt evenveel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan wordt er vanuit gegaan dat u dat per aangetekend schrijven hebt opgestuurd zodanig u daar een bewijs van hebt. U krijgt een ontvangstmelding, wat u ook als bewijs kunt gebruiken en zo lang het bezwaar loopt hoef je niet te betalen tot het behandeld is natuurlijk. Het is overigens de bedoeling dat nummerplaten die bezwaar aangetekend hebben ook te zien zijn in het gebruikte systeem, of dat effectief zal werken is een andere vraag. ![]()
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 12 november 2011 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |