![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Iedereen op dit forum weet uiteraard wel dat dat de vlamingen voor de zoveelste keer gerold zijn, en dat dit communitair akkoord stuk voor stuk franstalige triomfen zijn.
Daarom roep ik iedereen op om op aanstaande zondag 4 december mee te gaan betogen in Leuven. (begrijp mij niet verkeerd, ik heb dit helemaal niet op gang gebracht, ik steun slechts het initiatief.) Afspraak om om 8u45 aan het Centraal Auditorium Gasthuisberg, Herestraat 49, 3000 Leuven. https://www.facebook.com/events/3041...2/?mid=5434101 Laatst gewijzigd door matthias999 : 2 december 2011 om 22:38. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een onmenselijk uur voor een zondag...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar wil u dan 11 miljard besparen in 2011. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() 11 miljard besparen in 29 dagen
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik zou de taks op botox en maquillage met 500% verhogen, maar ik heb het gevoel dat de PS tegen zal zijn... Of misschien een taks op corrupte politici - pff nee, zelfde probleem grr. Ik weet het de broodnodige hervormingen doen om competitief te blijven en onze welvaart te vrijwaren... ok who am I kidding die laatste is echt helemaal onaanvaardbaar voor de PS...
#7 |
|
![]() Ja, de Franstalige partijen verkregen eindelijk de splitsing van BHV en een overdracht van bevoegdheden (o.a. in de sociale zekerheid) die ze al jaren vroegen.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Beter nog: de 6 faciliteiten gemeenten, franstalige magistrate in vlaanderen, het recht om over gans vlaams brabant franstalige propaganda te verspreiden, blanco cheque voor brussel en wallonie, etc, etc.
|
![]() |
![]() |
#9 | ||||
|
![]() Daar kon men nu al stemmen voor Brusselse kandidaten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
||||
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Aha...goed nieuws....als u mag beweren dat BHV gesplitst is dan mag ik ook zeggen dat Vlaanderen onafhankelijk is....ni lachen hé...gij zijt begonnen
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maw, er wordt wat gerommeld in de marge maar er verandert niets. De ongelijkheden blijven bestaan. Franstaligen in Vlaams Brabant hebben nog altijd meer rechten dan Belgen elders in het land. En dat vind u normaal ?
|
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() De Nederlandstaligen hebben nog 100 X meer rechten in Brussel dan alle Belgen elders. Maar ja, dat is dan wel normaal.
![]() |
![]() |
#13 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zn 2) Net de kern van de zaak was van waarom men in Vlaanderen BHV wou splitsen Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat hoofdsteden betreft: ze verschillen erg veel hoor. En terwijl ge voor een groot deel gelijk hebt dat bijna alle landen hun hoofdsteden subsidieren, ge vertelt er ook niet bij dat Brussel zowat de meest onafhankelijke hoofdstad van de wereld is. De FRB ziekte steekt weer zijn lelijke kop op - rechten zonder plichten, zonder controles, met corruptie, stagnatie en verderf als gevolg. Citaat:
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ten eerste is uw uitspraak a priori boertig; Belgen elders? OK ik geef toe dat een Vlaming 100x de rechten heeft van een Belg in Iran of Noord Korea.. ![]() Ten tweede, de rechten van Vlaamse Brusselaars zijn serieus wat minder dan men denkt en dat ligt grotendeels aan een akkoord tussen de huisnegers en de FRBs die een eventuele blokkeringsminderheid van het VB moest ontmijnen. Het resultaat is dat Vlamingen in Brussel weinig tot niets te zeggen hebben, terwijl de toeters, bellen, vetoes in ijzer en staal vastgemaakt zijn aan de Belgische grondwet. Nee, dat is inderdaad niet normaal, maar uw kijk op de zaak nog veel minder hoor.
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()