Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 6 juni 2012, 12:09   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Lijsttrekster Open Vld in Temse trekt kandidatuur in

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120606_087

Daar zit meer achter.

Beweren dat ze zich terug trekt omdat ze gaat verhuizen, door het werk van hare vent.
Precies of je dat nog niet wist, of dat het in de lucht hing, toen ze zich kandidaat stelde als lijstrekker ...

tekst voor als links het laat afweten:

Citaat:
TEMSE - Ingrid Meeus, huidig OCMW-voorzitter en schepen in Temse én lijsttrekker bij de komende gemeenteraadsverkiezingen voor Open Vld, trekt haar kandidatuur terug in.

De gewezen federaal volksvertegenwoordiger besliste om volgend jaar te verhuizen en vindt het "deontologisch onaanvaardbaar" om kandidaat te zijn op een lijst en daarna niet te zetelen.

Meeus verhuist omwille van de beroepswerkzaamheden van haar echtgenoot. "Ik ben steeds voorstander geweest van eerlijke politiek", aldus Meeus in een persbericht. "Vragen aan de kiezer om mij in de gemeenteraad te stemmen, terwijl ik nu reeds pertinent weet dat ik sowiso niet zal zetelen, is voor mij deontlogisch onaanvaardbaar."

Ingrid Meeus is al twintig jaar actief in de lokale, regionale en nationale politiek. Sinds 2001 is ze schepen in Temse en sinds 2007 ook OCMW-voorzitter. Daarnaast was ze tussen 2004 en 2007 federaal volksvertegenwoordiger.

Ook voor de provincieraadsverkiezingen trekt Meeus haar kandidatuur in.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 25 september 2012, 23:06   #2
Beleepok
Banneling

Standaard

twas er goe patat vorig weekend
Beleepok is offline  
Oud 26 september 2012, 18:52   #3
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beleepok Bekijk bericht
twas er goe patat vorig weekend
Ach kom, een klein meningverschilletje tussen Bulgaarse zwartwerkers en Turkse koppelbazen. Laat die mensen toch hun eigen kultuur beleven.
fonne is offline  
Oud 27 september 2012, 07:47   #4
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Kan dat eigenlijk nog? Ik dacht dat op 24 september het hoofdbureau de kandidatenlijsten na beroep definitief heeft afgesloten.
Wiley E Coyote is offline  
Oud 27 september 2012, 11:29   #5
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Kan dat eigenlijk nog? Ik dacht dat op 24 september het hoofdbureau de kandidatenlijsten na beroep definitief heeft afgesloten.
psst: datum van de eerste post effe checken
fonne is offline  
Oud 27 september 2012, 15:05   #6
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Oeps dat had ik dus niet gezien...

... maar dan begrijp ik de relevantie van de tweede post tegenover de eerste post nog minder.
Wiley E Coyote is offline  
Oud 27 september 2012, 16:46   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Oeps dat had ik dus niet gezien...

... maar dan begrijp ik de relevantie van de tweede post tegenover de eerste post nog minder.
Ik zeg het node, maar van Beleepok heb ik nog nooit de relevantie van één post begrepen.

Dus nodigen we hem uit om voortaan iets duidelijker zijn.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 27 september 2012, 17:45   #8
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zeg het node, maar van Beleepok heb ik nog nooit de relevantie van één post begrepen.

Dus nodigen we hem uit om voortaan iets duidelijker zijn.

.
De relevantie van uw posten laat toch ook meer dan eens te wensen over.

Zoals deze draad hier bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd door system : 27 september 2012 om 17:46.
system is offline  
Oud 27 september 2012, 17:59   #9
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
De relevantie van uw posten laat toch ook meer dan eens te wensen over.

Zoals deze draad hier bijvoorbeeld.
mijnheer houdt niet zo van de waarheid over de leeglopende Ø-VLD?
fonne is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be