![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij heeft een situatie gecreëerd in Brussel die de Vlamingen in Brussel nagenoeg uitsluit. En nu oproepen tot Vlaamse eendracht? Na wat gebeurd is bij de laatste regeringsonderhandelingen? Hoe schijnheilig kun je zijn? Hij had er in eerste instantie moeten voor zorgen dat die Brusselse Vlaming niet had moeten inbinden.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...122/1.1326588? Moureaux tegen Beke: "Kijk, één van de partijvoorzitters die wij (PS) moeten redden!' ![]() Wat met Dexia, Wouterken? Zwijgen in alle CD&V-talen, natuurlijk!
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 10 juni 2012 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sterke uiteenzetting van Wouter Beke. Ik mag die man wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Het schijnheilige is dat hij en zijn partij juiste de positie van de Vlamingen in Brussel nagenoeg definitief onderuitgehaald hebben. En dan nu oproepen tot samenwerking tussen Vlamingen om hetgeen hij heeft verkwanseld recht te zetten??? Hoe schijnheilig kan een mens zijn??
![]()
![]() |
#6 |
|
![]() ...zegt de tjeef bij uitstek op het forum. Ik sta niet paf, weet je?
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is geven en nemen of ontploffen. Ontploffen vind ik ook niet erg. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2012 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 10 juni 2012 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Het probleem is natuurlijk dat de Vlaamse partijen niet tot eendrachtige samenwerking in staat zijn. Voor de N-VA betekent "eendrachtig" dat iedereen naar het pijpen van De Wever moet dansen.
Ze zouden er beter voor opteren om zich volgens ideologische breuklijnen in Brusselse partijen te engageren in plaats van zich als schoothondjes van deze of gene gemeenschap op te stellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bezweken onder het succes Het beste dat hij gepresteerd heeft, was zijn vermageringskuur. Politiek zou dat wel eens een OMEN kunnen zijn. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2012 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn stellige indruk is dat Beke er van uitgaat dat de Vlamingen oerdom zijn. Hoe sterk dat is zullen de komende paar verkiezingen duidelijk maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Het leek alsof Wouter op een gegeven moment een warme vloeistof langsheen zijn broekspijp voelde neerstromen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat diezelfde BDW die met zijn nota verregaande toegevingen op tafel legde? Je zal een andere leugen moeten verzinnen...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zouden meer franstaligen, nederlandstaligen en duitstaligen in het parlement gekozen moeten worden die niet in "hun" taalgebied wonen...
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Anderlecht staan de CD&V kandidaten op de lijst van MR-burgemeester Gaëtan Van Goidsenhoven In Etterbeek staat de CD&V op de lijst van de Burgemeester, en heeft al een voorakkoord om de schepen te leveren. In Ganshoren staat CD&V op een tweetalige lijst van PS en CDH (ProGanshoren). In Watermaal-Bosvoorde staat CD&V op een lijst van CDH + Gestion Municipale. In andere gemeenten komt CD&V vooral samen met CDH op, zoals in Brussel, Elsene, Schaarbeek, Sint-Joost-ten-Node, Sint-Jans-Molenbeek, Sint-Pieters-Woluwe, Jette, Sint-Agatha-Berchem Wat bedoelt CD&V precies met eendracht onder de Vlamingen? Dat ze allemaal op Franstalige lijsten moeten gaan staan? CD&V verkoopt zijn ziel gewoon aan de meestbiedende Franstalige lijst.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |