![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
Bekijk resultaten enquête: Vlaams kartel ook op gemeentelijk nivaue | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 42,86% |
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() In herentals zijn wij voorstander om het kartel op gemeentelijke nivaue voort te zeten om Burgemeester Jan Peeters (SPA) van zijn troon te stoten
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() je kunt geen algemene regel voortzetten voor het kartel.
Er zijn gemeenten waar dit kan lukken, en andere weer niet. Trouwens, mag ik vragen om over eventuele afspraken lokaal naar de gemeenteraadsverkiezingen hier (nog) niets te plaatsen? Want er kunnen nog federale verkiezingen tussen komen. Kwestie van niet in de kaarten te laten kijken. |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ik sluit me aan bij hierboven.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ook in sint-niklaas is een CD&V|N-VA kartel met kopstuk Lieven Dehandschutter niet ondenkbaar tegen het ruime SP.A-SPIRIT-GROEN!kartel
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#8 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
(vindt niemand het overigens schandalig dat de VLD met 4259 stemmen op 9451, is wel 45% sorry voor de fout) 12 van de 23 zetels kan halen (52%)?
![]() |
#10 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Doe hem de groeten van philip roose 8)
||
![]() |
![]() |
#11 | |||
|
![]() Citaat:
Dit Imperiali-systeem is pokkeërg wat betreft de representativiteit. Vanaf 42% kan je al een meerderheid van zetels hebben. Dat is ondemocratisch... Citaat:
![]()
![]() |
#12 |
|
![]() Vandaar dat zo'n Vlaams Kartel op gemeentelijk niveau zo goed is: je krijgt er relatief meer zetels mee dan bij de 2 delen apart.
#13 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#15 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Weet ik niet van buiten maar we hebben daar zeker leden. Maar het kan zijn dat de lokale afdeling gewoon meewerkt in het arrondissement.
|
![]() |