![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe beoordeel je de Kruitfabriek | |||
Goed (=Kritisch programma) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 42,11% |
Slecht programma |
![]() ![]() ![]() |
8 | 42,11% |
anders (leg uit in je post wat je bedoeld) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben verheugd om eindelijk een deftig interviewprogramma op de Vlaamse televisie te zien waar scherpe vragen worden gesteld, hier een voorbeeld van wat ik denk dat wel de juiste richting is:
http://www.vier.be/dekruitfabriek/vi...6#.UF3C740aN8E Paul en witteman was tot voor kort het enige andere nederlandstalige programma dat ik kende waar kritisch een debat kon worden gevoerd, sinds dat Siegfried Bracke geen interviews meer doet is het qua kritische programma's op de Vlaamse televisie toch wel grote armoede geworden. Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 22 september 2012 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 10 minuten van Quickenborne is me teveel.
Wat was er dan zo kritisch ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Voorlopig laat Lenaerts en co niet in zijn politieke kaarten kijken. Zelfde soort scherpte voor iedereen. Een verademing tegenover Ter Zake op de VRT. Ben benieuwd of ze fit gaan blijven volhouden en niet spoedig zelf het politiek item in het programma willen kleuren.
Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 22 september 2012 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
- "We hebben vernomen dat u plots burgemeester wilt worden. Hoe serieus meent u dat?" - "Investeren in harten van de mensen (+ gebarentaal wtf bedoelde daar nu mee) ?" - "Waarom komt u er nu pas voor uit dat u burgemeester wilt worden" - "Denkt u echt dat u burgemeester van Kortrijk zal worden? (lacht) Sinds 1865 is het CD&V/CVP die aan de macht was?" - "Dus die peilingen kloppen wel? (doelend op de Nationale peilingen waar open vld zegt dat t maar peilingen zijn) - "Ok, en dan bent u weg en als Turtelboom in Antwerpen burgemeester verkozen zou worden dan is zij weg en dan is er heeft de vld geen enkel minister meer in de federale regering." -"Consequentie zou ook kunnen zijn dat u uw ministerschap uit doet" Zeer scherpe vragen, als je van quickenborne niet hebt dan zal je hem graag zien geroosterd worden in deze show ![]() Wel is er mogelijk een kritiek op de interviewers dat ze niet echt objectief meer lijken als ze lachen met het idee van de kandidaat om burgemeester te worden, maar toch liever dat dan de watjes die op terzake moeten de interviews doen en daar lieve vraagjes stellen ... daar krijg ik de schijterij van Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 22 september 2012 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het niet echt kritisch, maar wel beter dan Terzake waar ik niet meer naar kijk.
Ik heb dus "goed" aangevinkt, maar bij gebrek aan andere positieve mogelijkheid. En "andere" klik ik nooit aan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer gaat Tom Lenaerts Filip De Winter op de rooster leggen ?
Of blijft Tom Lenaerts bij zijn uitspraak dat hij enkel mensen uitnodigt waar hij zich minimaal bij op zijn gemak voelt. Tom Lenaerts is gewoon niet geloofwaardig als Siegfried-Bracke wannabee.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wel om fair te zijn, tov Bart de Wever was hij en de andere interviewers een pak minder kritisch. Misschien dat ze daar wat mogen aan werken, t lijkt dat Terzake op dat vlak wel meer kritisch is als Bart de Wever word geinterviewd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik vond ze wel kritisch tgo De Wever. Misschien zijn er minder kritische vragen aan hem te stellen omdat wat hij zegt nagenoeg allemaal klopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk geen TV, maar ik vind het wel positief als/dat er kritische programma's op worden getoond.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 23 september 2012 om 12:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben nu aan het kijken, en wat mij betreft is de kruitfabriek gewoon light entertainment. Trouwens, de vragen zijn heel voorspelbaar, en dus niet kritisch. Niets dat je in het journaal op de radio of één kan horen.
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |