![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://trends.knack.be/economie/nieu...0337059651.htm
in feite is dat ook nogal een waarheid als iedere dopper, zieke, invalide, gepensioneerde zijn ze al met 3 miljoen van de 6 miljoen gezinnen krijgt zijn inkomen zonder belastingen te betalen Als je dan alle gezinnen optelt die terugtrekt via kindjesgeld en daar meer trekt dan hij belastingen betaalt, dan heb je in Belgie toch equivalente choquerende cijfers. Ik durf stellen: de helft van de gezinnen betaalt geen belastingen in Belgie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betalen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het met u eens dat er nog altijd geen duidelijk onderscheid gemaakt wordt tussen de "bereidwilligen" en de profiteurs, maar geen veralgemeningen aub. Ik hoop dat u zolang de crisis duurt uw job kan behouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoop dat niet. Er zouden veel meer mensen met de neus op de feiten moeten gedrukt worden. Hoe meer werklozen hoe beter. Vooral blauwe extremisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Amai, sterk statement, koopt de helft van de Belgische bevolking haar voedsel, drank en andere producten over de grens? Of zijn die op een of andere manier vrijgesteld van BTW, zo ja, hoe doet ge dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 27 juni 2013 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus een dopper die 12.000euro dopgeld krijgt, betaalt meer belastingen dan hij opbrengt voor de overheid ? sterk staaltje boekhouding...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() De BTW, autotax, taxen op verzekeringen, taxen op electriciteit en gas, etc....zijn dan geen belastingen ? Zowieso betaalt iedere burger via zijn of haar consumptie 20 % belastingen.
20 % is vaker meer dan het gemiddelde bedrijf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is die stelling onzinnig. Iedereen betaalt belastingen. Wanneer je een zak chips haalt in de supermarkt: BTW. Wanneer je de wagen vol gooit met benzine aan de pomp: accijnzen. Wanneer je een sigaretten gaat halen in de nachtwinkel: accijnzen. Huis kopen: registratierechten en kadastraal inkomen. Appartement verhuren: kadastraal inkomen. Obligaties verhandelen: roerende voorheffing. Erfenis van je grootmoeder: successierechten. Enzovoort, enzovoort. Maar u wou eigenlijk bedoelen dat de staat aan de helft van de Belgische gezinnen niets verdient? Dat is misschien correct. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs als je 500 euro dop krijgt is er al een heel deel afgegaan voor den staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg jongens, doe eens niet averechts. Bekijk een persoon als een entiteit, hij krijgt 20.000euro bruto, ontvangt 15.000 netto, betaalt nog eens via de consumptie van producten 3.000 btw; dus krijgt hij 12.000euro netto om te leven... vanwaar komt dat netto geld ? Uit arbeid of gewoon gekregen van de overheid ? Die kerel heeft die 12.000 euro geen belasting betaald, dat is een negatieve inkomsten belasting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U veralgemeent dus wel. Ik merk gewoon op dat je van een uitkering ook een stuk moet afstaan.
Ik zeg het nog eens: niet alle doppers zijn werkwilligen en moeten streng worden aangepakt. Maar er is momenteel gewoon geen werk, en ik ben heus geen communist hoor. Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 27 juni 2013 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
75.000euro inkomsten opgebracht en 10.000 euro steun getrokken de netto balans is= 65.000 euro We gaan nu terug naar alle steuntrekkende inclusief gepensioneerden etc, die hebben geen positieve balans, en hebben dus geen belastingen betaald |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Als ik 750 euro euro en mijn zak haal, er U 500 geef om niks te doen en 250 terug in mijne zak steek, is het niet dat ik U van 250 euro beroofd heb he.
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo ja, hoe voelt dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is pas wereldvreemde bullshit.
|
![]() |
![]() |