![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn ambtenaren die op Open VLD stemmen imbiciel ? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 62,50% |
Ja. Maar de meeste ambtenaren zitten in ontkenningsfase. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
Neen. Open VLD is imbiciel |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
WTF=Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 37,50% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar aanleiding van de in ontvangstname van zijn Trends HR-manager award hield Jan De Nul volgende tirade:
http://www.demorgen.be/dm/nl/3324/Fi...e-werken.dhtml Enkele cijfers over België: 6.1 miljoen Belgen op een leeftijd dat ze zouden moeten werken. 3.1 miljoen Belgen die werken. 1.3 miljoen ambtenaren. 100.000 meer ambtenaren dan 10 jaar geleden. Open VLD kiest als liberale partij voor minder overheid. Dus ook minder ambtenaren. Minder economie die afhangt van het staatsapparaat. Vandaar deze enquête.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 1 juli 2013 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet dat niet imbeciel zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn mensen die het woord "imbeciel" niet correct kunnen spellen imbecielen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijkomend: zijn mensen die geen deftige enquête kunnen opstellen imbecielen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet. Ik ben zelfs wat afgevallen in die periode...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IEDEREEN die op Open-VLD stemt is een imbeciel.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Zelfstandigen die bijven op VLD stemmen zijn imbeciel.
De anderen die blijven op VLD stemmen zijn gewoon toeter , halverzevendonker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een leven moeten die mensen leiden... Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 juli 2013 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idemdito moet je bvb ook denken aan diensten die je nu uitvoert dat je ofwel TARIFIEERT... dus niet noodzakelijk dat het moet afgeschaft worden.. Sommige onmisbare diensten zullen mensen altijd wel willen betalen, andere diensten bestaan bij gratie dat ze gratis zijn. Het zijn precies die gratis 'verhalen' die je weg moet krijgen. Waarom moet iemand zijn putjeswater gratis kunnen laten onderzoeken ? Waarom moet iemand zijn klachten bij al die ombudsdiensten gratis krijgen als die bvb 90% onterecht blijken te zijn ? Waarom moet iemand gratis dienstverlening krijgen van OCMW's ? Waarom moet iemand zijn belastingbrief gratis ingevuld worden ? Waarom moet iemand gratis op reis kunnen gaan op kosten van de ziekenbond ? Waarom moet iemand gratis via stookoliefonds geld kunnen krijgen ? Waarom betaal je een stookoliefonds als het probleem fundamenteel kan opgelost worden door die woning te renoveren ? Waarom heb je al die diensten die allerlei subsidies geven ? De meeste subsidies met een 'voorwaarde van inkomen aan' zijn op zichzelf een discriminatie en een werklozeval en zouden beter allemaal afgeschaft worden. en zo kan ik 20 blz verdergaan hoo
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 1 juli 2013 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb hier weer eentje het leven zuur gemaakt, ik beticht hem van diefstal van mijn goederen die ik besteld had op een website, en ik ben zeker dat ik er niet zover naast zit met mijn beschuldiging. Kerel zal natuurlijk wel zijn parapluutje opendoen, maar hij trekt hier toevallig aan het verkeerde touwtje, zijn paraplutje zit een groot gat in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu vanuit de optiek dat de oppositie kan zorgen dat beslissingen genomen worden, krijg je natuurlijk tijdens linkse regeringen rechtse beslissingen zoals privatiseringen... En krijg je tijdens rechtse regeringen van de beslissingen tot nationaliseren van een bedrijf.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 juli 2013 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Rare jongens die open vld'ers.
Echte imbicielen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 1 juli 2013 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Is dat een beschulidiging?
Of een beledigiging? Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 juli 2013 om 16:02. |
![]() |
![]() |