![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel belangenconflicten heeft Dirk van Gerven als ACW advocaat ? | |||
1. Minstens één. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
2. Minstens twee. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
3. Geen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
4. Geen flauw idee/geen mening. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ec...?eid=1.2109358
De christelijke arbeidersbeweging ontkent met klem dat ze geld verdiende aan het Arco-debacle, zegt de advocaat van het ACW Dirk van Gerven. "Het ACW heeft het geld deels geïnvesteerd in de organisatie zelf, en het overige geld heeft men gebruikt om een oplossing te vinden rond Arco. Het probleem is dat er mensen geld verspeeld hebben. Door geld te misbruiken om een oplossing te vinden verspeel je nog meer geld. wtf= Dirk van Gerven ? 1. Stafhouder NL Balie Brussel. ( de baas van de belangerijkste orde van de advocaten van België). 2. Voorzitter raad van toezicht FSMA. 3. Ondervoorzitter CEPANI ( Centrum arbitrage & medidatie). 4. Advocaat aan NL balie Brussel. 5. Advocaat aan de balie in New York. 6. Advocaat van Beweging.net ( nieuwe naam ACW). 7. Publiceert boeken over juridische thema's. Bron: http://www.nautadutilh.com/nl/home/m...rven-van-dirk/ ![]() Tijd voor een forumbevraging.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 4 oktober 2014 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik begrijp niet goed zijn redenering. Als ik mijn dividenten en winsten in iets anders beleg, dan heb ik geen winst gemaakt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Troost je, de meesten spreken dat smerige taaltje niet.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Benieuwd hoe de belastingen daarover denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het geld dat het ACW gekregen heeft als kapitaalvergoeding ( dividenden & winstbewijzen) op hun Groep Arco en Dexia investeringen is deels in de portefeuille van Dirk van Gerven terecht gekomen. Dat geld kan dus niet meer gebruikt worden om degenen die zich door het ACW gedupeerd voelen te vergoeden.
Dat is mijn interpretatie van de advocatenpraat van Dirk van Gerven als hij het heeft over het vinden van een oplossing rond Arco. Waar hij juist op doelt met de investering binnen de organisatie zelf door het ACW is mij onduidelijk.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 4 oktober 2014 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als er daar dan toch een massa geld is tegengesmeten, waar is die oplossing dan en uit wat bestaat ze?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me nogal wiedes: aan advocaten die ervoor moeten zorgen dat de N-VA het zwijgen wordt opgelegd en de bedrogen klanten zwijgen.
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() De man speelt met vuur en eigen leven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Coöperanten verloren veel meer dan ACW' #arco #ds http://www.standaard.be/socialshare/...c3d7ade8c69b4c … Sterke presentatie van CEO ArgenX op #vfbcongres: straffe technologie, slimme strategie en goede vragen van geïnformeerd publiek. Leerrijk Bron: Twitteraccount Peter Dedecker 04.10.2014. Peter Dedecker zit dus op een congresdag van de Vlaamse Federatie van Beleggers te kijken hoe hij zijn N-VA inkomen kan beleggen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goede raad in de politiek: als de tegenstander zichzelf aan het kapotrijden is moet je daar niet tussenkomen. CD&V maakt echt geen goede beurt met haar ARCO obsessie.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, Dedecker dimt niet sinds verkiezingsdag maar sinds het ACW klacht tegen hem neerlegde. We zullen wel zien in hoeverre de N-VA betreffende Arco "compromisbereid" is. Die schone Belgische eigenschap die Belgische nationalisten zo roemen, en waar de N-VA volgens dezelfde Belgische nationalisten véél te weinig kaas van heeft gegeten.
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 oktober 2014 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ec...?eid=1.2686667
"Bij het aanvaarden van de vertegenwoordiging van de heer Piqueur heeft Dirk Van Gerven nauwgezet de deontologische en wettelijke regels die op hem van toepassing zijn, onder meer wegens zijn functie als voorzitter van de raad van toezicht van de FSMA, geëerbiedigd en nadien steeds ten volle nageleefd", stelt hij in een mededeling. Het kantoor van Dirk Van Gerven zal in afwachting van de aanstelling van een nieuwe advocaat door Piqueur de komende dagen de hoogdringende zaken behartigen. Dirk Van Gerven komt hierin niet langer persoonlijk tussen." Het zou aangewezen zijn dat eens een doorlichting komt van het kantoor van Dirk Van Gerven. Dat hij in zijn kantoor niet geraadpleegd zou worden voor zijn cliënt Piqueur lijkt mij onwaarschijnlijk. Na het afhandelen van hoogdringende zaken krijgt Piqueur van de FSMA toezichtraadvoorzitter een collega-advocaat om zijn misdrijven verder te zetten. Om een klacht in te dienen tegen advocaat Dirk Van Gerven kan je terecht bij stafhouder Dirk Van Gerven. Dit kan niet zijn.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 juni 2016 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vive, dit is zonder meer de beste van je postings van de laatste (give or take) 3 jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |