Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 november 2014, 14:38   #1
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.790
Talking België absolute top in filedruk

Volgens Inrix-website, West-Europa + USA/Canada de afgelopen 12 maanden:

42 % "betere punten" als Nederland (Inrix-index):

1. Belgium : 23,1
2. Netherlands: 16,3
3. United Kingd.: 16,1
4. Italy : 15,4
5. France: 15,4
6. Canada: 14,6
7. Luxembourg: 12,3
8. Germany: 12,3
9. Switzerland: 12,2
10. Austria : 9,5
11. Spain: 8,5
12. Ireland: 8,2
13. USA : 7,1
14. Hungary: 4,5
15. Portugal: 3

Top-15 van de steden:

1. Milano : 33,8
2. Bruxelles: 33,3
3. Antwerpen: 31,4

4. Honolulu: 31,3
5. Los Angeles: 31,2
6. London : 30,1
7. San Francisco: 26,8
8. Manchester: 25,9
9. Paris : 24,2
10. Rotterdam: 23,1
11. Austin : 22,9
12. Nottinghamshire : 22,5
13. Gent : 21,7
14. Montreal: 21,6
15. Merseyside: 21,5

http://www.inrix.com/scorecard/

Evolutie per maand en dezelfde maand verleden jaar


http://www.ademloos.be/nieuws/inrix-traffic-scorecard
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2014, 16:59   #2
PeterCC
Minister
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 3.221
Standaard

Het is een oud zeer. Bij de constructie van ons autowegennet is er niet goed nagedacht. Ik denk niet dat er toen vertrokken is vanuit het idee dat er effectief verkeer over dat wegennet zou lopen.
Anders zou je toch nooit een ringweg rond een stad opgenomen hebben als deel van het doorgaande autowegennet. Dan zou je toch nooit alle oost-west verbindingen laten doodlopen op een ring rond een stad?
PeterCC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2014, 17:00   #3
Erw
Secretaris-Generaal VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 21.377
Standaard

Ooit legden ze autostrades aan.
Van primaire+secundaire naar primaire+secundaire+tertiaire.
Toen begon de machthebbers de tertiaire te belemmeren en later af te sluiten voor doorgaand verkeer.
En nu zijn ze al enige jaren bezig met hetzelfde te doen voor de secundaire, door rechte stukken te herleiden tot bochten eveneens met drempels paaltjes en diens meer.
Het is niet moeilijk om files te maken als je er wilt. En om ze te behouden als je ze wilt blijven hebben.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2014, 17:10   #4
Erw
Secretaris-Generaal VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 21.377
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC Bekijk bericht
Het is een oud zeer. Bij de constructie van ons autowegennet is er niet goed nagedacht. Ik denk niet dat er toen vertrokken is vanuit het idee dat er effectief verkeer over dat wegennet zou lopen.
Anders zou je toch nooit een ringweg rond een stad opgenomen hebben als deel van het doorgaande autowegennet. Dan zou je toch nooit alle oost-west verbindingen laten doodlopen op een ring rond een stad?
Er is gewoon nagedacht over hoe problemen instandhouden.
Reden zijnde het instandhouden van jobkes welke problemen vereisen om ze te verexcuseren.
Zie ook het verleden met de vele kronkelende betonwegjes naar en langs elk erf en boerderij. Waar ze in het kader van hun milieu doctrine op een halve meter bomen plantten. Vanwelks de wortels dan vele jaren later al die betonwegjes hebben herleidt tot een gebroken-platen parcours.
Met daarna borden met 'weg in slechte staat' erop, die er nu al decennia zo bleven staan.
Herinner het continent Amerika. De Verenigde Staten. Wiens bevolking toen kwam van mensen die hier wegliepen. Vrijheid en middelvinger naar overheid de eerste gedachte. Ze planden toen hun steden louter in functie van vooruitgang en welvaart. Het stratenplan erg simpel: een aantal parallelle kruisende stratenbundels. Dat was lang geleden. Intussen is overheid daar ook al goed bezig met dezelfde smeerlapperij als hier.
Stukske geschiedenis!
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2014, 18:00   #5
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC Bekijk bericht
Het is een oud zeer. Bij de constructie van ons autowegennet is er niet goed nagedacht. Ik denk niet dat er toen vertrokken is vanuit het idee dat er effectief verkeer over dat wegennet zou lopen.
Anders zou je toch nooit een ringweg rond een stad opgenomen hebben als deel van het doorgaande autowegennet. Dan zou je toch nooit alle oost-west verbindingen laten doodlopen op een ring rond een stad?
Je moet het verschil eens maken tussen een autosnelweg en een autoweg. Toch een significant verschil hoor.

Voor de rest kan ik volgen, vele bestaande plannen in 1972 # zijn later niet uitgevoerd (of totaal veranderd zoals E314 Leuven die op de E19 moest aansluiten...) ook omwille van die oliecrisis 73-74, vele politici meenden het beter te weten. Belgie had toen ook helemaal geen hoogopgeleide verkeersdeskundigen zoals het buitenland had. De eerste studeerde af in 2004...

# zo moest het worden:

Het autosnelwegenprogramma 1973


# geschiedenis en meer:
http://www.wegen-routes.be/hist/hist35n.html
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 16 november 2014 om 18:13.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2014, 18:04   #6
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.936
Standaard

Proficiat!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Dat speelt geen rol. Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2014, 21:06   #7
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC Bekijk bericht
Het is een oud zeer. Bij de constructie van ons autowegennet is er niet goed nagedacht. Ik denk niet dat er toen vertrokken is vanuit het idee dat er effectief verkeer over dat wegennet zou lopen.
Anders zou je toch nooit een ringweg rond een stad opgenomen hebben als deel van het doorgaande autowegennet. Dan zou je toch nooit alle oost-west verbindingen laten doodlopen op een ring rond een stad?
Er is gewoon eeuwig bezuinigd op wegenbouw
Liever ambtenaren betalen om niets te doen en altijd maar geld verspillen aan coatings, verkeersborden, bermen, maar nooit aan nieuwe wegstroken

Als het verkeer verdubbelt tussen 1980-2010 waarom wordt er dan met moeite een strook bijgevoegd

Waarom kan er niet zoals een netwerk een triangulair netwerk gebouwd worden zodat een weg altijd kan omzeild worden via de driehoek van shunt leuven - mechelen - aalst zou de ring telkens triangulair kunnen omzeild worden bij congestie

En finaal zijn de ringen gewoon te ontlasten door een superring te bouwen wat op hetzelfde uitkomt als die driehoek maken

In
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2014, 21:08   #8
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Het is niet moeilijk om files te maken als je er wilt. En om ze te behouden als je ze wilt blijven hebben.
Zo is dat. Als iedereen met oogkleppen op enkel naar zichzelf kijkt en de auto neemt voor iedere verplaatsing zonder rekening te houden met de impact wanneer iedereen hetzelfde doet, dan krijg je inderdaad overal opstoppingen. Neem daarbij nog het feit dat het een nationale sport is in België om op allerhande manieren de wegcode proberen te overtreden en de dagelijkse ongevallen die daaruit voortvloeien en je hebt het perfecte recept voor dagelijkse files.
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 16 november 2014 om 21:09.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2014, 21:13   #9
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Je moet het verschil eens maken tussen een autosnelweg en een autoweg. Toch een significant verschil hoor.

Voor de rest kan ik volgen, vele bestaande plannen in 1972 # zijn later niet uitgevoerd (of totaal veranderd zoals E314 Leuven die op de E19 moest aansluiten...) ook omwille van die oliecrisis 73-74, vele politici meenden het beter te weten. Belgie had toen ook helemaal geen hoogopgeleide verkeersdeskundigen zoals het buitenland had. De eerste studeerde af in 2004...

# zo moest het worden:

Het autosnelwegenprogramma 1973


# geschiedenis en meer:
http://www.wegen-routes.be/hist/hist35n.html

Dat illustreert die Driehoeken netwerk structuur
Men heeft gewoon het netwerk voor de helft niet gebouwd

Wat was dat in de jaren tachtig het thema, telkens als we 20km autostrades bouwden in vlaanderen compenseerde men 20km in Wallonië
En toen zou de splitsing alles problemen oplossen

Ik vraag mij af of het budget ooit getipt heeft aan het budget die we spendeerden in de jaren zeventig

Volgens mij hebben wij altijd maar bezuinigingen geslikt

Hadden we arbeid minder belast, dan waren die wegen de helft goedkoper en hadden we met hetzelfde budget dubbel autostrades
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2014, 21:16   #10
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Er is gewoon eeuwig bezuinigd op wegenbouw
Liever ambtenaren betalen om niets te doen en altijd maar geld verspillen aan coatings, verkeersborden, bermen, maar nooit aan nieuwe wegstroken

Als het verkeer verdubbelt tussen 1980-2010 waarom wordt er dan met moeite een strook bijgevoegd

Waarom kan er niet zoals een netwerk een triangulair netwerk gebouwd worden zodat een weg altijd kan omzeild worden via de driehoek van shunt leuven - mechelen - aalst zou de ring telkens triangulair kunnen omzeild worden bij congestie

En finaal zijn de ringen gewoon te ontlasten door een superring te bouwen wat op hetzelfde uitkomt als die driehoek maken

In
Het lijkt me verstandiger eerst in te grijpen in de fiscaliteit en hiermee het verkeer te sturen zodat men de bestaande infrastructuur beter kan benutten in functie van de tijd alvorens het over megalomane wegenprojecten te hebben.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2014, 21:20   #11
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Zo is dat. Als iedereen met oogkleppen op enkel naar zichzelf kijkt en de auto neemt voor iedere verplaatsing zonder rekening te houden met de impact wanneer iedereen hetzelfde doet, dan krijg je inderdaad overal opstoppingen. Neem daarbij nog het feit dat het een nationale sport is in België om op allerhande manieren de wegcode proberen te overtreden en de dagelijkse ongevallen die daaruit voortvloeien en je hebt het perfecte recept voor dagelijkse files.
Voila een perfect politiek standpunt waarmee je dan niets meer moet investeren

We zitten in het centrum van Europa en als wij dat willen behouden moeten we gewoon de verkeersinfarct oplossen
En nee zelfs na het opdrogen van fossiele grondstoffen zullen Wij blijven rijden omdat het wegennet gewoon elk huis verbindt met elk ander huis en de spoorwegen de efficiëntie missen. De reden dat het spoor al verzadigd is, is dat treinen net als auto's moeten accelereren en remmen en daar kilometers voor nodig hebben en niet honderd meter zoals autos
De andere reden is dat Google cars ervoor gaan zorgen dat zij de trein als efficiënt gemeenschappelijke vervoer gaat vervangen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2014, 21:53   #12
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Het lijkt me verstandiger eerst in te grijpen in de fiscaliteit en hiermee het verkeer te sturen zodat men de bestaande infrastructuur beter kan benutten in functie van de tijd alvorens het over megalomane wegenprojecten te hebben.
Ik denk dat jij beter eens de auto neemt zodat je ziet waarom daar zoveel verkeer op zit
Volgens mij rij jij al jaren met de trein en weet je Gewoon niet wat er allemaal rondrijdt

De e17 is al dertig jaar een colomme van twee stroken vrachtwagens. Ze worden verboden van het derde vak te gebruiken... Als jij denkt dat die colomme op de trein kan dan zoude ze beter een vrachtnetwerk bouwen waar je gewoon de haven 60.000containers per dag dispatcht met een geautgooglecar netwerk.

Als er om elf uur snachts nog drie stroken auto's naar huis rijden, vertel mij even wanneer de laatste trein rijdt?

Er staan een half miljoen appartementen aan zee, er rijden in de zomer zo elk weekend twee miljoen mensen van en naar de zee dat zijn dus 100.000autos per uur gedurende vijf uur...
En ja, dat zijn 2000 treinen
Er kunnen zelfs geen tweeduizend treinen in vijfuur op het spoornet naar zee, en bij mijn weten zijn er maar twee deftige eindstations waar dan inderdaad met succes grote steden ontstaan
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2014, 11:55   #13
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.790
Standaard

Zoek de verschillen...



Bron: http://www.wegenforum.nl/viewtopic.php?t=3849
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 17 november 2014 om 12:07.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2014, 20:09   #14
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ik denk dat jij beter eens de auto neemt zodat je ziet waarom daar zoveel verkeer op zit
Volgens mij rij jij al jaren met de trein en weet je Gewoon niet wat er allemaal rondrijdt

De e17 is al dertig jaar een colomme van twee stroken vrachtwagens. Ze worden verboden van het derde vak te gebruiken... Als jij denkt dat die colomme op de trein kan dan zoude ze beter een vrachtnetwerk bouwen waar je gewoon de haven 60.000containers per dag dispatcht met een geautgooglecar netwerk.

Als er om elf uur snachts nog drie stroken auto's naar huis rijden, vertel mij even wanneer de laatste trein rijdt?

Er staan een half miljoen appartementen aan zee, er rijden in de zomer zo elk weekend twee miljoen mensen van en naar de zee dat zijn dus 100.000autos per uur gedurende vijf uur...
En ja, dat zijn 2000 treinen
Er kunnen zelfs geen tweeduizend treinen in vijfuur op het spoornet naar zee, en bij mijn weten zijn er maar twee deftige eindstations waar dan inderdaad met succes grote steden ontstaan
Citaat:
De wegen in Vlaanderen slibben dicht. En niet door het toegenomen goederenverkeer, dat slechts met 5 procent is gestegen, maar wel door het personenverkeer, dat de laatste tien jaar met 30 procent is toegenomen. In 2001 maakte de Vlaming gemiddeld 2,76 verplaatsingen per dag. Nu zijn er dat al 3,14. Alle Vlamingen samen leggen 252 miljoen kilometer per dag af of 60 miljoen kilometer meer dan tien jaar geleden.
De toename van het personenverkeer is vooral een gevolg van privé-verplaatsingen zoals winkelen, familiebezoek en toerisme. Het aandeel van deze verplaatsingen om persoonlijke redenen bedraagt iets meer dan 70 procent.
Kortom niettegenstaande het vrachtverkeer altijd als grote boeman wordt voorgesteld, stellen we vast dat het niet werk gerelateerd personenwagenverkeer de grote schuldige is van de verkeersdrukte. Daarbij nog onderstaande vaststelling;
Citaat:
Bovendien is 80 procent van onze verplaatsingen korter dan 15 kilometer en doen we 62 procent van die verplaatsingen alleen in de auto.
Maak nu zelf maar de conclusie.

Overigens als we de snelwegen ook al moeten gaat dimensioneren op de mooie dagen dat iedereen op hetzelfde moment naar de kust wil rijden zijn we al helemaal goed bezig.

Nee, het is aan de mensen om zich aan te passen aan de realiteit en die realiteit is dat in een dichtbevolkt land met een enorm hoog autogebruik en een versnipperde ruimtelijke ordening het onvermijdelijk is dat het verkeer overal stropt.

Dat willen de mensen helaas niet inzien en ze blijven maar met oogkleppen op steeds maar met hun auto rijden en worden chagrijnig wanneer het weer niet opschiet en ze in de file staan na het zoveelste ongeval. Het is dan de schuld van die drempels, of die vrachtwagens, of nee … van die incompetente Crevits en van die boosaardige overheid … maar vooral niet van henzelf natuurlijk.

Citaat:
"Terwijl rekeningrijden het enige effectieve middel is tegen het verkeersinfarct", reageert professor Johan Albrecht van de denktank Itinera Institute. "De kosten van het dichtslibben van de economie zullen veel groter zijn dan de kosten van het rekeningrijden. De politici wandelen om de hete brij heen. Terwijl het rekeningrijden een project is dat de welvaart alleen zal doen toenemen. Dat hebben Londen, Stockholm en Singapore ondervonden. Hier wordt de kilometerheffing te vaak voorgesteld als een rondje "auto pesten". Ik denk dat de automobilist meer gepest is als er niet wordt ingegrepen, want dan staat hij stil."
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2014, 20:19   #15
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Zo is dat. Als iedereen met oogkleppen op enkel naar zichzelf kijkt en de auto neemt voor iedere verplaatsing zonder rekening te houden met de impact wanneer iedereen hetzelfde doet, dan krijg je inderdaad overal opstoppingen. Neem daarbij nog het feit dat het een nationale sport is in België om op allerhande manieren de wegcode proberen te overtreden en de dagelijkse ongevallen die daaruit voortvloeien en je hebt het perfecte recept voor dagelijkse files.
Je "vergeet" uiteraard weer de vele hindernissen, omleidingen, en kunstmatige bottlenecks die worden aangelegd voor mensen die evengoed van het verkeer gebruik maken maar dat liever niet voor hun deur hebben, en door mensen die niet al te hard nadenken over de consequenties.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2014, 22:47   #16
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Kortom niettegenstaande het vrachtverkeer altijd als grote boeman wordt voorgesteld, stellen we vast dat het niet werk gerelateerd personenwagenverkeer de grote schuldige is van de verkeersdrukte. Daarbij nog onderstaande vaststelling;


Maak nu zelf maar de conclusie.

Overigens als we de snelwegen ook al moeten gaat dimensioneren op de mooie dagen dat iedereen op hetzelfde moment naar de kust wil rijden zijn we al helemaal goed bezig.

Nee, het is aan de mensen om zich aan te passen aan de realiteit en die realiteit is dat in een dichtbevolkt land met een enorm hoog autogebruik en een versnipperde ruimtelijke ordening het onvermijdelijk is dat het verkeer overal stropt.

Dat willen de mensen helaas niet inzien en ze blijven maar met oogkleppen op steeds maar met hun auto rijden en worden chagrijnig wanneer het weer niet opschiet en ze in de file staan na het zoveelste ongeval. Het is dan de schuld van die drempels, of die vrachtwagens, of nee … van die incompetente Crevits en van die boosaardige overheid … maar vooral niet van henzelf natuurlijk.
Hmm
Diezelfde snelweg staat er al 40 jaar file vanaf aalst, dus weer een fantastische eenzijdige conclusie
Ik geef het voor beeld van intens weggebruikers tot ver buiten de schema's van openbaar vervoer en wijs gewoon op het onmogelijke van het openbaar vervoer om dit op te vangen
En ik denk inderdaad dat de overheid de plicht heef werklozen te activeren om snelwegen meer rijstroken te geven of superring te bouwen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2014, 22:51   #17
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Voor de rest kan ik volgen, vele bestaande plannen in 1972 # zijn later niet uitgevoerd
Gelukkig maar. Kijk eens hoe Vlaanderen verder versneden zou worden door die Berlijnse muren van asfalt en beton.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2014, 22:52   #18
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Je "vergeet" uiteraard weer de vele hindernissen, omleidingen, en kunstmatige bottlenecks die worden aangelegd voor mensen die evengoed van het verkeer gebruik maken maar dat liever niet voor hun deur hebben, en door mensen die niet al te hard nadenken over de consequenties.
Dat is ook heel logisch: in een wijk bijvoorbeeld hoort geen doorgaand verkeer bijvoorbeeld.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2014, 22:54   #19
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Gelukkig maar. Kijk eens hoe Vlaanderen verder versneden zou worden door die Berlijnse muren van asfalt en beton.
Waar moet ik kijken ?

__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 18 november 2014 om 23:02.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2014, 08:54   #20
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Waar moet ik kijken ?

There you go;

http://www.wegenenverkeer.be/persber...urnetwerk.html
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be