![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Is aids over te dragen via muggen. Iemand met aids word gestoken en ik daar kan ik dan aids krijgen?
En zijn er nog andere vervelende ziektes te krijgen via muggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dénk dat de hoeveelheid bloed waar je dan mee in contact komt, toch ietske te klein is, schat.
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() schijnt dat je met 16 liter speeksel ook aids kan overbrengen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je doet me kotsen.
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
16 liter kots volstaat ook ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal vanaf nu m'n kots bewaren voor je, als ik je daarmee een plezier kan doen...
![]() raar mens...
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Nee, onmogelijk. Een mug zou meer dan een meter hoog moeten zijn om een succesvolle (what's in a word ?) besmetting te realiseren.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
10 liter volstaat ruimschoots. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Want een naald kan ook aids voortbrengen eh
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Ik heb het mij een tijd geleden ook afgevraagd (er zaten zeker 10 exemplaren in m'n kamer) en dan maar opgezocht. Alle wetenschappelijke bronnen beweren met zekerheid dat muggen onmogelijk aids kunnen overdragen.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heb je ook een reden of bron om zo denigrerend te doen?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() HIV-besmetting wordt niet overgebracht via:
Bloedafgifte. Steken van muggen of andere insecten. Niezen of hoesten. Aanraken, aaien of sociaal kussen van een geïnfecteerd persoon. Urine of zweet van een geïnfecteerde. Toiletten, sauna's, douches of zwembaden. Gemeenschappelijk gebruik van handdoeken of kleren. Gedeeld gebruik van eet- of drinkgerei. bron: http://www.wvc.vlaanderen.be/infecti...4/HIV_AIDS.htm Niet door dieren (bijvoorbeeld insecten) Insecten en andere bijtende dieren worden nogal eens verdacht van het overbrengen van HIV. Dat is niet mogelijk. Als een mug prikt neemt hij een heel klein beetje bloed af. De hoeveelheid is niet genoeg om iemand te kunnen besmetten. Als een mug vervolgýns ook nog iemand anders prikt, wordt er geen bloed uitgewisseld. Dit is dus een tweede reden waarom overdracht niet mogelijk is. Bij dieren komen wel virusinfecties voor die op AIDS lijken, maar ze zijn beslist niet hetzelfde en kunnen echt geen AIDS bij mensen veroorzaken. bron: http://www.e-gezondheid.be/guide/article_3993_888.htm
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 11 oktober 2004 om 11:35. |
![]() |
![]() |