![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Schepen
|
![]() Ik heb het duidingsprogramma 'De afspraak' van maandag 16/11 bekeken en ik moet eerlijk gezegd walgen van enkele fragmenten:
Vanaf minuut 19:37 komt er een straathoekwerker aan het woord. Citaat:
Wat dan met hun dubbele identiteit? Als ze een probleem hebben met hun identiteit, laat hen dan kiezen hé. Nee, ze eten liever van 2 walletjes en behouden liever hun dubbele nationaliteit. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu is het wel de moment om te beweren dat alles hun eigen schuld is.
Anders heeft men geen respect voor de slachtoffers en wilt men meteen met moslims samen thee drinken. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er bestaat positieve discriminatie alom. Ze krijgen vaak wat ze niet eens verdienen noch recht op hebben. Veelal willen ze niet werken. Het is makkelijker tot 's middags in bed te liggen, daarna met de kameraden hun triestig lot te beklagen en de maatschappij te gaan haten. Als ze zich niet aanvaard voelen en mislukt, of "ontworteld" (zoals ze zo mooi bewoorden op VRT) waarom doen ze geen poging om zich nuttig te maken. Ze zouden met ngo's bijvoorbeeld kunnen gaan helpen bij de wederopbouw van Syrië of dergelijke. Ik heb geen enkele compassie of begrip voor zo'n losers. Ze hebben kansen genoeg. Alleen zijn het verwende nesten. Probleem is dat hun moeders niks te zeggen hebben. Het is een internhuiselijk opvoedings- en mentaliteitsprobleem en geen maatschappelijk probleem. Ik heb geen compassie |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Waarom moeten wij, autochtonen, steeds met de vinger gewezen worden, met een schuldgevoel opgezadeld worden als het om allochtonen gaat? Ga je mij komen vertellen dat we niet genoeg doen voor hen misschien? Laatst gewijzigd door Leica : 18 november 2015 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Juist, uit respect voor de slachtoffers. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat alle slecht van de wereld het gevolg is van socio-economische factoren, is zo'n mantra van de linkse kerk.
Die mantra wordt ook herhaaldelijk beleden en bezongen in onderwijsinstellingen zoals deze waar sociale aksidenten opgeleid worden. Het is een zware belediging voor vele kansarme en arme mensen die hun best doen om gewoon te werken en vooruit te komen in het leven, zonder daarom een dief of een gangster/terrorist te worden. Laat me natuurlijk wel verduidelijken, voor alle zekerheid, dat dit niet betekent dat er geen werk gemaakt moet worden van armoedebestrijding; of van het wegwerken van kansarmoede. Dat daar zelfs veel werk van gemaakt moet worden, en liefst op een intelligente manier (leer ze vissen, in plaats van hen vis te geven ...), ondervind ik dagelijks in de centrum-rechtse partij waarvan ik lid ben. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Maar wat dat nu zo zielig is , dat mensen generaties die heel hun leven gewroet hebben in een hoek geduwd worden , en bekijkt worden als het slechte volk. Dit kweekt ook ergens haat .
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kerel op straat klampte de filmploeg aan. De man begon meteen over het feit dat hij nergens een job kreeg. Dat weet hij uiteraard aan racisme. Het feit dat hij alcohol en drugsverslaafd was, deed blijkbaar niks terzake. Wentelen in zelfbeklag, DAT is wat die gasten doen. Liever lui dan moe en dan maar de racisme kaart trekken om de schuld niet bij zichzelf te moeten zoeken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De radicalisering is in de ganse wereld bezig met terreur in circa 35 landen.
Heeft bitter weinig te maken met socio-economische realiteit in Molenbeek dus. 99,99% van de radicalen weet Molenbeek niet eens liggen.
#12 |
|
![]() De reactie was nochtans inhoudelijk. Ik weet dat alles wat nu 'n beetje naar links ruikt, uit respect voor de slachtoffers, puur vergif is.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij worden geweigerd in de scholen en krijgen geen kansen. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Dit soort van nonsense is toch echt niet meer te doen. Dit zijn gewoon criminelen van het laagste soort. Dit heeft geen fluit te maken met welk geloof dan ook en ik ben het zo beu om die linkse kwakkels te lezen. Houd er toch eens mee op om de "samenleving" de schuld te geven van elk wangedrag van iemand die beweert moslim te zijn.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het heeft wél te maken met hun geloof. Ook dat is een linkse kwakkel, beste Sato. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg is dit de dagdagelijkse realiteit.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die socio-economische realiteit hebben ze in de meeste gevallen aan zichzelf en aan hun ouders te danken.
Welvaart krijg je door te werken, niet door te bidden.