![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Er vallen lijken uit de kast. Nu het bijna te laat is, kan dat geen kwaad meer.
"BEWIJS IRAAKS KERNWAPENPROGRAMMA VALS" �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* De VS geven toe dat de zogenaamde bewijzen over het Iraaks kernwapen- programma vals waren. Begin februari pakte minister van Buitenlandse Zaken Colin Powell in de Veiligheidsraad uit met documenten die het ultieme bewijs moesten zijn dat Irak werkt aan een kernbom. Vorige week noemde wapeninspecteur ElBaradei dat bewijs vals. Powell bevestigt nu dat de documenten vervalst waren. Maar we handelden te goeder trouw, zegt hij. Het gaat om brieven tussen Iraakse functionarissen en beleidsmakers uit Niger, in Afrika. Daaruit zou blijken dat Bagdad materi- aal wilde om kernwapens te produceren. bron: vrt tt 14/3/03
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Heb je een link naar een artikel op het internet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
pagina 101
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Zulke zaken vind ik dus schandalig he, alle middelen zijn goed om een oorlog te rechtvaardigen! Dat de Amerikaanse bevolking dit soort zaken maar normaal vind en dat zij niet wakker worden begrijp ik al helemaal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Ik vraag me trouwens af of dit wel in de amerikaanse media gaat getoond worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het bewijst maar weer eens het simplisme waarmee de VS de wereld beschouwen: zij zijn de goeien, wie tegenspreekt is de slechte en de Europeanen zitten daar wat tussen en moeten met wat leugens gepaaid worden. Het zijn dan nog doorzichtige leugens maar het maakt toch niet uit want ze staan al klaar om binnen te vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelukkig staat daar tegenover de eerlijke, rechtlijnige pacifistische belgische regering waar wij zo trots op zijn, geruggesteund door onze eerbare altijd neutrale, objectieve media....
![]()
![]() |
#12 |
|
![]() Dit zal de NATO nog verder verzieken. En als atlantist spijt mij dat. Maar als de Amerikanen onze vriendschap misbruiken, moeten we daar conclusies uit durven trekken.
![]() |
#13 |
|
![]()
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() De zogenaamde 'bewijslast' tegen Irak was al zwak om te beginnen, als het nu nog vals is....
![]() Misschien moet de VS wel eens een lesje geleerd worden door de rest van de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op militaire wijze kunnen wij de Yanks niet treffen. Alleen door economische boycot. Ik bereid daar een tropic over voor. |
|
![]() |
![]() |