![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Mocht u uw huis eenkleurig schilderen , welke kleur ziu u dan kiezen ?? | |||
wit |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
zwart |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
bruin |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
oranje |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
rood |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
roos |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
blauw |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
paars |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
gemixt |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
i don't care |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
m'n buren kunnen hun zak opblazen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
geel |
![]() ![]() ![]() |
3 | 60,00% |
GROEN |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
cyaan |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
bla bla |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
broodje pindakaas |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
hiiiihaaaa |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Nou dan , goudkleurig !!!! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
I'm very fine , thank you !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Euh .... , geen idee !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hln.be/bizar/video-man-v...j-mee~af2c530e
Nou , wie zijn zij om te bepalen welke kleur iemand leuk vindt ?? Mocht u uw huis eenkleurig schilderen , welke kleur zou u dan kiezen ?? Ik , GROEN , uit pure sympathie voor deze partij ![]() En wat als uw buren niet akkoord gaan en eventueel klacht neerleggen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wit, is een aangewezen kleur als het op isolatie aankomt. Het straalt het minste warmte van binnenuit weg, en weerkaatst de meeste warmte van buitenuit.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik woonde ooit in een oker geel huis met paarse raamkozijnen. Mooie, leerzame, productieve tijd.
Laatst gewijzigd door Bach : 5 maart 2019 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Of de warmte die je binnen produceert beter vastgehouden wordt door je muren aan de binnenkant wit te verven heb ik nog niet gehoord. Misschien als het 'stralingswarmte' betreft? Men creëert 'massa' aan de binnenkant juist om de warmte daarin op te slaan. Dan wordt ze traag terug afgegeven wat aangenamer is. Dus waarom zou je dan willen verhinderen dat de muren warmte opnemen door ze wit te verven (voor zover dat een echt verschil maakt in de praktijk)? Laatst gewijzigd door Bach : 5 maart 2019 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de zomer in 't wit, in de winter in 't zwart dan maar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moet kunnen, het is een alleenstaande woning
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
In een rechtse wereld is het recht om de aarde te beschijten koopbaar. In een linkse wereld heeft iedereen er evenveel recht toe. Voor zover we de zaken tot die simplistische links rechts relatie kunnen reduceren. Laatst gewijzigd door Bach : 5 maart 2019 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jinnih Beels heeft gelijk als ze zegt dat het kartel nooit een kans had. Laatst gewijzigd door Anna List : 5 maart 2019 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de woestijn dragen ze ook bijna allemaal witte 'kleren'. Witte wagen beter dan een zwarte doodskist?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
En dan heb ik zoiets van...als het niet eerlijk kan dan doe ik niet mee. Laatst gewijzigd door Bach : 5 maart 2019 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bach : 5 maart 2019 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms zijn er wel landschapselementen die de persoonlijke vrijheid terecht mogen inperken.
Je kent zo van die typische dorpjes (meestal dus in het buitenland) of oude stadskernen waar soms andere dingen lelijk zouden vloeken. Toch moet een zeker vorm van vrijheid de regel zijn. Ik heb me laten vertellen dat in Henegouwen er zeer strikte regels zijn voor de kleur van de bakstenen. De vorm van het huis maakt vaak niet uit, maar de kleur moet deze van de streek zijn. In realiteit .... komen alleen de kleuren van de lokale producenten door de keuring. Het zou zelfs zo ver gaan dat als de ambtenaar geen zekerheid heeft over de oorsprong van de steen, hij toch zegt dat de kleur afgekeurd is. Komt men af later met exact dezelfde steen, maar met de bestelbond, dan "geeft de ambtenaar toe dat hij zich vergiste, en geeft hij zijn stempel". In de verkaveling waar ik vroeger woonde, mochten geen ondergrondse garages aan de woningen gebouwd worden. Waarom, god mag het weten. Nu, ik wou zoiets toch niet aan mijn kot, maar als ik de verkavelingsvoorwaarden las, vroeg ik me af welke politieke uil van een schepen zoiets beslist had.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over ruimtelijke ordening.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pillen vergeten te nemen?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |