![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Bart De Wever was klaar om te schakelen met zijn Vlaamse formatie, maar drukte onverwacht op de pauzeknop. Die bocht maakt duidelijk dat de N-VA zich niet zal terugtrekken achter de muren van Vlaanderen. De Vlaams-nationalisten willen er ook federaal bij zijn, en de historische kans op confederalisme niet zomaar uit handen geven.
BRON Bart lijkt de pedalen kwijt. In 2015 klonk het nog overtuigend tegen Van Grieken: 'Als u morgen een resolutie indient dat de zon schijnt, dan zal ik nog niet meestemmen, dan bent u ineens gerust. Alles wat u aanraakt, verandert in lood.' Terwijl Bart Vlaams Belang vandaag als een serieuze gesprekspartner beschouwt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Helemaal niet. Bart probeert de rechterzijde van zijn partij af te schermen samen met luitenant Theo. Er gaat gewoon een fed regering gemaakt MET de NV-A ZONDER confederalisme ZONDER ingrijpende maatregelen tegen illegale migratie en ZONDER een adequaat legaal migratiebeleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Edit: Elke politieke partij in Belgie zou blij zijn met het resultaat van de NVA. Laatst gewijzigd door XenApp : 7 juli 2019 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() N-VA verloor op 26 mei één op vier kiezers. Dat is gigantisch. Doordat ze Vlaams incontournable zijn, is de N-VA in staat om het beenhard te spelen als ze willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Ik had het over het afschermen van de rechterzijde voor de schijn. NVA gaat uiteraard hun verkiezingspraat links laten liggen en plat op de buik gaan.
Door nu weer wat harde praat te debiteren bereiden ze 2024 al voor. "Jamaar, we hebben destijds het geprobeerd. De anderen wilden niet en we zijn maar meegegaan om toch enkele van onze punten door te drukken (die in de verste verte niets te maken hebben met onze strijdpunten)" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Stelt PS dictatoriaal niets met de NVA te maken te willen hebben (federaal)en stellen (regionaal) de rest pruts partijtjes waar ook nog maar alleen hun omgekocht kiesvee voor kiest, de CD&V, open VLD en sp.a dan ook weer dictatoriaal dat ze met VB niets te maken willen hebben. Dus >>> Nieuwe verkiezingen met voor bereiding ondertekende erkenning van de aan de verkiezing deelnemende partijen >> dat ze zullen samen werken om een regering samen te stellen >> naar gelang de bevolking de keuze maakt. Zonder de bekentenis moet de rechtbank hen simpel weg van de verkiezingen lijst verwijderen. = gedaan met kleuterklas gedrag >>> ik wil niet…..en stop vooral dat ondemocratisch cordon gedoe Dat de NVA nu eens het been stijf houd vind ik fantastisch!!!! Dit is niets meer dan wat SP al decennia doen om hun wil op te dringen. Waarom zou de grootste partij van mensen die leven op Vlaamse bodem dat dan niet mogen ..." hun wil opdringen" Met het immense grote verschil dat NVA bewees wel te wil dialogeren en zelfs wil besturen met links >>> zie Antwerpen bv.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 7 juli 2019 om 05:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Nu verkeren de traditionele partijen nog in de ontkenningsfase en na verloop van tijd zal de realiteit en de noodzaak tot veranderingen doordringen. Als het zover is, komt hij met zijn plannen voor een nieuwe staatshervorming. En als de onderhandelingen helemaal vast lopen ,dan is nieuwe verkiezingen de laatste mogelijkheid. Daarom ,,komt tijd komt raad ,zo is het in België al jaren gegaan. Laatst gewijzigd door cato : 7 juli 2019 om 06:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() De N-VA is de enige rechts nationalistische partij in Vlaanderen die kan regeren.
Het VB is te extremistisch en voor velen onaanvaardbaar. De andere partijen zijn te links ,te Belgicistisch en te internationalistisch. Daarom de N-VA heeft alle kansen om een grote partij te blijven en weer groter te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij hier beschrijft is juridisch totaal onmogelijk. Het is trouwens een institutionele staatsgreep, die het parlement buiten spel zet ten voordele van een particratie die je voor de verkiezingen al de macht laat verdelen. En je drijft het zo extreem ver om de democratie helemaal op te heffen door te verwachten dat rechters een partij die dat diktaat weigert van deelname aan verkiezingen moeten uitsluiten... De communistische heilstaten werken min of meer hoe jij beschrijft, daar pas ik liever voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat noemt men taktiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens een wielerwedstrijd in 2018 kwam Pietje als eerste aan.
Hij reed exact 4 uur 20 minuten en 30,65 seconden over de trip. Tijdens dezelfde wielerwedstrijd in 2019 kwam Pietje weer als eerste aan. Hij reed exact 4 uur 30 minuten en 35,31 seconden over dezelfde trip als het jaar voordien. Rara, wie was de winnaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. de bocht ? de congé royalement payé zal u bedoelen ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |