![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Coronatijd
Evelyne Boone van VTM wordt gekust door een knappe man en zegt "Bedankt" tegen deze playboy ![]() https://www.youtube.com/watch?v=4R3-s5KakaE Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 maart 2020 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...heid~aa27a105/
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 15 maart 2020 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar waarom voelde ze zich gevleid, bloosde ze en zei ze bedankt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs voor een VTM-journaliste.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij heeft zijn papier gekregen waarop staat dat hij het land moet verlaten en loopt al terug op straat.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en op de foto ziet hij er alleszins niet uit als een door de oorlog verteerde sukkelaar.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vraag mij steeds of er echt geen bewakers bij zijn bij die de mensen (reporters) die de reportages brengen om die mensen hun veiligheid een beetje te kunnen garanderen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 maart 2020 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je mij drie kwart van de kostprijs van een huis cadeau doet, dan zou ik ook rondlopen en iedereen kussen uit dankbaarheid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het idiote figuur dat naast haar staat daarentegen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 maart 2020 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Raar ... ik herinner mij een incident met omroepster Bieke Ilegems tijdens een nieuwsuitzending door regionale zender ATV waarbij ene Ahmed Azuz van Sharia4Belgium de uitzending verstoorde en met een Palestijnse vlag stond te zwaaien. Als je daar echter iets van wil terugvinden op tinternet moet je al heel goede search skills hebben. Ik vond er alleszins niets over terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20150130_01501993 Incident met Palestijnse vlag In december 2003 verstoorde Ahmed Azzuz van de Arabische-Europese Liga (AEL) een nieuwsuitzending van de regionale televisiezender ATV. Kort na het begin van de nieuwsuitzending om 18.30 uur verscheen Azzuz achter presentatrice Bieke Ilegems in beeld met een Palestijnse vlag. De actie kaderde in de herdenking van de eerste Palestijnse Intifada. Volgens de AEL bracht de regionale zender ‘de betrekkingen die Antwerpen nog steeds onderhoudt met de koloniale terroristische staat Israël positief in beeld.’ Medestanders drongen wat later de TerZake-studio binnen om hetzelfde te doen. Door enkele ingrepen van de regisseur kwamen ze niet in beeld. Azzuz werd na zijn interventie administratief opgepakt wegens het verstoren van de orde. ‘Ik kon bij ATV zomaar binnenwandelen, heb de presentatrice achteraf vriendelijk bedankt en ben daarna weggewandeld’, zei Azzuz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen zijn links en open grenzen minded omdat ze allemaal luidop fantaseren over alpha-mannen uit den vreemde die hun stevig en brutaal komen penetreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
atv? ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergelijk eens bvb Google met Bing. ![]()
![]() |