![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Charles Michel heeft als toenmalig premier van België meerdere pogingen gedaan om de lidstaten op één lijn te krijgen, maar wonder boven wonder mislukte de Belg.
Citaat:
Tes wried niewoar! Dat wordt betaald gelijk koningen en dat slaagt er niet eens in om dat volmaakt nutteloos onding af te schaffen. Goed wetend dat tachtig procent van de Europese belastingbetalers die hen betalen van die miserie af willen. Europa lijdt aan dezelfde ziekte als België. WAAR-DE-LOZE poenpakkers Democratie? SNOL!
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 maart 2021 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet morgen om 6 uur beginnen werken. Hoe moet ik dat nu klaarspelen met mijn wekker ? Ik gebruik tegenwoordig de smartphone. Gaat die vanzelf het uur veranderen, als ik het alarm op 4 uur zet om welk 4 uur ga ik dan gewekt worden ? Mijn niet wiskundig brein kraakt uit zijn voegen.
![]()
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb 1 vraag bij dat geknoei met de uurwerken. WIE heeft er belang bij. Mijn ervaring leert mij dat de politiek niets laat bestaan waar niemand van de eigen kaste (het concubinaat van macht en kapitaal) geen voordeel bij heeft.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is meer aan de hand met de EU.
De onmacht, onbekwaamheid, en het absolute gebrek aan democratie van deze schandelijk zwaar betaalde bende wordt niet alleen bewezen door een overbodige bagatel die niet afgeschaft geraakt, ook de aanpak van de coronacrisis en het vaccindebacle bewijst de verregaande onbekwaamheid van de postjesjagende zetelzitters in de EU. De EU lijdt aan dezelfde ziekte als België. De gebuisde Belgische ex.premier die voorzitter is van de Europese raad bevestigt dat plaatje.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De EU laat ook hier een grote steek vallen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons vooral hopen op een blijvende zomertijd. Liever wat langer licht en anders wordt het in de zomer al tegen 3u snachts weer licht.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat België betreft is het wel wat moeilijk. Ietsjes meer dan helft is voorstander van wintertijd, de andere helft van zomertijd. Maar de kans is groot dat het zomertijd zal blijven om geen verschil te hebben met de andere landen in de EU.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is de European Council die dwarsligt. Het beslissend orgaan van de EU, waar de individuele lidstaten zetelen, die telkens weer, om de één of andere kut nationalistische reden, de beslissingsvorming in de weg staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgisch nationalisme goed. Ander nationalisme slecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 27 maart 2021 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed plan. Dan duurt de pandemie één uur minder lang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 maart 2021 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pffff
![]()
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN