![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theo Francken: Gangmaker van @openvld , je weet wel dat talentenprogramma van de links-liberalen, ze kreeg gisteren haar diploma. 10/10 voor het examen hatespeech. Een groot talent, niveau Verhofstadt en De Gucht. Lachaert:
Ah bon nu is zij plots het slachtoffer. ???? Heeft ze die tweet verwijderd omdat ze van mening is veranderd of omdat het moest van u? Dus als je jong, vrouw en zwanger zijt, mag je zulke uitspraken doen. Of begrijp ik dat verkeerd? Die verontschuldigingen zijn zeker niet gemeend, hetgeen ze schreef over de mensen van het VB wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze mag niet vrijuit spreken of wat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zeg, wat flauw van de Lafchaert dat hij er niet bijzegt waarom ze zich verontschuldigde of moest verontschuldigen.
Want nu snappen sommige mensen het niet. Misschien niet bij de VLD? Of misschien wel, maar iedereen mag zich na een uitspraak ook verontschuldigen. Da's allemaal nogal moeilijk voor simpele geesten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij een partijvoorzitter die andersdenkenden de raad gaf hun aders door te snijden en om hem een blowjob te geven. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 juni 2022 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp de uitspraak niet. Je zou juist denken dat het Vlaams Belang voor abortus is omdat hun ouders zulke vermeende monsters op de wereld gezet hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Omdat ze van een andere mening zijn dan de grote hoop? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik herinner mij een partijvoorzitter die zichzelf verzoop.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe lang is het al geleden dat deze ganse kwestie,bijna een half levenswerk van verschillende parlementairen van een vorige generatie (die ondertussen al bijna allemaal overleden zijn) geregeld is,en dat in eigenlijk vrij duidelijke,afgelijnde wetgeving?
Welnu,het is niet omdat in zekere andere naties ze er in geslaagd zijn er zo een hoop rommel van te maken,dat men hier persé weer moet zitten die discussie van een KWART EEUW GELEDEN opnieuw te voeren of,erger nog, in de wetgeving te gaan klooien. Er is ANDER,DRINGENDER werk,er zijn tientallen stuks andere wetgeving op federaal niveau die ,bij hoogdringendheid,eens aan een revisie toe zijn omdat ze onze maatschappij SLOPEN...(te beginnen met het "pensioendossier") Maar ik weet het,emo-trutterij ,dat begrijpen de meesten van onze execellenties nog,SERIEUZE zaken (wetenschap,economie-boekhouding,systematische aanpak -) gaat VER boven hun petje en is saai.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 16 juli 2022 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik lees hoeveel energie daar al in gestoken is ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele reden om zich te verontschuldigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwakke reactie van de voorzitter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Natuurlijk zijn Vlaams Belangers tegen abortus. Hun ouders zouden namelijk onmiddellijk abortus gepleegd hebben, moesten ze op voorhand geweten hebben wat voor degoutante monsters hun kinderen zouden zijn.” Het is dit soort haatspraak dat minister van Justitie Vincent Van Quickenborne voor de strafrechter wil krijgen. Maar ook als die komt van een partijgenoot van hem, namelijk Soetkin Jehaes? Zij is momenteel namelijk raadgever Europese en internationale betrekkingen op het kabinet van Vlaams minister van Mobiliteit Lydia Peeters (Open Vld).
Proper. De aard van het beest komt boven.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |