![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet bekennen, ik had van David Rosenberg voor deze avond nog nooit gehoord, en ik weet buiten wat er vandaag over gezegd wordt, niets van.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/06...-belang-in-an/ Michael Freilich, ook een excuus-jood maar nu van een andere partaai, mag zijn licht laten schijnen over deze politieke zet van het Blok, vlak voor de volgende, zeer belangrijke, verkiezingen. Dit heeft de beste man te zeggen; N-VA-Kamerlid Michael Freilich reageert verbaasd. Hij zegt zich "ernstige vragen" te stellen over de motieven van Vlaams Belang. "Het lijkt erop dat zij politiek gewin zoeken zonder substantiële acties te ondernemen." Freilich reageert "verbaasd." Ik vraag mij af waarom hij verbaasd is. Is dat omdat iemand van het VB ooit zou gezegd hebben dat ze die rosenberg niet op de lijst zouden zetten, terwijl ze het nu TOCH doen? Of omdat een politieke partij iets doet om politiek gewin uit te halen (substantiële acties ondernemen of niet, acties VOLGEN altijd uit gewin want geen macht is geen acties.) In essesntie zegt freilich dus; jullie zijn machteloos maar doen er ook niets mee. Hij gaat verder; Freilich spreekt tegen dat de Joodse gemeenschap in Antwerpen zich onveilig voelt. "Dankzij de aanzienlijke inspanningen van zowel het stadsbestuur als de burgemeester (N-VA-voorzitter Bart De Wever, red.), en mede door mijn aandringen op federale steun, zijn er de afgelopen jaren geen significante incidenten gemeld", zegt hij. Hier zegt hij, aangezien er niet elke dag doden vallen nav religieus geweld; alles kaat koet... Ten laatste; Freilich vindt het "onaanvaardbaar" dat Vlaams Belang figuren als Dries Van Langenhove blijft steunen en loven, "terwijl die op sociale media voortdurend Joden openlijk demoniseert". Hier trekt freilich de guilt by association schuif nog even open. Slaat nergens op. Al bij al een povere tussenkomst van freilich dus... Wat vind u van de aanstelling van rosenberg? Goede zet of te doorzichtig?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 21 juni 2024 om 23:09. Reden: Verder typen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VB gaat wiet legaliseren.
Als de Heilige Maagd Maria dat maar goedvindt!
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 juni 2024 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De reeds gevestigde excuus-jood reageeert venijnig op de nieuw aangevoerde excuus-jood.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Dat heeft OOK niets met het onderwerp te maken, en is toch waar. Daarnaast, I could not care less wat het vb, de nva en zijne grote leider, het politiek kaasrandje dat de ovld is geworden, of wie dan ook denkt mij te moeten zeggen over wiet. Ik luister toch niet. Ik en ik alleen beslis wat er niet en wat er wél in mijn lijf gaat. Punt.
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik in het VB iets te zeggen had, zou ik ook Marokkanen, Turken, Congolezen, Armeniërs etc. op mijn lijsten zetten.
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Maar uiteindelijk zullen ze dat toch doen voor stemmenwinst. Gaat dat laatste hiermee ook lukken? Dat is de vraag.
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een antisemitische Jood. Je weet wel, al die onnozele zever.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat we ons wel kunnen indenken is dat het steeds moeilijker wordt van het VB te associëren met Hitler. Tot grote spijt van de anti-Vlamingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joden zijn weer een beetje boos...
Deze keer is de ex-woordvoerder van een joodse belangenvereniging boos op een andere jood.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Rosenberg zat in de serie Shalom Allemaal op Play4. Zijn vader Henri ook trouwens. Dat is een advocaat.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een grote tegenvaller op dit punt was het buitengooien van de AfD door het RN omwille van het minimaliseren van de SS-misdaden.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is goed voor Bart ,als zal blijken dat hij het VB zal nodig hebben om burgemeester van Antwerpen te kunnen blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |