![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez jongens, ik begrijp dat niet. Dat kan toch niet.
Het probleem zou zijn dat de heel rijken niet genoeg zouden bijdragen. Dus te kort samengevat: Rousseau: wie 5 mio geld verdient buiten het arbeidscircuit, moet daarop (meer) betalen (dan nu). Bouchze: neen, die gaat niet (meer) betalen (dan nu). En daarop zou men geen vergelijk kunnen vinden???? Er zit andere stront aan de knikker. De Wever zwijgt, want hij is de formateur, en die zwijgt zeker tot aan zijn ontslag. Maar de onderhandelaars van de Betrokkenen (les engagés) en CD&V, die zouden toch hun mond kunnen opendoen???
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat woord "eerlijk" snap ik ook niet.
Ik heb een vriend die veel veel rijker is dan ik. Maar stinkend rijk is die. Ik laat gerust toe dat hij mij eens meer trakteert dan ik hem. Zo van: hij betaalt het eerste rondje, ik het tweede, en hij het derde en dan gaan we naar huis. Hij noch ik balen daarvan. Het valt binnen de normen van onze eerlijkheid. Maar toch geen tien keer na mekaar op een avondje, dat hij dus alles zou betalen en ik niks, of maar een keer. Dat valt niet binnen mijn gedacht van eerlijkheid. (da's niet waar hoor, die vriend is fictief ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een beeld zegt meer dan duizend woorden.
![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg jij dan even uit wat er niet begrepen wordt?
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bouchez die jaloers is op de sportsletsen van de Connard ?
Wie zal het zeggen... t zijn alle twee strand jeanetten, de ene frequenteert Nieuwpoort de andere loopt wel eens los in Knokke. Heeft den ene geen rondeke gegeven in t Hemelrijk en den andere wel... ik zou het echt niet weten Schoof ik zou zeggen schijn uw deskundig licht eens over deze materie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De onderhandelingsnota is opgesteld door De Wever. Dus er is een probleem tussen de copains Rousseau en De Wever
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 november 2024 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar hebben ze zo'n rugby scrum gedaan en de Rousseau heeft het onderspit gedolven en is "eruit geduwd".
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn vier partijen pro de onderhandelinsnota en één is er plotseling volledig tegen terwijl ze eerst pro waren. Conclusie: het is de schuld van Bouchez. ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ma, ze fokke me mij."
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal een echte rijke NOOIT doen. Die zal geen EURO te veel betalen. Integendeel die is terwijl jij een bestelling doet al bezig met rekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In democratie moet het zwaartepunt liggen bij de meerderheid Elke partij heeft in zijn DNA een zwaartepunt links,centrum, rechts De kiezer bepaald het gewicht en zo is een partij in het democratische geheel een deelzwaartepunt. Met zijn gewicht en richting N-VA is de grootste partij van België en heeft zijn gewicht mee en drukt op de rechterkant Vbl is de tweede grootste partij en zit ook rechts van de hefboom Mr is de derde partij in België Samen zijn die drie partijen goed voor 62 zetels van de 150 Maar men schrapt de 20 zetels van VBL In het hoofd van vooruit verdwijnt hiermee het democratische gewicht van de ongeveer 1 miljoen mensen En schat vooruit hun eigen gewicht op de democratische hefboom hoger in dan dat de bevolking heeft toegewezen In het hoofd van MR en N-VA is de partij VBL weg. Maar niet het gewicht op hefboom. De bijna 1 miljoen stemmers verdienen respect en democratische medezeggenschap op de hefboom En dat is het conflict die nu speelt Oplossing Gedoogbeleid van VBL federaal Cordon blijft bestaan en de democratische verhoudingen zijn gerespecteerd
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 6 november 2024 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar 't was toch een mooie poging vanwege de forumwoordvoerder van N-VA nietwaar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij verwacht geen uitleg van mij.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |