![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp dat verhaal. Echter vraag ik me af op welke basis men aan deze man asiel heeft verleend. Hij (blijkbaar niet zijn broers of zussen) beweert dat hij geen toekomst had in Afghanistan.
Dat is inderdaad goed mogelijk maar als we aan iedereen die vindt dat hij in zijn eigen land geen toekomst heeft asiel gaan verlenen dan zijn we nog niet aan de nieuwe patatjes....Op welke basis werd aan deze man asiel verleend ? Dat vraag ik me dan wel af ?? De lijst met mensen die in hun land weinig toekomst hebben is sowieso oneindig ![]() Idris: “Op m’n zestiende vertrok ik samen met m’n broer vanuit Afghanistan naar Europa. Mijn vader had ons ingeprent dat we naar België moesten. Daar konden we een toekomst vinden, geloofde hij. Idris belandt uiteindelijk in België. Hij krijgt er asiel en gaat in Gent wonen. En dan het volgende ; Ik heb het goed hier, maar mijn familie is het stukje dat ontbreekt. Ik hoop dat mijn broers en zussen via gezinshereniging naar hier kunnen komen, maar ik weet niet hoe haalbaar dat is. https://www.demorgen.be/nieuws/vaak-...heid~b0a124a0/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 december 2024 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed om weten ...de ambassades kunnen dus stoppen om legale visa te verlenen. Waar gaan we die allemaal te slapen leggen vraag ik me af ? ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 december 2024 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Den Idris is één van de vele ambassadeurs van de multiculturele verrijking. Als dat geen belangrijk ambt is...
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De logica ontgaat me. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als er een lidstaat tegenpruttelt (Hongarije of Polen bijvoorbeeld) zijn het nazi's.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan verschillende Europese binnengrenzen waar politiebewaking is opgesteld zoals bvb aan de Italiaans-Franse grens wordt het verdrag van Dublin met de voeten getreden. Blijkbaar telt wetgeving enkel wanneer die illegale indringers ten voordele is.