![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig zitten nagenoeg alle krantenartikels achter een betaalmuur.
Dat is voor mij geen probleem, de krant beslist zelf welke artikels ze gratis aanbieden en welke niet. Ik heb alleen een probleem met de werkwijze van tegenwoordig. Ik klik op een artikel en krijg een pop-up "Dit artikel lezen? Log in of maak een gratis account om dit artikel te lezen." Als je dan inlogt krijg je de keuze tussen allerlei betalende abonnement opties. De optie "Log in om dit artikel te lezen" klopt dus van geen kanten. Er zou moeten staan: "Log in om een betalend abonnement te nemen en dit artikel te lezen." Heerlijk toch; u op een koude maandagmorgen over zo'n dingen druk maken? En nu ga ik mijn koffie verder uitdrinken.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zonder account op linkedin met een gmailadres ingelogd omdat ik een wikipediapagina over iemand wou schrijven en nu geraak ik niet van de linkedinspam af. Na op de knop afmelden te drukken kom ik op een pagina die zegt dat ik me voor de mails heb afgemeld maar de volgende dag zit er toch weer een mail in de mailbox. Dat probleem doet zich met nog bedrijven voor. Als men ze als spam aanduidt verzeilen ze een tijdje in de spamfolder maar meestal duurt het niet lang of ze komen weer bij de gewone mail terecht. Al die Europese regelgeving waardoor ik RSI krijg lijkt niet echt veel te doen. Ik zette ooit mijn addblokker af en verschoot me een ongeluk wat ik zag. Stalking is het.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja großes F ge weet dat ze uw gegevens nodig hebben he, dat is interessanter voor hun advertentie branche en dus om gerichte reclame te sturen als gij inlogt om uw news paper te lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de gewone mail gebruik ik een Telenet-adres en ik moet zeggen: daar krijg ik eigenlijk bijna geen spam op binnen. Maar daar zitten de spam-filter van Telenet en de spam-filter van mijn mail-applicatie wss wel voor iets tussen.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Betalen om prutsartikelen te kunnen lezen en een hoop spam in de bus te krijgen. Jamais!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bibliotheek, papieren krant. Opgelost.
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Per postduif.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vervroegd pensioen?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |