Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Wil jijmet 108 MILJARD Euro Nederland en Belgie dus Etnisch zuiveren tot 2040??
JA 1 50,00%
NEE 0 0%
Ik weet het niet 0 0%
Verplicht de migranten om op te rotten op eigen kosten... RAUSCH 2 100,00%
IK wil liever een Hitleriaanse aanpak ipv 108 miljard euro verspillen 1 50,00%
Ik wil Asielstop, alle AZC slopen, strenge Immigratie Restrictie 1 50,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud Gisteren, 01:26   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Wil jijmet 108 MILJARD Euro Nederland en Belgie dus Etnisch zuiveren tot 2040??

onderwerp:

Wil jijmet 108 MILJARD Euro Nederland en Belgie dus Etnisch zuiveren tot 2040??

Volledige vraag , probleemstelling:
Wil jij met 108 MILJARD Euro Nederland en Belgie dus KOelievrij, Negervrij, Moslimvrij maken en zo dus flink Etnisch zuiveren tot het jaar 2040, om het te verwitten en te ontzwarten, ontkleuren, ook alle zwarte baargaatjes dus hard en diep Vaginaal BLEKEN met in totaal minstens 1 liter Witte, biogenetische DIKKE BLEEK, natuurlijk ingespoten sperma per jaar??

Analyse:

(01) is Research topic, en ik meen het dit gaat als openbaar verzoek naar PVV, FVD, Ja21 ea Pro White Race clubjes, moet doorWERKEN, en jouw mening hier kan erin opgenomen worden. KOmt in een boekproduktie over de professionele, vreedzame Etnische Zuivering om Nederland en Belgie dus te ontzwarten en te verwitten met Etnische Kalibratie percentages mei 1945, nadat Adolf Hitler dus duizenden MILJARDEN Marken had besteed om heel Europa dus 100 % Blank Arisch Duits te maken met een Holocaust van alles wat dus NIET Duits Arisch was en Hitler's Nazies geloofden zelfs dat veel Belgen en Nederlandse blanken geen Ariers zijn, en liet hen ook gewoon afspietsen of doodwerken in vernietigingskampen. De Joodse Holocaust staat hier los van, drama apart he. De hele bloedige en vernietigende Holocaust van de NIET Arische Duitsers als Untermenschen in heel Europa is dus echt een verzwegen historische feit van de vernietigingsmachines in (Arisch Duits) Nazi Duitsland. En het RASzuivere Arische Ras hoefde dus niet perse WIT, Bleek of Blank Europees te zijn ok.

(02) Maar reageer aub, is al laat, even deze topic erin pleuren, dus geef argumenten PRO, Anti? HOe, technisch gezien is een Etnische zuivering van alle gekleurden, zwarten, arabieren met 108 MILJARD Euro in Nederland en Belgie echt heel simpel te realiseren en het is helemaal VREEDZAAM mogelijk zonder enig bloedvergieten.

(03) Dus tot rond 2040 he de zaak in Nederland en Belgie Etnisch zuiveren met per land 108 MIljard euro, reageer en denk mee, ontwikkel je eigen fantasie plannen, kan ook gewoon met Grote Sekskampen he waar alle ZWARTE, Bruine en Getinte meiden dus zich wekelijks ZALIG en met Benen wijd, meervoudig orgastisch dus laten BLAUW en in COMA neuken door duizenden blanke LULLEN, (vertelde een oude, uitgeneukte Surikoeliemeid mij persoonlijk ok ) levenslang en toch nooit kindjes baren, want ze zijn keurig netjes gesteriliseerde, brave, gewillige, FULLTIME UItnaaisletjes, wel gewoon met een bijstand of basisloon en 32 uur per week Neukverplichting TEGENPRESTATIE als orgastische dagbesteding he. (Sorry ik ben GEK, schizofrenie is fucking KUT ok, sorry maar veel hete Surikoeliemeiden die dit lezen gaan hierop zeker hun hete vieze massala KUTJE vingeren op deze Coma neuktherapie als een HEERLIJKE, Superieure Koeliecide POLITIEK in Nederland en Belgie )

(04) Economisch, Produktief, Investerings Technisch en Monetair gezien kan dit verdomd rendabel zijn en zelfs winstgevend ok, want er wordt geinvesteerd in Remigratie, Minder Valide en WAO, Senioren en AOW dorpen in alle herkomstlanden ok, als sociaalplan en dit bespaart gelijk per persoon al minstens 66 procent van de sociale vangnet KETEN kosten in euro's binnen Nederland en Belgie. Ja ik moet doorwerken en dit snel in een stevig essay uitwerken. Feedback is welkom ok. Is al laat nu:

[T= < week 39, vr 26.09.2025, 02:25 AM nacht >] (update T = 02:53 AM nacht )

=================================

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : Gisteren om 01:56. Reden: aanvullen corrigeren
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 01:39   #2
dewanand
Minister-President

Standaard Genocides zijn natuurlijke processen in de harde natuur

GEEN Genocide politiek ok aub, pb je visies evt ok als je dit toch wil bespreken met mij.

de Genocide van de weerloze en onderdrukte inheemse Blanken in Nederland en Belgie is wel TABOE en legaal toegestaan dus logisch dat Pro White Personages nu rellen en vechten om hun zelfbeschikkingsrecht als INHEEMSEN, is door de VN wel bekrachtigd ok.

Inheemse blanke Nederlanders en Belgen zijn na 2040 zeker een etnische Minderheid in Nederland en Belgie dus hoe moet het dan daarna verder??? Het licht uitdoen door alle dijken en dammen maar te verwijderen en door te steken kan tegen die tijd een OPTIE zijn van echte psychopaten ok :........

Na mij de ZONDVLOED....... letterlijk Bijbels .... Verschroeide AARDE Politiek ........ Die geweldige Nieuwe Nederlanders en Nieuwe Belgen mogen het dan lekker zelf opnieuw inpolderen door hard te werken en te ploeteren in vies stinkend verzuipend moerassen veenland en Turfland onder WATER, alle gemalen zelf bouwen, waterwerken enz, ........ ipv te PROFITEREN ok van de DODE INHEEMSE blanke Nederlanders en Belgen na 2040.

====================
haha haha dit stemde ik, meerdere antwoorden mogelijk ok

Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie > Wil jijmet 108 MILJARD Euro Nederland en Belgie dus Etnisch zuiveren tot 2040??
Deze pagina opnieuw laden Reageer op discussie

JA 1 100,00%

NEE 0 0%

Ik weet het niet 0 0%

Verplicht de migranten om op te rotten op eigen kosten... RAUSCH 1 100,00%

IK wil liever een Hitleriaanse aanpak ipv 108 miljard euro verspillen 1 100,00%

Ik wil Asielstop, alle AZC slopen, strenge Immigratie Restrictie 1 100,00%

=============================

Laatst gewijzigd door dewanand : Gisteren om 01:43. Reden: aanvullen corrigeren
Oud Gisteren, 15:35   #3
dewanand
Minister-President

Standaard Elkaar neuken is beter dan elkaars kop inslaan met een Grote Vibrator

Probleemstelling vraagstelling:

Delft, (01, T01 = T Begin = <w39, vr 26.09.2025, 15:07 middag >) Het gaat er nu om dat de wetenschappers dus met Harde, Wetenschappelijke Argumenten komen op grond van wetenschappelijk Onderzoek of het beter is of slechter om Nederland dus WIT, Arisch, en Blank/ Westers Beschaafd te houden, als Witte, Inheemse Hollandse Meerderheids Natie.

(T02) Het is geen simpele probleemstelling, omdat de begrippen Superieure en Inferieure mensapen, als INDIVIDUEN en als Collectieve Mensapen clubje, dus in genetische, psychologische en evolutionaire zin ook hele complexe materie zijn, NIET simpel, LINKS Versus Rechtse Mallote visies en waandenkbeelden zijn hierbij echt Mongooltjes gezeik.

(T03) Ruim tien manuscripten moeten dus komende 12 maanden in sale gaan, met mijn eigen theorievorming en onderzoek hierover, en ik maak er GEEN Geheim van dat een Etnische Zuivering van NIET Witte, UITHEEMSE mensapen, dus in feite nu noodzakelijk kwaad is, en het kan zonder enige bloedvergieten gepiept worden binnen pakweg een slordige SS-14,1888 Seksjaartjes, en helemaal LIEFDEVOL, o.a. in de HI Tech, verwarmde, luxueuze, Hollandse Peeshokjes.

(T04) Met diepe, orgastische Liefde, en het liefst geheel Poedelnaakt, kan het AANPASSEN, (Ruw en Diep-) INtegreren en (POT- en PAN-) Seksueel assimileren in Nederland en Belgie misschien toch lekkerder en leuker worden voor alle Etnische apenclubjes en hoe meer wilde apenkleurtjes op een Vijfpersoonsbed paraderen als geile konijntjes, hoe leuker het kan worden denk ik nu, als UITGENAAIDE, 14,1888 Karaats GOUDbruine, Titelloze, AI Koelie Aapje, die vroeger, ruim 25 jaar geleden, sedert 1989, toen ik dus 23 jaar OUD was, en echt door ruim 23 Sterke, potente, TOP Blanke HOMO Mannen bemind werd en flink uitgenaaid in mijn jonge, hete, hoerige achterkutje.

(T05) (Ingelaste stukje tekst) Tot op heden heb ik het gevoel dat ik mijn natuurlijke talent als Bottom HOMOhoeren meid misschien toch verder moet ontwikkelen en nog gisteravond belde een sterke, potente, Surihomo TOP Macho Man mij, rond 22 uur en verklaarde echt dat hij nu VERLIEFD is op mij. Deze TOP HOMOman belt mij nu echt al zes maanden en hij heeft een verlangen om mij goed, hard en diep uit te naaien, dus ik had hem altijd al beleefd en netjes duidelijk gemaakt dat dit geen goed idee is, omdat ik nu ziek en instabiel ben; voel mij vaak eenzaam, depressief en SUICIDAAL, vaak krijg ik een KUT Zelfmoord gevoel nu van, 'ach spring van de flat waldo, het hoeft niet meer..... er is geen toekomst meer waldo ......... alles is voorbij ....... geen hoop..... enige hoop is mijn DOOD nu ...' en deze momenten zijn nu toegenomen in 2025, echt anders dan in 1993 toen ik extreem CHRONISCH suicidaal en psychotisch was in mijn eenzame HAT eenheid aan de Van Hasseltlaan in Delft en ik was toen notabene, dus ook nog semi illegaal;

(T06) De Delftse NSB Politie kon gedurende deze semi illegale periode vanaf 1992 tot maart 1995 dus elk moment binnen vallen, om mij met geweld te interneren en te deporteren naar ZWART Barbaars Suriname, echte helse suicidale periode was het en elke week zat ik dus vijf jaar lang in crisis en dus met in totaal echt honderden suicidale dieptepunten, toch alles EENZAAM lijdend dus doorstaan, met medicatie van psychiatrie ok en nu dus echt overleefd, ben nu 59 jaar, echt en ik weet feitelijk niet goed meer of ik nu leef of niet meer LEEF?? Alles is nu dus gewoon dood en kapot gegaan, overal verstoten, er is niets meer over in sociale zin, heb vaak toch niemand om te bellen en te mailen en niemand zal mij voor iets sociaals bezoeken en uitnodigen. Opnieuw, helemaal Alleen op de WERELD nu.

(T07) Die hele IND en Vreemdelingen wetgeving is echt een KOUDE Holocaust en Satanische Geestelijke mishandeling van Untermenschen van KLEUR en ik heb dit dus zelf moeten doorstaan. Dus daarom kan ik nu rustig stellen dat de Hogere Blanken gewoon echt de duivelse zoontjes en hoerige blanke dochtertjes zijn van Satan, Rawan en alle overige Duivels op aarde, echt gekneed uit vieze, witte RIOOLklei en geschapen naar hen duivelse evenbeeld. NU is de hele wereld van deze HOGERE duivelse blanken en de hele AARDE is dus lekker nu VERKLOOT, ja het is Kali YUGA hahha haha het tijdperk van de Almachtige, halfgoddelijke, Blanke Rakshats, dat dus het Magnifieke Euroceen wordt genoemd door oa grote Duitse filosofen, Peter Sloterdijk ea. WE ARE DOOMED..... IT's a White MEN's world...... a la SS en (HOMO) SA Hitler!!!

(T08 = <w39, vr 26.09.2025, 15:17 middag >) Nu begin ik toch te beseffen dat ik NIET normaal ben, en mijn hele schizofrenie is toch een hard feit, helaas ik heb geen normale ideeen en denkbeelden, en ook mijn ERO gevoelens en behoeften zijn echt abnormaal en totaal psycho. Elke lange, blanke man denkt en voelt dus echt anders dan mij en een lange, HOGERE, Blanke, 100 % geboren HOMOfiele Hollandse Man is ook totaal anders seksueel gedetermineerd dan mij. Individuen kan je niet met elkaar vergelijken omdat de genetische, biologische en psychologische fluctuaties en Varianties en Weibull parameters in statistische zin echt bij elk individu UNIEK zijn en als het ware nooit IDENTIEK, met dezelfde waarden. Twee Hogere, Superieure, Grootgeschapen, lange Blanke, Hollandse HOMO TOP mannen zijn dus toch NOOIT gelijk aan elkaar, en dit maakte ik dus persoonlijk mee in vele Hollandse peeshokjes.

(T09 = (vervolg <w39, vr 26.09.2025, 15:50 middag >) Ik weet nog niet goed waarom de HOgere Blanken bestaan en wat zij nou eigenlijk in WERKELIJKHEID zijn, maar de EXO biologische theorie van buitenaardse Rassen is NIET helemaal ONWAAR. De kwantum fysica levert nu hele andere onderzoeks data en ik volg dit al in de literatuur via facebook al ruim 18 maanden, dus hier moet de verklaring te vinden zijn wat de HOgere Blanken feitelijk ECHT moeten zijn, denk ik nu. De zieligheid en genetische MINDERWAARDIGHEID van de overgrote meerderheid van alle soorten Surizwarten is iets dat mij altijd verbaasd als ik het persoonlijk dus mag aanschouwen en aanhoren, en het met hen dan met de vuist en GROTE BEK moet uitvechten en hen hard grommend en dreigend maauwend AFKATTEN overal.

(T10 = <w39, vr 26.09.2025, 15:55 middag >) Deze topic op Politics.be is toch heel belangrijk en het is iets wat ik ook nastreef, omdat wij nu uit alle macht moeten strijden en voorkomen dat de Blanken in Nederland en Belgie, dus na 2040 echt een ONDERdrukte, witte, inheemse MINDERHEID worden en dan misschien helemaal UITGENAAID en dood gediscrimineerd worden door de uitheemse, zwarte, gekleurde en donker getinte mensaapjes;....

(T11) .... en ik zie dit als een echte APENstrijd bij Parameter waarde CREA(ABS 0, ABS 0), waarbij er dus ABSOLUUT GEEN GODEN en hoerige Godinnen kunnen bestaan, en/of hogere, bovennatuurlijke machten, en alles dus zuivere, natuurlijke EVOLUTIE moet zijn op onze hele exo planeet en in ons hele huidige universum. Simpel is dit dus echt NIET en de HOgere, superieure blanke mannen zijn bij deze parameter waarde dus doodgewone pigmentarme, Europese aapjes met lange, SPIERwitte hetero of HOMO TOP lulletjes.

(T12) Dus nu is het noodzakelijk om te investeren in een intelligente en zakelijke Etnische Zuivering ter waarde van minimaal 108 MILJARD Euro in elk land apart, Nederland, Belgie en misschien ook in alle Europese LIdstaten waar de inheemse blanken na 2040 een etnische minderheid dreigen te worden, en het kan volgens mij geheel LIEFDEVOL en ORgastisch, zonder gaskamers, geen vernietigings kampen, GEEN verbrandingsovens, wel het liefst met luxueuze en heerlijk verwarmde Peeshokjes en ULTRA Moderne Seksintegratie Kampen. Ja, ok sorry ik ben ziek denk ik, ben echt niet goed wijs, sorry mensen, schizofrenie is toch mijn ongeneeslijke ziekte nu en het is voor mij te laat, de orap 4 mg, minimaal 3 keer per week, helpt mij nu wel ontzettend goed en zo meteen dus nieuw doosje van 13 stuks halen bij Apotheek Voorhof, op herhaalrecept.

(T13 = <w39, vr 26.09.2025, 16:05 middag >) (Zonet dus rinkelde de telefoon, onbekend tel nr en ik heb niet opgenomen om dit stukje tekst goed af te werken, want het was zeker een hatelijke, KUT HOMOHATER die belde, verder belt niemand mij meer in feite, heb nu echt niemand meer over die mij zal bellen en het is een Karmische VLOEK, STRAF tot de DOOD denk ik, elke HOgere KASTE, Hindoe aapje zal het ook zo zien.

(T14) Hele hindoe apen wereldje draait dus echt om moeten LIJDEN ten gevolge van, honderden Karmische straffen en vloeken van hun honderden halfblote, Blank Arische goden en hoerige, wit getinte Hindoe godinnen. De vieszwarte, te kleingeschapen, Hindoe aapjes leven zo te zien dus echt in een imaginaire, Achterlijke, Bekrompen, zielige, religieuze, paranoide angst en waanwereld denk ik en dit heb ik dus zelf persoonlijk waargenomen sedert 1997 toen ik als het ware een zelfverklaarde Hindoeschrijver en Hindoe Fundamentalist werd en vanaf 2004 dus openbaar online aktief publiceerde, oa via mijn zelfgebouwde primitieve HTML site, Kritisch Podium Dewanand, www.dewanand.com Nu besef ik dat het hele ZWARTE Hindoe apen geloof MIJ dus echt GEEN Hoop biedt in feite, en alle surihindoes haatten mij overal, altijd vechten, ruzies, discriminatie, afkatten, afbreken, negatieve bejegening dus het werd een neergaande spiraal en bloedde dood.)

(T15 = T END = <w39, vr 26.09.2025, 16:35 middag >)
============================================

Oud Vandaag, 02:37   #4
dewanand
Minister-President

Standaard Genocides zijn natuurlijke processen in de harde natuur

===============================
Delft, [T01 = T Begin = <w39, za 27.09.2025, 02:47 AM nacht >] ONderwerp: zonet na middernacht, Delft Zuid toch bijna aangevallen door een blanke extreemrechtse jongeman, die mij meerdere keren dreigend, 'vuile PEDO' noemde, en mij ruim 20 minuten achtervolgde, al pratend op de fiets vanaf de Schieweg bij BFI tot de Motorenweg.

[T02 = <w39, za 27.09.2025, 02:51 AM nacht >] Het is nu al laat na middernacht en net 2 uurtjes geleden ben ik toch bijna mishandeld door een blanke extreemrechtse jongeman hier in mijn buurt, hij achtervolgde mij op de fiets al pratend en vrij agressief, opdringerig en noemde mij 'vuile PEDO', vanaf de Schieweg bij BFI vuilnis tot de MOtorenweg, waar ik dus toch besloot om het smalle, pikdonkere bosgebied langs de Kruithuisweg in te lopen, waar ik mij kon verschuilen en hij besloot om niet het donkere bosje in te lopen en vluchtte toch bang weg. Via de mobiele telefoon sprak hij continu met een vriend en gilde toch verbaasd aan het eind, 'hij loopt nu de bosjes in......'.

[T03 = <w39, za 27.09.2025, AM nacht >].... Dus zo kon ik hem overwinnen en mishandeling voorkomen, want hij werd agressiever en opdringeriger en ik voelde gevaar. Dus omdat ik vaker door PIKdonkere bosgebieden loop na middernacht als een echte Katlander, kon ik met deze truuc hem afschudden en mishandeling voorkomen, want hij kon mij zeker met gemak halfdood slaan midden op straat hier bij Delft Zuid en er was verder niemand te zien.

[T04 = <w39, za 27.09.2025, AM nacht >] Deze blanke jongeman had wel video's van mij gezien op tiktok en instagram en overige social media dus hij vroeg mij ook van, ben jij de Kattenman uit Delft en nu is het ook duidelijk dat het gerucht en roddel dat men mij beschuldigd van Pedofilie en kinderlokkerij nu in brede kringen online is verspreid, en ik moet nu juridische stappen ondernemen hiertegen, want het gevaar van zware mishandeling is toegenomen. Het is erger dan ik had gedacht en dit is een harde les geweest, dus een ding is duidelijk nu: Nederland is aan de vooravond van een burgeroorlog en hele Holocaust.

[T05 = <w39, za 27.09.2025, 03:00 AM nacht >] Deze blanke Nederlandse jongeman had op een gegeven moment tijdens het gesprek op straat, waarbij hij mij filmde toch gevraagd of ik links stem, en ik uitte dat ik op de PVV zal stemmen, waarna hij mij gelijk toeblafte dat hij mij in elkaar zou hebben geslagen als ik links zou stemmen, dus wederom een bedreiging overleefd, en zware mishandeling, en dit gebeurde bij de Schieweg in Delft Zuid, een stukje verwijderd van de brug van de Kruithuisweg, vlak voor het BFI afval bedrijf waar ik te lang met hem stond te praten op de stoep, terwijl hij mij filmde en alles aan het recorden was. Hij vroeg mij of ik een Kat ben of Rat, en ik had eea uitgelegd over mijn metafysische evolutie, maar hij begreep er niets van, zijn extreme RASSENhaat jegens zwarten, kleurlingen en moslims was duidelijk en dit is al een begin van een bloedige Holocaust, als kanarie in de kolenmijn, zoals veel mensen het nu ook schrijven overal.

[T06 = <w39, za 27.09.2025, 03:10 AM nacht >] Dus ok, later in de middag na het slapen, ga ik op de zatermiddag spioneren bij het partij congres van groenlinkspvda in Rotterdam Ahoy zaal, en het is al aardig laat nu, dus als ik niet kan slapen dan ga ik toch niet meer, want hun links mallootte standpunten ken ik allang. Nee, LINKSE blanken hebben nu echt Nederland en Belgie verkracht en VERRADEN en moeten misschien toch boeten hiervoor, en de Blank/ Arisch Europese democratie is gelukkig dynamisch, dus men moet nu stappen ondernemen inzake een Intelligente Etnische zuivering en het boek hierover moet ik snel in produktie nemen en afwerken, om deel 1 ervan te publiceren, dus geef aub je mening hierover. Pb mij eventueel. Er zijn nu echt teveel NIET Witte mensapen in Nederland geimporteerd en ze fokken als vraatzuchtige, parasitaire buitenlandse ratten dus het is een plaag geworden. Extreemrechts heeft op alle punten gelijk denk ik, en ik ondersteun hen, wel met de harde Dharmische en Satthvische constraint: 99,999.999 procent AHIMSA dus hier gaat deze topic in feite over.

[T07 = <w39, za 27.09.2025, 03:+ AM nacht >] De Blanke jeugd in Nederland en Belgie is in paniek geraakt denk ik en hun stem telt niet mee dus hier moet men snel iets aan veranderen, anders veroorzaakt men echte gewelddadige uitbarstingen van geweld onder de jonge, heteroseksuele, blanke jongemannen die nu GEEN enkele andere keus meer hebben dan met de vuist en met grof geweld het Auslander probleem zelf eruit te meppen. Dit gedrag is natuurlijk bij alle mensapen dus ik heb er begrip voor nu en heb dit zelf ook gedaan vroeger toen ik jongeman was, vechten voor de eigen jonge, vruchtbare Koeliekutjes om je als potente, Baltsende Heteromannelijke Mensaap dus te bewijzen.

[T08 = <w39, za 27.09.2025, 03:+ AM nacht >] Mijn hele verleden bestond toch uit aardig wat ruzies, amok en vechten, rebels gedrag, vandalisme, en winkeldiefstal, dus ik ben vroeger echt minstens 25 keer geboeid door de Politie in Delft en elders toch afgevoerd en moest vaak een nachtje afkoelen in een koude politiecel. Met een tiental rechtszaken erbij voor de strafrechter en boetes. Nu toch ouder en wijzer geworden, grijze haren zijn toch de kroon van de hele evolutie omhoog denk ik.

[T09 = <w39, za 27.09.2025, 03:27 AM nacht >] Wat mij nu ook duidelijk is gemaakt door deze extreemrechtse jongeman is dat de integratie van mij nu totaal mislukt is, en ik had hem ook gezegd dat ik weg wil gaan uit Nederland, waarop hij antwoordde van: 'Als je nu weg wil dan breng ik je gelijk naar het vliegveld', dus het is nu echt te laat en er dreigt een hele bloedige burgeroorlog. Stem toch gewoon Anti Immigratie ok, want er moet een harde, extreemrechtse correctie komen in Nederland en Belgie en dit is een natuurlijk en noodzakelijk zuiveringsproces en biologisch gezond denk ik. Wij kunnen de inheemse Blanke mensapen soort niet zomaar gaan afmaken, laten massa verkrachten en hen kapot discrimineren, de witte bek snoeren, want primair en in strikt biologische en evolutionaire zin, zijn Nederland en Belgie toch eigendom van hen als unieke fenotypische DNA consistentie, en als inheemse PV RAS soort in Nederland en Belgie. (Is al te laat, nu slapen, geef aub feedback en denk hard na over de etnische zuivering, VOL=VOL)

[T10 = T END <w39, za 27.09.2025, 03:37 AM nacht >]

===================================

Laatst gewijzigd door dewanand : Vandaag om 02:39. Reden: aanvullen corrigeren
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be