![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hey,
Ik merk dat hier veel vlaamse leeuwen verschijnen, zeer goed! Maar soms merk ik daar rode tongetjes en klauwtjes aan... wijst dat niet op enig Belgische zever??? Is de echte leeuw niet de leeuw ZONDER rood??? Of kiezen julie bewust voor een vlaamse leeuw erkend als deel van Belgie? vb: ![]() GrtZ, Maximus |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() ge hebt 2 vlaamse leeuwen
een zwart geel en de andere met rood er bij die met rood erbij is van de vlaamse overheid en die enkel met zwart en geel is van de vlaamse beweging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben voor een onafhankelijk Vlaanderen en ik gebruik de leeuw met rode tong en klauwen(en waarom zou een onafhankelijk Vlaanderen niet kunnen met de rode tong en klauwen versie)
en wel omdat: 1) Ik hem mooier vind 2)Het historisch gezien correct is(Eerst Vlaamse leeuwen hadden rode tongen) 3)Ik vind dat een vlag een zekere uniformiteit moet hebben. Er is maar een versie van de rode tong terwijl ik al 'k-weet-niet-hoeveel zwarte leeuwen heb gezien(de ene al lelijker dan de andere, en sommige trekken helemaal niet op een leeuw)
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Die zoekfunctie werkt hier(in tegenstelling tot andere fora), met google en das niet direct handig als interne zoekmachine voor 1 forum. je kan bv. niet zoeken op topictitel.
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Hey,
Bedankt voor julie uitleg, ik ben nog maar een noobje dus wist ik niets af van de andere diskuties. GrtZ, Maximus |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() De Vlaemsche Liejef, daar wrijf ik mijn gat mee af.
Domme nationalisten toch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik doe mee. want vlaanderen vlagt zegt wijze jan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Een streekvlagje wat ik enkel ken van bij het gemeentehuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||||
|
![]() Citaat:
Laat iedereen toch zwaaien waarmee 'em goesting in heeft. En voor mij maakt het eigelijk niet uit welke leeuw. Het is het beeld dat telt. Toch wil ik wel eens weten waarom de franstaligen niet wilden weten van zwart in hun Haan?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 23 juni 2005 om 22:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |