![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
In article <[email protected]>, [email protected]
says... > > Ik zie links hier graag met de regelmatig zijn gl spuiten op de > blokkers... en nu ???? > Wat doe je met een godsdienst die in vele landen uitdraait op > mensonwaardige behandeling van bepaalde bevolkignsgtroepen ??? > Doen we de ogen dicht ?????? > > > Zolang eenland zijn eigen bevolking uitmoordt, lijkt dat in eerste benadering een souvereine aangelegenheid ttz een binnenlandse aangelegenheid. Voor mijn part hangt Iran zijn homo-Iraniërs op, dat is hun recht en conform hun Wet. Als een buitenlander actief zijn homo-zijn wil beleven in Iran, dan moet hij beseffen dat hij ook onderworpen is aan die Wet vanaf het moment dat hij poot op Iraanse bodem zet. Staat de Iraanse houding niet aan, dan heeft iedereen de vrijheid en het recht met hen geen contact te willen, geen zaken mee te doen, enz. Als echter dat land andere landen begint te intimideren, hun levensvisie op gaat dringen, te chanteren of aan te vallen, dan is de reactie begrepen tussen twee extremen: de struisvogelpolitiek of het actief stoppen van die expansie- drift. Er kan een uitzondering zijn als een land op bewijsbare manier de elementairste mensenrechten overtreedt zoals bv in Rwanda 1994. De struisvogelpolitiek is het makkelijkst en op middellange termijn nefast. Mij lijkt het duidelijk stellen van onoverschrijdbare limieten met hun consequenties het meest aangewezen: de Britse "stick and carrot"-methode, eeuwen oud en nog altijd niet demodeerd. Doen we de ogen dicht? Liever niet: als er ogen moeten dicht gedaan worden, dat het dan hun ogen zijn. Logica zelf: gelovers gaan na dit tranendal naar een beter iets. Ik daar-en- tegen heb zelfs af en toe moeite in mezelf te geloven en ga ervan uit dat ik hier met een enkele-rit-kaart ben. Tom -houdt wel van montange-russe-ritjes, eyes wide open :-) - De Moor |
|
|
#2 |
|
|
stelt zijn eisen en wil politieke herkenning en economische steun..in
ruil voor de stopzetting van uranium. Lijkt me een moeilijke bevalling te worden... Een regime dat bestaat uit een hoop halvegare godsdienstfanaten die homo's aan de galg hant, vrouwenrechten de gracht ingooit.... Er zijn landen die voor mionder de ban zijn ingegooid.. Kan je met zo een onmenselijk regime wel samenwerken ???? Langs de andere kant kan je niet toelaten dat een achterlijk en gewetenloos regime over nucleaire wapens beschikt. Trrouwens ...als dat met die homo's waar blijkt te zijn dat het regime anders geaarden systematisch al jaren aan het liquideren is, moet men die kistenbiebels dan niet voor een internationaal tribunaal brengen ? Ik zie links hier graag met de regelmatig zijn gl spuiten op de blokkers... en nu ???? Wat doe je met een godsdienst die in vele landen uitdraait op mensonwaardige behandeling van bepaalde bevolkignsgtroepen ??? Doen we de ogen dicht ?????? gr ================================================== ===== eis uw stem terug ! http://www.europeesreferendum.nl/ |
|
|
#3 |
|
|
nieuwslezer <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > stelt zijn eisen en wil politieke herkenning en economische steun..in > ruil voor de stopzetting van uranium. herkenning, stopzetten van uranium. Que? > ???? > die kistenbiebels ? > ???? > bevolkignsgtroepen ??? > Doen we de ogen dicht ?????? Ja, dat doe ik, trop is te veel. |
|
|
#4 |
|
|
On Sun, 31 Jul 2005 09:36:47 GMT, boutros gali <[email protected]>
wrote: >Ja, dat doe ik, trop is te veel. Nu ik het nog eens herlees ... ze moeten mij gerust laten als ik aan het typen ben :-) Ik beloof mijn leven te beteren , beloofd !!!:-) ================================================== ===== eis uw stem terug ! http://www.europeesreferendum.nl/ |