![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=&id=673
Ik ben trots op mijn stad en zijn [SIZE=2]restaurantjes[/SIZE]
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi zo!
Heeft er iemand trouwens een overzicht van Deense producten die bij ons worden verkocht? |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() prachtig
![]() |
#5 |
|
![]() Betekent da voor u n stap naar het nieuwe Reich?
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik twijfel , zie o.a. http://www.mecsw.com/specs/ean_cc.html Laatst gewijzigd door Knipp : 12 februari 2006 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Het Vierde Rijk begon in café De Bonte Os te A. op 12 februari 2006 toen onverhoeds een Carlsberg Sabayon op tafel kwam. Zoiets ?
Pff, ze willen gewoon die 6% btw afdwingen. Dit lijkt een goede lijst : http://buydanish.home.comcast.net/products.htm Laatst gewijzigd door Knipp : 12 februari 2006 om 16:04. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Een uitstekende actie. Als heel Europa eindelijk een vuist kon maken tegen die islamitische imperialisten, zouden we heel wat beter af zijn...
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Een vuistje !!!
#11 |
Banneling
|
![]() ![]() Lego speelgoed kopen voor de kindjes. Ik vind dat er ook enkele liedje moeten komen ivm Mo en de opbrengst gaat naar denemarken. Ik zal hem alvast luidop in m'n wagen opzetten terwijl ik met m'n ruiten ingedraaid door de straten van brussel & antw zal cruisen. Wel eerst een omnium nemen! Laatst gewijzigd door colargo : 12 februari 2006 om 18:37. |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede actie !
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga direkt Kinder-ei kopen voor alle kiddies in mijn familie
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() De aktie is afkomstig van het meesterbrein van Wolfgang Meister, alias Olivier Bronselaer, een 33 jarige kelner werkzaam op de Grote Markt van Antwerpen. (in de krant het Nieuwsblad van zaterdag 11 februari jl. werd zijn initiatief tweemaal gepresenteerd, eenmaal als kort artikel in de katern Binnenland op bladzijde 8 en eenmaal uitgebreid met foto van de held op bladzijde 21 in de katern Antwerpen regionaal). De uitbater van de Bonten Os heeft mij al verteld dat de aktie althans in zijn zaak mag rekenen op forse belangstelling. Hierbij enkele suggesties:
- kaasplank met Deense kazen, het Deense merk Arla heeft een uitgebreid assortiment met als bekendste de blauw geaderde kaas, vergelijkbaar met Roquefort. - de vlees en vissauzen bij warme gerechten kunnen worden gemaakt met Carlsberg of Tuborg, inplaats van de gebruikelijke andere bieren. Eens iets anders! - Aalborg Akvavit is een sterkedrank met kruiden waarmee "Deense Koffie" kan worden gemaakt (als variant op Irish Coffee), alsook "Deense warme chocolade" (met dezelfde drank inplaats van rum). voor komende zomer is er al een "Deense cocktail" bedacht samengesteld uit 2 delen Aalborg Akvavit, half deel Blue Curacao, 4 delen tonic. Dit alles als oppepper voor de belaagde Deense economie. Men zegge het voort, in gans Europa, zodat die moslims die dachten dat hun boycot effect zou hebben het nakijken krijgen! ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Is Kinder Deens?
Maw, Ferrero is Deens??? Dat de joden van de nootjes tot de verpakking zorgden wist ik wel maar dat het Deens was ![]() Laatst gewijzigd door JusticeLover : 12 februari 2006 om 19:33. |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik U goed begrijp wil jij gebannen worden? Wat raar,jij leek me juist een toffe mens te zijn Laat die joden opmerkingen toch