![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() DS 22/05/2006
Citaat:
Laat ons bewijzen wat we beweren.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 22 mei 2006 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik ga niet weg voor het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het 'ideologisch' klimaat bevordert wat in Antwerpen gebeurde, wat bevorderde dan de moord op Joe van Holsbeek? Ook het ideologisch klimaat of was het in dat geval iets anders?
Dat ze d�*�*r de oorzaak maar eens gaan zoeken voor ze met hun beschuldigende vingertjes naar hun (toevallig?) ideologische tegenstander wijzen. Dat het ideologisch klimaat is wat het is ligt aan de verantwoordelijken die het multiculturele klimaat schiepen waarin de Joe's van ons land in veel te grote aantallen het leven lieten en laten. D�*�*r ligt ook de oorsprong van het probleem waardoor jongens, zoals de meest recente 'Vlaamse' media-ster, door het lint gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewel ik nogal VN-genegen ben moet ik toegeven geen "wijsheden" meer te aanvaarden van figuren die niet uit Europa- of Oost-Azie afkomstig zijn...
De rest is te agressief(lijdend aan supermachtitis) of kan weinig of geen referenties voorleggen.... Er lijkt me bijvoorbeeld in Afrika voldoende te doen zijn voor voornoemde wijsgeren.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze laten u daar niet zomaar binnen hoor.
![]() |
#6 |
|
![]() Jammer eigenlijk. We zouden er zaken kunnen doen 8)
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is er daar dan een ideologisch klimaat dat Europeanen criminaliseert
![]() Anderzijds kan het ook zijn dat racisten heel holistisch ingestelde mensen zijn: blank is nu eenmaal een minderheid op deze aardbol, dus de blanken moeten wel hard van zich afbijten ! Dat zou pas "newspeak" zijn: in plaats van naar racisten kan men dan in 't vervolg verwijzen naar "pejoratief gedetermineerde minderheidsuitzienden". Alweer een probleem opgelost zie ! Wat "Afrika" betreft, zou ik toch graag enige specificaties kennen: gaan we voor het Arabisch gedeelte, de Sahara, het regenwoud of de steppes? Kwestie van de juiste kledij mee te nemen...
![]() |
#9 |
|
![]() Ik mijn ogen is het simpel: we zitten hier met te veel samen opeen gepakt. Bij verschillende diersoorten in de natuur leidt overpopulatie tot agressie. In geval van onze soort kan men dit oorlog of terrorisme noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() zou belgie eigenlijk geen groot stuk sahara ( zes keer zo groot als belgie ofzo ) kunnen krijgen (kopen) ergens ofzo ?
we zouden dat dan vruchtbaar kunnen maken. De belgische wet zou er gelden en we zouden alle vluchtelingen die naar ons systeem vluchten er a volonte kunnen opvangen en ze kunnen daar mee de boel vruchtbaar maken. Er moet echt wel een stuk sahara zijn dat niemand moet hebben. En gelijk wij belgen werkezels zijn krijgen we volgens mij alles op de duur wel vruchtbaar.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 mei 2006 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Boadicea : 24 mei 2006 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Moet ik het weer komen voordoen?.... die Belangers hé....
![]()
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Moest ik mogen kiezen tussen Zuid-Afrika of Belgie dan mag Belgie rap mijn kl*ten kussen.
Laatst gewijzigd door longhorn : 24 mei 2006 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Is wel geen monopolyspel hé...
![]()
![]() |
#16 |
Minister-President