![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de indruk dat deze WHO conclusie een beetje uit de haak is getrokken.
Het feit dat besneden mannen minder vatbaar zijn voor het HIV virus, omdat hun eikel minder warm en vochtig is gedragen, is van weinig tot geen invloed heeft op de verspreiding van Aids. Kwestie, je hebt nog steeds de uitgestorte kwakjes in de daartoe gebruikte lichaamopeningen. Zowel man als vrouw zijn nog steeds kwetsbaar bij onbeschermde liefde via de achterdeur. Ook "uit statistieken is gebleken dat besneden mannen minder vatbaar zijn voor HIV infectie" . Is dit een oorzaak of een gevolg? De meeste besneden mannen zijn in die regio Moslim. En als ze "echte moslim" zijn , dan gaan ze niet buiten de deur rommelen. En de beste bescherming indien vrijen zonder condoom is toegepast is een "monogame" relatie- al is het met 4 vrouwen tegelijk. Citaat:
Laatst gewijzigd door maddox : 11 juli 2006 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bang dat ze ook aan jou ding gaan komen friemelen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() BELACHELIJK idee om aids te stoppen waarom snijden ze niet meteen de piemels af ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
of weet jij nog een andere manier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Waar dienen condooms eigenlijk voor?
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() als ik me niet vergis, had ik een tijdje terug opgevangen dat steeds meer mensen condooms achterwege laten.
En verder hebben we de Kerk die er tegen ageert. Het probleem is dat je het gebruik ervan niet kunt verplichten en nog erger, niet kunt controleren. |
![]() |
![]() |