Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 december 2006, 14:55   #1
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard De liefde tussen VLOTT en Dedecker

http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=3937

T'tja de liefde tussen VLOTT en Dedecker is nog nooit zo groot geweest volgens mij,dat komt nog te een huwelijksaanzoek van Dedecker als je het mij vraagt

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 11 december 2006 om 14:57.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2006, 15:08   #2
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

JMDD, NV-A, VLOTT .. geven allemaal blijk van een ontzettende preoccupatie met "marketing" en hun "postje".. Ik geef Frieda Brepoels 100 % gelijk,maar wat gaat ze nu zelf doen ? In het EP blijven als CD&V-er ? Of er ontslag uit nemen ? Ik bedoel : uit het bestuur van het NV-A stappen is één ding, maar hoe zwaar wegen die principes dan als men in een EVP zit, waar men het dan in wezen niet mee eens is ?

Als men A zegt moet men ook B zeggen : als men vindt dat het NV-A als partij de waarden van een economisch libertairisme en een modern nationalisme moet verbinden, kan men dat perfect binnen de Europese Parlementsfracties ook (tenzij men tegen Europese Integratie is en dan kan men zoals het VB bij geen enkele fractie aansluiten).

De kartels zijn een bron van dubbelzinnigheid : schaf ze af ! Een zelfstandig VLOTT, Spirit, CD&V, Vivant... zijn een aanwinst voor de politiek: de burger zal wel oordelen of ze een zitje in het parlement waard zijn. Een koehandel met een "grotere" politieke partner om een zitje meer is een uitverkoop van zijn "politieke eigenheid" houden in ruil voor postjes .. het is een spotten met de burger een vorm van gesjoemel in het kwadraat.
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2006, 15:23   #3
Don Quichote
Banneling

Standaard

Brepoels is blijkbaar de enige binnen de nva die toch een beetje kloten heeft.

Maarrrre...
Ondervoorzitter is onbezoldigd...Europa niet.

Maar misschien horen we nog wat van die lieve Brepoels.
(ferme dame, volgens Don Quichote)
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2006, 15:27   #4
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
JMDD, NV-A, VLOTT .. geven allemaal blijk van een ontzettende preoccupatie met "marketing" en hun "postje".. Ik geef Frieda Brepoels 100 % gelijk,maar wat gaat ze nu zelf doen ? In het EP blijven als CD&V-er ? Of er ontslag uit nemen ? Ik bedoel : uit het bestuur van het NV-A stappen is één ding, maar hoe zwaar wegen die principes dan als men in een EVP zit, waar men het dan in wezen niet mee eens is ?

Als men A zegt moet men ook B zeggen : als men vindt dat het NV-A als partij de waarden van een economisch libertairisme en een modern nationalisme moet verbinden, kan men dat perfect binnen de Europese Parlementsfracties ook (tenzij men tegen Europese Integratie is en dan kan men zoals het VB bij geen enkele fractie aansluiten).

De kartels zijn een bron van dubbelzinnigheid : schaf ze af ! Een zelfstandig VLOTT, Spirit, CD&V, Vivant... zijn een aanwinst voor de politiek: de burger zal wel oordelen of ze een zitje in het parlement waard zijn. Een koehandel met een "grotere" politieke partner om een zitje meer is een uitverkoop van zijn "politieke eigenheid" houden in ruil voor postjes .. het is een spotten met de burger een vorm van gesjoemel in het kwadraat.
beetje realistisch blijven he handjeklap ... �*ls ze een nieuw partij moeten lanceren én gaan kunnen opkomen binnen een maand of drie vier, dan gaan ze die middelen kunnen gebruiken hé ... 't is niet omdat ge verraden wordt door uw eigen partijvoorzitter dat je ineens al je verstand moet verliezen hé
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2006, 15:36   #5
100% VLAMING
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht

Maarrrre...

Binnen de partij gaat het gerucht dat ze op de stoel van Dewever aast.
Oud 11 december 2006, 15:38   #6
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 11 december 2006 om 15:38.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2006, 15:38   #7
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Welke "heldendaad" heeft die dame dan wel verricht?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2006, 15:43   #8
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Onze nationale politieke anarcho-crimineel Jean Pierre van Rossem deed VLOTjes zijn intrede in het halfrond. De NV-A is een goed gestructureerde partij idem voor SPirit, Vivant beschikt over de kapitalen en een goede propagandamachine onze Dekker is een zelfverklaard stemmenkanon.

Als intelligente kiezer stem ik lieve voor mensen met een ruggegraat, dan voor lieden die hun "heilige principes" aan de hoogstbiedende verkopen.

...

Het is mijn overtuiging dat indien er een meerderheid van Vlamingen een onafhankelijke republiek zou wensen, ze er het beste mee gediend zou zijn die zaak politiek af te wikkelen met een onafhankelijk NV-A. Het VB is er niet toe in staat, een kartel van CD&V en NV-A acht dit niet wenselijk.
Dit laat diegenen die een onafhankelijk Vlaanderen wensen dakloos achter,
door het opportunisme van pseudo echte politiekers.

Er is voor jou overigens een jobke beschikbaar : voorzitter van de kommissie die er moet op toezien dat de vlaamse burgermeesters wel op correcte wijze hun tricolore burgemeesterssjerp garneren met een "Vlaams Leeuwke" - onverachte controle's uitoefenen in faciliteitengemeenten lijkt me bijzonder spannend..

Laatst gewijzigd door 1handclapping : 11 december 2006 om 15:43.
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2006, 15:47   #9
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Onze nationale politieke anarcho-crimineel Jean Pierre van Rossem deed VLOTjes zijn intrede in het halfrond. De NV-A is een goed gestructureerde partij idem voor SPirit, Vivant beschikt over de kapitalen en een goede propagandamachine onze Dekker is een zelfverklaard stemmenkanon.

Als intelligente kiezer stem ik lieve voor mensen met een ruggegraat, dan voor lieden die hun "heilige principes" aan de hoogstbiedende verkopen.

...

Het is mijn overtuiging dat indien er een meerderheid van Vlamingen een onafhankelijke republiek zou wensen, ze er het beste mee gediend zou zijn die zaak politiek af te wikkelen met een onafhankelijk NV-A. Het VB is er niet toe in staat, een kartel van CD&V en NV-A acht dit niet wenselijk.
Dit laat diegenen die een onafhankelijk Vlaanderen wensen dakloos achter,
door het opportunisme van pseudo echte politiekers.

Er is voor jou overigens een jobke beschikbaar : voorzitter van de kommissie die er moet op toezien dat de vlaamse burgermeesters wel op correcte wijze hun tricolore burgemeesterssjerp garneren met een "Vlaams Leeuwke" - onverachte controle's uitoefenen in faciliteitengemeenten lijkt me bijzonder spannend..
waarom ga je ervanuit dat N-VA er wel toe instaat zal zijn ?!

heel vorige week was net een waarschuwing ... neem je principes te erg au serieux en je belandt net als het VB in een cordon ...

BdW heeft geknikt ... en geslikt ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2006, 15:50   #10
Don Quichote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100% VLAMING Bekijk bericht
Binnen de partij gaat het gerucht dat ze op de stoel van Dewever aast.
De logica zelve.
Vermijden dat de partij naar de verdommenis gaat.
Als het al niet te laat is.
Ze zal aanhangers hebben.

Slechte tijd voor weverkes.

Spiegeltje spiegeltje aan de wand...
Wie is de domste partijvoorzitter van het land?
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2006, 01:00   #11
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

pekka_123's schermafbeelding

Standaard

Ik dacht dat Frieda een vrouw was. Haar man ook, denk ik
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht

Maarrrre...

pekka_123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2006, 03:15   #12
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Laat ons hopen dat hij bij VLOTT gaat want dan worden dat onrechtstreekse stemmen voor het Vlaams Belang (In de veronderstelling dat het kartel blijft bestaan natuurlijk)
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 08:37   #13
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Laat ons hopen dat hij bij VLOTT gaat want dan worden dat onrechtstreekse stemmen voor het Vlaams Belang (In de veronderstelling dat het kartel blijft bestaan natuurlijk)
Laat het VB maar alleen opkomen bij de parlementaire verkiezingen.
Het consistente discours vh VB ivm vreemdelingenproblematiek, criminaliteitsbestrijding en Vlaamse onafhankelijkheid wordt er door geschaad.
Het resultaat in Antwerpen was niet zoals verhoopt.

Bovendien lijkt mij het electoraat kartelmoe te worden en duidelijke taal van politici en hun partijen steeds meer te appreciëren.
Alleszins dat is mijn gok.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be