![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=3937
T'tja de liefde tussen VLOTT en Dedecker is nog nooit zo groot geweest volgens mij,dat komt nog te een huwelijksaanzoek van Dedecker als je het mij vraagt ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 11 december 2006 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() JMDD, NV-A, VLOTT .. geven allemaal blijk van een ontzettende preoccupatie met "marketing" en hun "postje".. Ik geef Frieda Brepoels 100 % gelijk,maar wat gaat ze nu zelf doen ? In het EP blijven als CD&V-er ? Of er ontslag uit nemen ? Ik bedoel : uit het bestuur van het NV-A stappen is één ding, maar hoe zwaar wegen die principes dan als men in een EVP zit, waar men het dan in wezen niet mee eens is ?
Als men A zegt moet men ook B zeggen : als men vindt dat het NV-A als partij de waarden van een economisch libertairisme en een modern nationalisme moet verbinden, kan men dat perfect binnen de Europese Parlementsfracties ook (tenzij men tegen Europese Integratie is en dan kan men zoals het VB bij geen enkele fractie aansluiten). De kartels zijn een bron van dubbelzinnigheid : schaf ze af ! Een zelfstandig VLOTT, Spirit, CD&V, Vivant... zijn een aanwinst voor de politiek: de burger zal wel oordelen of ze een zitje in het parlement waard zijn. Een koehandel met een "grotere" politieke partner om een zitje meer is een uitverkoop van zijn "politieke eigenheid" houden in ruil voor postjes .. het is een spotten met de burger een vorm van gesjoemel in het kwadraat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Brepoels is blijkbaar de enige binnen de nva die toch een beetje kloten heeft.
Maarrrre... Ondervoorzitter is onbezoldigd...Europa niet. Maar misschien horen we nog wat van die lieve Brepoels. (ferme dame, volgens Don Quichote) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Binnen de partij gaat het gerucht dat ze op de stoel van Dewever aast.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Hans1 : 11 december 2006 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Welke "heldendaad" heeft die dame dan wel verricht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Onze nationale politieke anarcho-crimineel Jean Pierre van Rossem deed VLOTjes zijn intrede in het halfrond. De NV-A is een goed gestructureerde partij idem voor SPirit, Vivant beschikt over de kapitalen en een goede propagandamachine onze Dekker is een zelfverklaard stemmenkanon.
Als intelligente kiezer stem ik lieve voor mensen met een ruggegraat, dan voor lieden die hun "heilige principes" aan de hoogstbiedende verkopen. ... Het is mijn overtuiging dat indien er een meerderheid van Vlamingen een onafhankelijke republiek zou wensen, ze er het beste mee gediend zou zijn die zaak politiek af te wikkelen met een onafhankelijk NV-A. Het VB is er niet toe in staat, een kartel van CD&V en NV-A acht dit niet wenselijk. Dit laat diegenen die een onafhankelijk Vlaanderen wensen dakloos achter, door het opportunisme van pseudo echte politiekers. Er is voor jou overigens een jobke beschikbaar : voorzitter van de kommissie die er moet op toezien dat de vlaamse burgermeesters wel op correcte wijze hun tricolore burgemeesterssjerp garneren met een "Vlaams Leeuwke" - onverachte controle's uitoefenen in faciliteitengemeenten lijkt me bijzonder spannend..
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 11 december 2006 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heel vorige week was net een waarschuwing ... neem je principes te erg au serieux en je belandt net als het VB in een cordon ... BdW heeft geknikt ... en geslikt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vermijden dat de partij naar de verdommenis gaat. Als het al niet te laat is. Ze zal aanhangers hebben. Slechte tijd voor weverkes. Spiegeltje spiegeltje aan de wand... Wie is de domste partijvoorzitter van het land? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik dacht dat Frieda een vrouw was. Haar man ook, denk ik
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Laat ons hopen dat hij bij VLOTT gaat want dan worden dat onrechtstreekse stemmen voor het Vlaams Belang
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het consistente discours vh VB ivm vreemdelingenproblematiek, criminaliteitsbestrijding en Vlaamse onafhankelijkheid wordt er door geschaad. Het resultaat in Antwerpen was niet zoals verhoopt. Bovendien lijkt mij het electoraat kartelmoe te worden en duidelijke taal van politici en hun partijen steeds meer te appreciëren. Alleszins dat is mijn gok.
![]() |